Onun şu anda benimle beraber olduğuna İNANAMIYORUM!!!!!
o benim jen'imdi! onu o kadar çok özlemiştim ki!
acaba burda ne işi vardı? ama önemli olan o değil şu an yanımda uyuyo olması!
merak etmeyin düşündüğünüz şey olmadı. yani sadece üzerini ben değiştirdim o kadar. sonra ona sarılıp uyudum. teni hala yumuşacıktı.
en başta bana neden bu kadar tanıdık geldiğini yine o gün içinde öğrenmiş olmam tuhaf bişeydi aslında.
yavaş yavaş güneş doğuyo.en iyisi bi affettirme kahvaltısı hazırlamak! evet çok zekiyim.bu kıvırcıkların altında da bir beyin var!!!
ona omlet ve portakal suyu getirdim. en sevdiği :D yani küçükken öyleydi şimdi bilmiyorum ama zevklerinin değişebileceğini sanmıyorum.
aman tanrım uyanıyo! hey ben bi kız değilim heycan yapmam. sakin ol harold sakin...
- selam güzellik. günaydın
- pisliksin styles şimdi gitmek istiyorum çekil şurdan! diye bağırdı ama bi ayrıntıyı unuttu
-üstümü sen değiştirdin dimi gerizekalı! durun şimdi onuda fark etti
- evet melek ben giydirdim. aslında ödeşmiş olduk sen küçükken gördün ben şimdi. ne fark eder ki
-doğal bir gerzeksin styles
- gerzekler sevdiklerine kahvaltı hazırlamaz. diyip tepsiyi ona uzattım. gözlerini o kadar kocaman açtı ki yerlerinden çıkıcaklar zannettim.
- b-b-bunu sen mi hazırladın? benim için? gerçekten mi?
- evet hepsi senin için bebek.
sanırım bu beni affettirmişti. kızlar... :D
- teşekkür ederim ama sana bişey sormak zorundayım harry.
- harika styles tan harry'e terfi ettik. kıkırdadı. çok tatlıydı
-şeyyyy. d-dün akşam.eee şey. sen bana ne yaptın?
- merak etme hiçbişey yapmadım sadece uyuduk. ama benim tanıdığım jen buna izin vermezdi bende çözümü ilaçta buldum. ve üstünü değiştiren biri olarak söylüyorum çok sexy'sin. diyip göz kırptım. yemin edebilirim ki bir domatesten daha kırmızıydı!!! gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
-kapa çeneni!! diyip karnıma vurdu. elleri çok küçük :)
-dün akşam için üzgünüm jen ama seni o kadar çok özlemiştim ki... dayanamadım. bugün dışarda bişeyler yapmak ister misin? diye sordum
-bilemiyorum yani olabilir ama .... sanırım yarın daha uygunum.
-pekala o zaman seni evine bırakıyim. bana adresini söyledi ve evlerine gittik. t-shirt'ümün onda kalmasına izin verdim.
üzgünüm arkadaşlar ama hikayeyi burda bitiriyorum çünkü aklıma fikir gelmiyo :D
siz sonu kendiniz bulun teşekürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eskiyi UNUTMA (harry styles fanfic)
RomanceBellki arkadaşlar belki fazlasılar.Ancak olucak küçük bir kazanın neleri değiştirebilceğinden haberleri yok. Bu durumda önemli olan unutmamak, eskiyi unutmamak...