şimdi bu bölümleri 3lü yazmaya karar verdim. yani bu anlamadım 1. sonra anlamadım 2 ve 3 gelicek. hepsi farklı kişi ağzından anlatılmış olucak öyle :Do yüzden normalden de kısa olabilir kusuruma bakmayın. ilki jen.
sabah çok mutlu uyandım. Çünkü artık tamamen harrynindim. masum bir çocukluk aşkının buna dönüşmesi çok tuhaf değil mi? yanıma dönmemle harryi görememem bir oldu. daha sonra yastığın üstündeki notu gördüm. üstünde " acil bir işim çıktı prenses, gelince anlatırım. seni seviyorum "yazıyodu. yanında da bi ağrı kesici ve su vardı. ilacın ambalajı üzerinde de bi nit vardı. "ne kadar ağrıdığını bilemem, ama sana yardım etmek görevim :)". beni göremiyeceğini bilsemde kıp kırmızı olmuştum.
yavaşça ayağa kalkmaya çalıştım ama bacaklarım ve başka yerlerim o kadar çok ağrıyoduki kalkamadim. harrye bir teşekkür gonderip hemen ilacı içtim. ama kalmasım hayla yoktu. bende zaten biraz daha dinlenmekten zarar gelmez diyip gözlerimi tekrar yumdum.
yaklaşık 3 saat uyumuştum ama karın acıkmam bunu daha fazla uzatmama izin vermemişti.
yataktan yavaşça kalkıp duş almaya gittim. harry de hayla gelmemişti. Bu beni biraz endişelendirsede çok takmadım Üzerimi de giyinip aşağı indim.masada bi kahvaltı beklemiyodum tabi. ama oradaydı işte. yüzüme bir gülümseme yerleştirdim ve masaya oturup kahvaltımı ettim. masayı da toplayıp koltuğa oturdum. televizyonu açıp koltuğa daha çok Yayıldım. bikaç saatim de böyle geçmiş oldu.
Artık televizyondan sıkılınca kapattım. ve ne zaman geleceğini öğrenmek için harryi aramaya karar verdim. telefonum kapının yanındaki sehpadaydı. yanında bir zarf duruyodu. telefondan önce zarfa uzandım ve üzerinde yazanları okumamla gözlerim dolmaya başladı. "Teşekkürler sürtük.iyi iş çıkardın. Şimdi ben eve gelmeden defol git" zarfın içinde ise 600e yakın para vardı. hemen telefonu elime alıp kendim bile ne olduğunu anlamadan liamı aradım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eskiyi UNUTMA (harry styles fanfic)
RomanceBellki arkadaşlar belki fazlasılar.Ancak olucak küçük bir kazanın neleri değiştirebilceğinden haberleri yok. Bu durumda önemli olan unutmamak, eskiyi unutmamak...