mesajlar

401 18 1
                                    

Bu ev düşündüğümden daha eğlenceliymiş!!! şu an kahvaltı ediyoruz. harry ile. ama benim çişim geldiiiiiii.

-harry ben bi wc'ye gidip geliyorum. diyip koşarak tuvalete gittim

(harry)

şapşal yaa. dışından düşündüğünü hiç farkında değil. çişim geldiymiş :D. hmm telefonu titredi sanırım mesaj geldi. o benim sevgilim herhalde baksam bişey olmaz. liam'dan mı? acaba ne konuştular?

"sürtüklük böyle devam etmez melek. yakında şeytan yüzünü görücez-xx liam"

bu nasıl cesaret ya? hemde benim sevgilime! uh hadi ama yine mi başlıyoruz bu benimki sana döner işine.bu çok saçma!! bakalım jen ne demiş:

"yetti ama artık peşimi..." olamaz sifon sesi! hemen telefonu bırakıp yerime oturdum.

-liam'dan mesaj geldi ve baktım sakıncası yok dimi? kızarıyo ki bu iyiye işaret değil.

-bak sana söylicektim ama söylemememi söyledi.

-tamam sen onunla ilgilenme. seni benden kaçırmaya çalışıyo çünkü seni seviyo.

-ne? sence gerçekten böyle mi?

-evet ama seni sadece ben sevebilirim. gel burayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. yanıma gelince ona sarıldım.rahatlamış gözüküyodu.

-bak bi daha mesaj gelirse bana haber ver tamam mı? tek başına cevap yazma jen. anlaştık mı?

-peki. ama korkuyorum.

-merak etme sana bişey yapamaz. tam bu sırada kapı çalmıştı. gidip kapının deliğinden baktım. liam. jen'e yukarı çıkmasını işaret ettim. kafasını sallayıp yukarı çıktı. bende o sırada kapıyı açtım. 

-naber harry? yenge yok mu ona bişey söylemem gerek.

-yukarda uyuyo yanına gitme.

-tamam uyanınca beni aramasını söylermisin?

-sen bana ne söyliyeceğini söyle ben söylerim ona.

-hayır biraz özel bişey.

-bu seferlik gitmene izin veriyorum ama eğer bi daha benden gizli bişey konuşucak olursanız... konuşmayın. demek istesemde diyemedim

-tamam o zaman. sonra görüşürüz

-hoşçakal

diyip gitti. tasha aşağı indi

-sence onu aramalımıyım

-evet ama bir saat falan bekle. hani sen uyuyosun ya uyandırmayalım

-benim de ne kadar düşünceli bir sevgilim varmış

-benimde ne kadar düşencili olduğumu fark eden bir sevgilim varmış

-seni seviyorum

-bende seni

-how i met your mother izleyelim mi?? başlamasına 10 dakka kaldı

-tamam olur. hadi otur bende abur cubur bişeyler getirim.

-tamam dedim ve kanalı açtım. daha reklamlar vardı.

harry tam geldiği sırada başladı. bende omzuna başımı koyup izlemeye başladım...

eskiyi UNUTMA (harry styles fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin