liamdan
uyanır uyanmaz dün gördüğüm şeyler yüzünden yüzümü buruşturdum. Harry evine her ihtimale karşı soygun gibi bişey olursa diye bir kamera koymuştu ve görüntüleri çocuklar ve bana gelebilecek şekilde ayarlamıştı. ve dün olanlar pekte hoş değildi. kendime yediremiyorum ama jenden deli gibi hoşlanıyorum. onları bir şekilde ayırmam gerek ama nasıl?
buna biraz kafa yorduktan sonra aklıma hiç bişey gelmediği için bir kez daha yüzümü buruşturup kafamı yastığa gömdüm. uzun bir mücadele sonucu yataktan kalkmayı başardım. Sonra istemeye istemeye bilgisayarın başına gidip harrynin evini açtım. Jen tıpkı bir melek gibi mışıl mışıl uyuyordu, ama gel görün ki prens harold ortalarda yoktu!Bu aklıma şeytanca bir fikir getirdi. hemen elime bir zarf alıp içine bir miktar para koydum. ve de onun bir fahişe olduğuyla ilgili bişeyler yazıp zarfın içine koydum.
yüzümdeki sırıtış giderek büyüyordu çünkü eğer bir şekilde ben olduğumu anlamazsalar, onlardan kurtulcaktım. merak etmeyin o kadar enayi değilim, yazı bilgisayar çıktısı. şuan harrylerin evine doğru yürüyorum. yine ve yine çocuklarda olduğu gibi bende de harrynin anahtarı var. sessizce kapıyı açıp içeri girdim. daha sonra zarfı nereye bırakıcağımı düşünmeye başladım. tam içeri bir adım attım ki yukardan bir Uyanış esnemesi geldi. bende hemen girişteki sehpanın üzerinde jenin telefonunu görünce oraya bırakıp koşar adımlarla uzaklaştım.
Bu plan batmazdı, yani umarım.biraz bekledikten sonra canım sıkılmaya başladı. jeni sevdiğimi bilen tek kişi olan nialldı. bende onu aramak için telefonu elime aldım. ve ekranda gördüğüm isimle yüzümdeki sırıtış bir jokere dönüştü.
plan işlemişti, dostum. arayan kişi jendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eskiyi UNUTMA (harry styles fanfic)
RomanceBellki arkadaşlar belki fazlasılar.Ancak olucak küçük bir kazanın neleri değiştirebilceğinden haberleri yok. Bu durumda önemli olan unutmamak, eskiyi unutmamak...