en kötü günü bile güzelleştiriyosun

195 14 6
                                    

ben ağlamaya başlamışken harrynin tedirgin adımlarla önüme geçtiğini hissettim ve sonra sesini duydum.

-burda olay çıkarmayacaksın değil mi dostum? dostum kelimesine vurgu yaparak söylemişti.

-ah hayır, merak etme bu sadece bir uyarı karşılaşmasıydı.  yani bir nevi dikkat uyarısı.

-tamam şimdi çekilde gidelim.

-yol senin styles. diyip yana çeikldi harry kolumdan tutup çekiştirince yürüdüm. niallın yanından geçerken onu durdurdum. 

-sen... nasıl? liam uzaklaşmaya başlamıştı bile. kulağıma yaklaşıp konuştu.

-ailem... dediğinde ona sarıldım. harry öksürünce onun yanına gidip yürümeye devam ettik.kimsenin duymayacağı şekilde "sana inanıyorum sarışın" diye fısıldadım.

-----------------------------------------------------------------------------------

eve girince hemen kendimi banyoya attım. köpüklerle doldurup içine uzandım. gözlerimi kapattım. denizin kenarındayken gördüğüm o rüya aklıma gelince hemen gözlerimi açtım. kafamı sağa sola sallayıp içimden konuştum. hayır, öyle bişey olmicak.

üzerimdeki köpükleri akıtıp sudan çıktım. dişlerimi fırçalayıp odama gittim. üzerimi giyinip yatağa uzandım. harry yoktu ama televizyon sesleri geliyodu. demekki asağıdaydı. bende beynime boşver emri verip uykuya dalmaya çalıştım.

----------------------------------------------------------------------------------------

bi kırılma sesi duyunca korkuyla sıçrayıp uyandım. teen wolftan öğrendiğim bişey, rüyada daha fazla parmağın olur. ellerime baktım. 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10. bu kesinlikle bir rüya değil. yanıma dönüp baktım ama harry yoktu. kalkıp kapının kulpunu tuttum. derin bir nefes alıp kapıyı açtım.görünürde bişey yoktu. iki üç adım atıp sesin geldiği yönü bulmaya çalıştım. aşağıdan geliyodu. ses çıkarmadan merdivenlerden indim. vazo kırılmıştı. oturma odasına doğru ilerledim. harry ordaydı ve yanında boş bir kutu jack daniels vardı. yine derin bir nefes aıp yanına gittim. 

-harry,hadi yukarı çıkalım. diye mırıldandım

-hayyyyırrrr ya anneee karışma istediğim yerde uyyyyurum. kesinlikle sarhoş olmuştu. böyle durumlarda yapmam gereken şeyi yaptım. bir kova bulup içine su ve buz koydum. yanına ilerledim

-üzgünüm tatlım diyip kafasından aşağı döktüm. anında çığlığı bastı.

-JEN SEN NE YAPTIĞINI SANIYORSUN?!!?!?!

- çok sarhoştun bende seni uyandırdım. dur bi kahve getiriyim. diyip suyun dolmasını beklerken yaptığım kahveyi getirdim.ona verdikten sonrada üşümesin diye koltuğun kenarındaki battaniyeyi üstüne örttüm.

-sende gel diyip bi ucunu kavaya kaldırdı. gidip yanına oturdum. ve yine mırıldanarak söyledim

-en kötü günü bile güzelleştiriyosun. diyip uyudum.

selam!!! okuduğunuz için çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook teşekkür ederim :D arkadaşlarımın hikayesi olan "yaz aşkım"a da bi göz atar mısınız? hesaplarının adı 007icepop. eğer burayı okuyosanız ve hikayeyede baktıysanız yoruma kurabiye yazın. tabi bana fikir veren yorumlarıda unutmayın! iyi tatiller xx

eskiyi UNUTMA (harry styles fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin