/Marinette/
Ďalšia strašná noc za mnou. Tento sen... alebo skôr táto spomienka sa mi zjavý každú noc. Každú noc sa nemôžem vyspať. Každú noc sa len vrtím, kričím a potím. To prežívam noc čo noc. Nič iné sa v mojich snoch nenachádza.
Ale dnes tu nie som preto aby som nariekala kvôli snom ! Dnes sa vybere nejaký človek, ktorého budem strážiť. Strážiť a starať sa o to aby sa vedel vždy správne rozhodnúť. Strážiť aby sa k nemu nedostal žiaden diabol. Už len z toho, že zmíňam diablov ma striaslo. Od toho dňa som neverila ani svojím kamarátom a tým som veľmi dôverovala ! Teraz... neverím ani im. Nikomu. Verím iba sama sebe a Tikki.
Tikki. Moja kwami. Moja kamarátka. Moja pomocnica. Malé červené stvorenie, ktoré mi vždy poradí, pomôže a dokáže ma premeniť na človeka. Bez tejto schopnosti by bolo stráženie ľudí veľmi ťažké. Niekedy je ťažšie niekoho presvedčiť ako "duch" (ak sa tak môžem nazvať) než ako človek. Túto moc majú aj diably.
Zase diably. Tie bezcitné stvorenia, ktoré dokážu len ubližovať. Aj oni dostanú človeka, ktorého budú viezť ku zlým veciam a rozhodnutiam.
Každý človek má jednoho diabla a jednoho anjelia. Len dúfam, že nebudem mať rovnakého človeka s Chloé.
Chloé. Totálna princezná. Ta sa bojí iba o zlomený nehet a má byť niečo ako strážca ľudí ?! Niekedy rozmýšľam nad tým či sa radšej nemala narodiť ako človek. Aj keď... strážiť by som ju nechcela a popravde aj by som sa na ňu vykašlala. Veď ona je číre zlo !
,,Mari ! Kde si toľko musíme si švihnúť ! Zachvíľu nám určia ľudí !'' započula som kričať Alix.
Moju najlepšiu kamarátku. Ta čo ma vždy podrží, keď padám. Ale ako som už hovorila. Toľko jej nedôverujem.
,,Jasné ! Už letím !'' povedala som a tak aj urobila.
A tým letím som to myslela doslova. Ako anjel viem lietať. Vyletela som z izby a cestou vzala aj Tikki.
,,Tak dnes zistím koho budem chrániť,'' prihovorila som sa svojej červenej kamarátke.
,,To áno ale nezabudni. Chrániť ľudí je veľká zodpovednosť a diablov nesmieš nikdy podceňovať,'' povedala mi jej známu vetu, ktorú mi povie každý rok.
,,Ja viem. Ja viem,'' povedala som a vydala sa za Alix.Prišla som ku nej a na pozdrav sme si ťukli päsťami.
,,Pripravená ?'' spýtala sa.
,,Ako nikdy,'' povedala som a na túto vetu sme sa vydali do veľkej sály.Veľká sála. Miesto kde sa stretávajú všetci anjeli a diably sveta a prideľujú sa im ľudia. Na prideľovanie je tam väčšinou hlavný anjel a hlavný diabol. Tými sú Majster Fu a Hawk Moth. Majster fu je hlavný anjel a Hawk Moth hlavný diabol. Obaja sú starý známi a medzi nimi nikdy neboli nejaké konflikty.
,,To sa ale nedá povedať o mne a diabloch,''
Preblesklo mi hlavou a ja som si len povzdychla. Alix to nijak neprekvapilo lebo toto som robila často. Zamyslela som sa a povzdychla som si. Klasika a v podstate ma vďaka tomu každý dokáže spoznať. Keď je všade ticho a je počuť povzdychnutie tak to bola Dupain-Chengová !
Áno to som ja ! Marinette Dupain-Cheng. Čiernovláska, ktorej sa lesknú vlasy od modrej farby, modré oči, ktoré sú snáď viac modré ako obloha a samozrejme som malá. Menšia než aký koľvek iný anjel či diabol. A ešte jedna vec. Vždy mám vlasy zaviazané do dvoch malých deckých copov.
,,Mari už sme tu,'' ozvala sa Alix a až vtedy som sa prebudila zo zamyslenia.
,,Áno. Už sme tu,'' potvrdila som Alixine slová.,,Dnes zistím koho budem strážiť a kto bude môj súper.''
Je tak krásne ráno... stvorené na novú kapitolu ! Síce to je dosť o ničom kapitola... ale nevadí ! :D
Ako sa vám zatiaľ príbeh páči ?
Ti_ri_ri ;)
YOU ARE READING
Anjeli & Diably
FanfictionMarinette Dupain-Cheng. Anjel, ktorý má za úlohu strážiť ľudí a chrániť ich pred zlom. Adrien Agreste. Diabol, ktorý má ľudí viesť ku zlým veciam a zlým rozhodnutiam. Oni dvaja dostanú na starosť jedno dievča. Alyu. Bojujú proti sebe a každý...