/Adrien/
,,Plagg ! Plagg !'' zakričal som na svojho malého kwamiho.
,,Hm...'' vyliezlo z neho.
,,Nemal by si mi niečo povedať ?'' spýtal som sa ho.
,,Eh... nie ?'' povedal neisto
,,U prekliateho diabla ! Máš mi vysvetliť základy mojích síl !'' pripomenul som mu a on sa buchol tlapkou do čela.,,Dobre, dobre... len sa toľko nehnevaj. Takže tvoja schopnosť je Cataclysm môžeš ju použiť iba, keď si premenený a to iba raz. Keď ju použiješ tak ti dá možnosť zmeniť myšlienku človeka a tým pádom ho priviesť ku zlu. Samozrejme ak použiješ Cataclysm máš iba päť minút do premeny na ducha. Ďalej tu máš schopnosť Unluck. Táto schopnosť ti umožní spôsobiť niekomu na päť minút smolu. Schopnosť je v podobe prášku, ktorý na niekoho fúkneš. Samozrejme túto moc môžeš využiť hocikedy chceš, v hocijakej podobe chceš. Vďaka smole v niekom môžeš vytvoriť smútok, hnev, závisť... dosť ti to uľahčí prácu. Ďalej tu je pravidlo premeny. Nikto ťa nesmie vidieť, keď sa meníš z ducha na človeka a opačne. Mohol by si vyzradiť našu existenciu. Ale keď sa to stane tak môžeš danej osobe vymazať spomienky. Stačí ma vypustiť z prsteňa a ja sa o to postarám. Potom tu je prísne pravidlo o kontakte medzi diablom a anjelom. Medzi tebou a anjelom nesmie byť vážnejší vzťah ako priateľstvo ! Nesmiete si ani navzájom ubližovať. Jeden diabol toto pravidlo už porušil a len málokto vie kto to bol. Takže sa nechovaj ako najväčší imbecil a správaj sa normálne !'' dokončil Plagg svoj nekonečný monológ.
Nad poslednou vetou som pretočil očami. Načo by som útočil na anjela ? Aby ma vykopli do sveta ľudí ? Nie, ďakujem...
Zrazu som si všimol hnedovlasé dievča ako beží do jednej obrovskej budovy. Vybehla po schodoch a zvítala sa s jedným chalanom. Fuj...
,,Ak je toto láska tak mi dovoľte aby som sa povracal,''
Ozvala sa moja myseľ a radšej som rýchlo vletel do budovy. Hodiť tyčku vážne nepotrebujem. Letel som pred ňou a tým chalanom. Keď zabočila do jednej triedy hneď som prešiel stenu a ocitol sa v triede. Prezeral som si všetkých, čo tu boli.
Nikto zaujímavý. Mykol som nad nimi plecami a sadol si do lavice vedľa toho dievčaťa. Nuda... nuda... a ešte raz nuda. Kreslil som si do vzduchu. Z končeka prsta mi vychádzali malé plamienky. Hral som sa s nimi ako s obyčajnými hračkami.
Zrazu zazvonilo. Zdvihol som hlavu a pozoroval situáciu.
,,Kde je tá anjelica ? To to vzdala už predom ?''
Prebehlo mi hlavou. Mykol som nad tým plecami a oprel sa o stoličku. Alya alebo, ako sa to volala sedela vedľa mňa a kreslila si. Snažil som sa do toho pozrieť ale nič som nevidel. Bola doslova nalepená na tom skicári alebo papieri, či čo to bolo.
,,Alya. Poď odpovedať," ozval sa hlas tej učiteľky pri katedre.
Alya vedľa mňa zanadávala. Chvíľu som uvažoval nad tým, že na ňu použijem kúzlo smoly ale než som si to vôbec rozmyslel tak už ku Alyi letel červený prášok. S Alyou to zatriaslo a na jej tvári sa objavil neprítomný výraz. Po chvíli sa ako keby spamätala a učiteľka ju začala skúšať. Nuda... nuda... nuda... a ešte raz nuda. Toto je totálne nezáživné. Ako to môže niekoho baviť ?
Zrazu sa vedľa mňa posadila hnedo vláska a usmievala sa. Asi dostala jednotku. No bóže.... odpovedala si správne tak sa z toho nepo... vy viete, čo. Keď som si ju tak prezeral spomenul som si na ten červený prášok.
,,Ona nebola naučená. To znamená jediné... niekto jej pomohol a ja viem kto. Kde si Marinette ?"
Ozvala sa moja myseľ a začal som sa obzerať po triede.
,,Som slepý alebo blbý ? Veď tu nikto nie je !"
Zase sa ozvali moje myšlienky. Myšlienky dajte už pokoj ! Štvete ma !
Očkom som sa pozrel na Alyu a tá si zase čarbala nejaké kresby. Čmárala, čmárala, čmárala, písala... počkať ! Písala ?! Pozrel som sa do toho skicára.
,,Hm... nejaká báseň... nuda,"
Prebehlo mi hlavou. Oprel som sa o stoličku a čakal kedy skončí tá nekonečne dlhá a nudná hodina.
Konečne zazvonilo. Rýchlosťou blesku som vyletel z triedy. Zastal som na školskom dvore kde som si len tak lietal. Začal som rozmýšľať.
,,Anjelik už začal čarovať. Je načase aby som sa o niečo pokúsil aj ja !''
A ja sa chcem veľmi ospravedlniť za to, že už dlhšiu dobu nebola kapitola ale... vám to snáď nevadí... no... inak ďakujem za všekty voty a ready ! Je toho strašne veľa a nikdy som nedúfala, že moja story bude mať úspech ! Ďakujem !
Ti_ri_ri
YOU ARE READING
Anjeli & Diably
FanfictionMarinette Dupain-Cheng. Anjel, ktorý má za úlohu strážiť ľudí a chrániť ich pred zlom. Adrien Agreste. Diabol, ktorý má ľudí viesť ku zlým veciam a zlým rozhodnutiam. Oni dvaja dostanú na starosť jedno dievča. Alyu. Bojujú proti sebe a každý...