~3~

188 24 8
                                    

/Marinette/

Asi trikrát som si prezrela tú obrovskú zlatú bránu, pred ktorou som spoločne s Alix stála. Zavrela som oči a nechala myšlienky nech ma ovládnu.

,,Bude to v poriadku. Nikto ti neublíži. Zvládneš to. Diably ti nič neurobia. Nikomu neukazuj tú jazvu,''

Hovorila mi moja myseľ. Alix mi položila ruku na rameno. Pozrela sa mi do očí a ja som pochopila. Prikývla som a naraz sme vkročily dnu. Len čo som tam vošla tak mi Tikki vyletela zo saka a prezrela si sálu.

Nakoniec jej pohľad spočinul na ďalšom malom stvorení. Na Alixinom kwami. Usmialy sa na seba a naraz sa na nás otočili. Venovali nám úsmev a my sme pokračovali ďalej.

Prišli sme do stredu veľkej sály. V strede bola obrovská žiarivá aura, ku ktorej sa postavý vybraný anjel a diabol. Obaja sa pozrú do aury a tá im ukáže koho budú mať na starosť.

Prezrela som si celú sálu. Na jednej polovicu boli diably a na druhej my čiže anjeli. Každého diabla som si prezrela. Všimla som si tú prepudrovanú Chloé. Jej modré očné tiene priam svietili cez celú sálu. Vedľa nej stál Kim.

Kim. To meno nenávidím. Jeho celého nenávidím. Vďaka nemu neverím nikomu. Vďaka nemu mám ten istý sen každú noc. Vďaka nemu mám na krku jazvu.

Keď som sa pozrela ďalej uvidela som blonďatú hlavu a smaragdové oči. Diabol, do ktorého som narazila. Alebo on do mňa ?

Najprv som si myslela, že to je anjel ale anjel by sa ospravedlnil, že do mňa vrazil.

Môj pohľad som z chalana presunula na dvoch mužov vedľa aury, ktorá začala žiariť na bielo. Zo stredu aury vyletelo snáď milióny akúm.

Akumy. Ďalšie zaujímavé téma. Akumy sú v podstate motýle. Sú buď biele (tie značia anjelov) alebo čierno-modro-fialové (tie zas značia diablov). Každý anjel a diabol má svôjho akumu. Tá ku nemu priletí a jej krídla sa sfarbia do farieb poďla kwamiho. Čiže môj bude vyzerať ako lienka zmixovaná s motýľom. Krídla bude mať červené s čiernymi bodkami ale telíčko bude mať modré ako moje a Tikkine oči.

Teraz nad nami lietali a vytvárali rôzne obrázky. Prelietali medzi sebou a vyzeralo to ako keby sa spolu hrali. Keď boli rozdelený tak, že biele boli na našej strane a tie modro-čierne na strane diablov začali pomaly letieť dole.

Ako pomaly leteli tak sa pomaly sfarbovaly. Vyzeralo to ako keby na nich niekto sypal prášok s farbou a ona sa vztrebávala do ich krídel. Pomalinky zlietly dolu až pristál jeden v mojich dlaniach.

,,Milý anjeli a milý diablovia. Dnes sa vám zase pridelia ľudia, ktorých budete mať na starosť,'' začal hovoriť Majstet Fu.
,,Diablovia. Vy sa musíte snažiť aby ste ich priviedly ku tomu zlému. Ale pozor ! Nesmiete ich zraniť a nedaj bože zabiť ! Vtedy by sme vám odobrali schopnosti a stali by ste sa obyčajnými ľuďmi, ktorý by si na toto nikdy nepamätali,'' prihovoril sa ku diablom Hawk Moth.
,,A vy anjeli. Vy musíte zase ľudí viesť ku tomu dobrému. Ale pozor ! Nesmiete ani vy a ani diably si ubližovať a robiť si naschváli ! Inak sa aj vám stane to isté, čo diablom,'' povedal nám Majster.
,,A nezabudnite na to najprísnejšie pravidlo ! Nesmiete byť spolu viac ako kamaráti ! Medzi diablami a anjelmi nebude nikdy nič vážnejšie !'' pohrozili nám obaja.

Zrazu sa v Hawk Mothových rukách obajvil zvitok. Roztvoril ho.

,,Teraz sa budú čítať mená. Vždy prečítam jednoho anjela a jednoho diabla. Obaja sa postavia pred auru a počkajú kým im aura nevybere človeka. Keď ho budú mať určeného na povel vojdu do aury a premiestnia sa do ļudského sveta,'' oznámil nám Hawk Moth.

Než začal čítať tak chvíľku počkal. Akuma v mojich rukách sa začal divne triasť. Jedno krýdlo zmenilo farbu. Bolo čierne s neonovo zelenýmy okrajmy a stred krídla bol ako keby posypaný neonovo zeleným práškom. To znamená, že môj súper nie je Chloé a ani Kim.

,,Tak kto teda ?''

Opýtala som sa sama seba v duchu a rozmýšľala. Pozrela som sa na Alixinu akumu. Jedna polka bola tmavo-zelená čiže jej farba a druhá bola červeno-biela.

,,Chúďa. Jej súper je Kim,''

Preblesklo mi hlavou a venovala som jej súcitný pohľad. Rozhliadla som sa okolo seba a všimla si Nathaniela. Jeho akuma mal jednu polku totálne farebnú čiže jeho polka a druhá bola čierno-žltá. Ako včela.

,,On súperý s Chloé. Tak to mi je ho veľmi ľúto,''

Prešlo mi hlavou a smutne som sa na neho pozrela. Nevšimol si ma a ja som za to aj rada. Nemám chuť a ani náladu sa s ním baviť.

Hawk Moth začal čítať mená. Po ôsmich menách som začula to svoje.

,,Anjel Marinette Dupain-Cheng a diabol Adrien Agrest.''

,,Adrien Agrest. To je môj súper.''

A koniec ďalšej kapitoly. Jééj. Takže... už vieme kto s kým súperí... už len vymyslieť nejakú total super zápletku !

Navrhnite mi zápletku. Možno sa v tomto príbehu objaví.

Zatiaľ to je o ničom ale počkajte si do takej desiatej kapitoly. Vtedy sa to rozbehne.

Ti_ri_ri :3

Anjeli & DiablyWhere stories live. Discover now