/Marinette/
,,Od vždycky ! Proste mám jazvu !" odsekla som.
,,No jasné. Anjeli majú pokožku bez znamienka a iného poškrvnenia ! Netvrď mi, že si sa s tým narodila !" vykríkol a odhrnul mi sako.
,,To je ale hnusná rana..." pokrčil nad tým nosom.
,,A teraz chcem odpoveď. Kde si k tomu prišla ?" pýtal sa ďalej.
Už už som chcela niečo povedať ale vyletela Tikki.
,,Tebe do toho nič nie je ! Je to jej vec, kde prišla k tej hlúpej jazve ! A ak ťa to tak strašne zaujíma spýtaj sa svojho kamaráta Kima ! A daj už láskavo Marinette pokoj !" z mojej kwami sa priam dymilo.
Mala som pocit, že vidím ako Tikki horí. Prisahám, že som sa jej bála. I Adrien vyzeral, že má z nej nahnané. Kwami diabla sa na ňu pozeralo s otvorenou pusou.
Adrien si radšej sadol naspäť vedľa dievčaťa a stiahol svoje kwami so sebou.
,,T-tikky ?" oslovila som ju.
Tá na mňa len spravila svoj kukuč "ja nič ja muzikant" a tak som ju nechala tak. Moju kwami proste nechcete naštvať. No... to je život.
Po celý deň sa inak nič nedialo. Ale to iba do večera. Vtedy prišiel za Alyou chlapec so slúchatkami okolo krku a šiltovkov na hlave. Chvíľu sa rozprávali a potom prišla otázka:
,,Pôjdeš so mnou von ?"
Alyu zalial pot. V mojom vnútri akoby behali iskry. V očiach mi zablišťalo. Toto je moja šanca !
Pošúchala som si ruky, z ktorých spadlo pár iskier, ktoré dopadli na Alyininu hlavu.
,,Rada !" pískla a potom odbehla.
,,Tak teda... zajtra o piatej ?" zakričal za ňou chlapec.
,,O piatej !" zvolala Alya a už bežala dolu schodmi.
,,Takže tu máme rande ?!" pískla Tikki a radostne okolo mňa lietala.
,,To sme tu už dlho nemali..." poznamenala som.
,,A ani to nebude," ozvalo sa prsknutie diabla.
,,Si myslíš !" vypŕskla som a rozletela sa za Alyou.
Bola v strese. Videla som ako sa potí ako pomaly nevie kam skôr skočiť. Úplne bola mimo. Toto som závidela ľuďom. Lásku a rande.
Ale teraz nesmiem snívať ! Teraz sa idem sústrediť na to aby sa to vydarilo ! Tikki tieto veci priam miluje takže to musí výijsť ! Proste musí !
Do kelu... je to asi o ničom že ? Ale to je jedno ! Aspoň čosi !
Strašne sa ospravedlňujem za moju obrovskú "aktivitu" ale tak... nebola nálada a bez nálady sa píše fakt na ananas.
Dúfam, že sa vám kapča páčila aj keď je kratšia než Plaggove vedenie ale tak...
Vaša Tai ♡
YOU ARE READING
Anjeli & Diably
FanfictionMarinette Dupain-Cheng. Anjel, ktorý má za úlohu strážiť ľudí a chrániť ich pred zlom. Adrien Agreste. Diabol, ktorý má ľudí viesť ku zlým veciam a zlým rozhodnutiam. Oni dvaja dostanú na starosť jedno dievča. Alyu. Bojujú proti sebe a každý...