~5~

167 23 9
                                    

/Marinette/

Akuma mi vyletela z dlaní a pri aure sa zastavila. Oproti nej lietala ďalšia rovnaká akuma. Krídelká sa im rozžiarily a zmenily tvar. Na srdcovitý tvar. Nechápala som. Vačšinou sa len zväčšia alebo zmenšia. Takýto tvar krídel vidím prvýkrát.

Spod saka mi vyletela Tikki a pozrela sa na mňa. Ručičkami mi naznačila aby som išla. Vyšla som a namierila si to ku aure. Tá začala žiariť zelenou a červenou farbou. Okolo aury lietala moja a diablova akuma. Trepotanie krídel bolo počuť dosť zreteľne. Jemné maličké pohyby motýlich krídel.

Zastavila som sa. Stála som pred aurou. Pozerala som sa do nej. Stále som nevedela kto je môj súper. Bola som z toho dosť nervózna.

Zrazu len moje oči zachytili ako Tikki vletela do aury a s ňou tam bol aj malý čierny mačkovitý kwami. Usmiali sa na seba a chytili sa za ručičky. Zavreli oči a medzi nimi začala žiariť malá zeleno-červená gulička. Bola tak jasná až som si musela zakryť oči.

Pomaly som ich zase začala otvárať a v aure sa začal objavovať obraz človeka. Zo začiatku som ani nevedela kto to je ale neskôr som spoznala ženskú postavu.

Po niekoľkých minútach sa obraz objavil celý. Hnedovlasé dievča s okuliarmi a pihou na čele. Do ruky mi spadol zvitok. Roztvorila som ho a začala čítať.

,,Dátum narodenia...
Vek...
Záľuby...
Keci...
Keci...
Keci...
Veľmi zvedavá...
Áá.... tu je to. Volá sa Alya Césaire,''

Dočítala som si zvitok a ten sa náhle premenil na žiarivý prášok a zmizol. Zrazu ku mne prišiel Majster Fu.

,,Milá Marinette. Tento diabol je dosť silný súper. Musíš si dávať veľký pozor !'' povedal mi a ja som prikývla.

Zrazu sa pozrel na jazvu na mojom krku.

,,Nesmieš urobiť žiadnu chybu !'' povedal a ja som prikývla.

Potom odišiel a v tom momente vyletela Tikki z aury. Priletela ku mne a sadla si na moje rameno.

,,Takže Alya,'' povedala a ja som s úsmevom prikývla.
,,Presne tak. Už som sa bála, že schytám niekoho rovnako rozmaznaného ako je Chloé,'' povedala som.
,,V tomto s tebou súhlasím,'' povedala mi tým jemným piskľavým hláskom.

,,Takže teraz choďte obaja do aury,'' povedal Majster.

Tikki si sadla na moje rameno a nado mnou si začala poletovať akuma. Spravila som zopár krokov a už som bola dnu. Keď som zistila kto je ten Adrien Agrest skoro ma švihlo.

Blonďaté vlasy, smaragdové oči, vysoká postava.... chalan, do ktorého som včera narazila. Tiež sa na mňa pozeral prekvapene.

,,Takže ty si môj súper,'' povedali sme naraz.

,,Fajn krpec. Ak ju nedokážeš ochrániť nebuď smutná. Ja som proste lepší,'' povedal a ja som len pretočila očami.
,,Počúvaj ma. Ja som vždy ochránila človeka. Po prvé to bolo proti Chloé. Ta vôbec nevie z ľudí spraviť "diablov". Po druhé to bol.... Kim,'' keď som povedala jeho meno tak som zmĺkla.
,,No... a čo s ním ?'' spýtal sa ale ja som mlčala.
,,Nič,'' povedala som a pozrela sa na Tikki, ktorá sedela na mojom pleci.

,,Nehovor mu to. Je to diabol ! Zneužil by to,'' zašepkala mi do ucha a ja som prikývla.

,,Tak nič áno ? Ja to s teba raz dostanem modro vláska,'' povedal a uškrnul sa.
,,Snívaj blonďáčik,'' povedala som a cvrnkla ho do nosu.

On sa len uškrnul a v tom momente pred nás vleteli Tikki a jeho kwami. Kývli na seba hlavičkami a my sme sa len nechápavo pozerali. Tikki sa na mňa pozrela a ja som zacítila ako sa trasú moje náušnice. Pozrela som sa Tikki do očí a prikývla som.

,,Tikki, premiestni ma !'' zvolala som a pocítila som ako miznem z miesta.

Začal sa môj prechod do ľudského sveta. Pocítila som ako mi pôda mizne pod nohami. Ako keby som padala.

Oči som mala zavreté a len čakala. Zrazu všetko prestalo. Začala som pomaly otvárať oči. Stála som na chodníku v mojom normálnom oblečení. Čiže v bielom tričku s kvetinami, hnedom saku, rúžových legínach a rúžových balerínach. Vedľa mňa poletovala Tikki, ktorá sa usmievala.

,,Vitaj v ľudskom svete,'' povedala s úsmevom.

,,Takže raz a zas som v ľudskom svete.''

Raz a zas tu je ďalšia kapitola ! Už sa Mari aj Adrien dostali do sveta ľudí... čo sa stane ďalej ? Čítaj a dozvieš sa.

Ti_ri_ri ;)

Anjeli & DiablyWhere stories live. Discover now