~4~

152 21 6
                                    

/Adrien/

Stál som pred tou obrovskou bránou a pozeral sa na ňu.

,,Takže ako vždy. Prídeš tam, zistíš kto je tvôj súper a odídeš do sveta ľudí. To je všetko, čo musíš urobiť,''

Hovorili mi moje myšlienky. Rozhodol som sa ich poslúchnuť a vošiel som dnu. Prišiel som do stredu a snažil sa vyhnúť tej zmaľovanej otrave menom Chloé. Bohužiaľ nevydarilo sa.

,,Adrien !! Už som sa bála, že neprídeš poď sa sem postaviť. Budeme tu obaja,'' hovorila a mňa striaslo nad predstavou, že tu s ňou budem.
,,No vieš já-'',,Nazdar všetci,'' niekdo mi skočil do reči.

Zdvihol som hlavu a uvidel Kima. Vtedy som si oddychol.

,,Nazdar Kim,'' pozdravil som ho a ťukol si s ním päsťou.
,,Ahoj Kim,'' povedala dosť nepríjemne Chloé.

Začala mu niečo hovoriť a on mi rukou naznačil aby som zdrhol. Na nič som nečakal a išiel, čo najďalej od nej.

Keď som si bol stopercentne istý, že som sa tej pijavice zbavil poobzeral som si všetkých anjelov. Všimol som si redheadku čiže Nathaniela. Obzeral sa okolo seba ako keby som niekoho hľadal. Ďalej som tam zazrel Alix. Ružovo vlasí krpec. Jediné čo o nej viem je to, že je rovnako súťaživá ako Kim akurát ona sa stále nevsádza. Vedľa nej bola tá modrovláska.

Všimol som si, že si sem tam napravila sako aby si neodhalila krk. Divné. Ale to čo ma na nej najviac zaujalo boli tie jej oči. Mali v sebe toľko odtieňov modrej. Mohol som sa do nich pozrieť stokrát a vždy by som našiel inú farbu.

,,Adrien !'' započul som piskľavý hlas Plagga.
,,Nedívaj sa na ňu tak. Je to nechutné a... tečie ti slina,'' povedal a ja som sa na neho nechápavo pozrel.

Až teraz mi došlo, čo tým myslel. Dal som si facku aby som sa spamätal. Ako mi mohli napadnúť také veci ?! Ako ?

Môj pohľad som radšej presmeroval na auru, ktorá začala žiariť bielov farbou. Vyletelo z nej niekoľko miliárd akúm. Čierno-modrých ale aj bielych akúm.

Akumy si vo vzduchu poletovali, krúžili. Rozdelili sa na biele akumy a čierno-modré akumy. Začali pomaly letieť dolu. Na moju akumu začal padať čierny a neonovo zelený prášok. Teda... aspoň to tak vyzeralo. V rukách mi pristála akuma s čiernymi krídlami, ktorý mali neonovo zelené kraje a stred bol ako keby posypaný neonovo zeleným práškom.

,,Milý anjeli a milý diablovia. Dnes sa vám zase pridelia ľudia, ktorých budete mať na starosť,'' začal hovoriť Majster Fu.

,,Že milý diablovia,''

Preblesklo mi hlavou.

,,Diablovia. Vy sa musíte snažiť aby ste ich priviedly ku tomu zlému. Ale pozor ! Nesmiete ich zraniť a nedaj bože zabiť ! Vtedy by sme vám odobrali schopnosti a stali by ste sa obyčajnými ľuďmi, ktorý by si na toto nikdy nepamätali,'' prihovoril sa ku nám diablom Hawk Moth.
,,A vy anjeli. Vy musíte zase ľudí viesť ku tomu dobrému. Ale pozor ! Nesmiete ani vy a ani diably si ubližovať a robiť si naschváli ! Inak sa aj vám stane to isté, čo diablom,'' povedal anjelom Majster.
,,A nezabudnite na to najprísnejšie pravidlo ! Nesmiete byť spolu viac ako kamaráti ! Medzi diablami a anjelmi nebude nikdy nič vážnejšie !'' pohrozili nám obaja.

Hawk Mothových rukách sa zjavil zvitok a on ho roztvoril.

,,Teraz sa budú čítať mená. Vždy prečítam jednoho anjela a jednoho diabla. Obaja sa postavia pred auru a počkajú kým im aura nevybere človeka. Keď ho budú mať určeného na povel vojdu do aury a premiestnia sa do ľudského sveta,'' oznámil nám Hawk Moth.

Potom bol ticho. Môj akuma sa začal triasť a jedno krídlo zmenilo farbu. Bolo červené z čiernymi bodkami.

,,To idem súperiť s lienkou alebo čo ?''

Preblesklo mi hlavou lebo takéto krídla som ešte nevidel.

,,Tak kto je môj súper ? Nathaniel to nie je. Ten má akumu v podobe zmixovanej dúhy. Alix to tiež nie je. Ta má podobné farby ako ja. Kto je do kelu môj súper alebo súperkyňa ?''

Rozmýšľal som a ani som nepostrehol, že už vymenovali ôsmich.

Zrazu som ale započul niečo nač som hneď zdvihol hlavu.

,,Anjel Marinette Dupain-Cheng a diabol Adrien Agrest.''

,,Takže... Marinette Dupain-Cheng. Hm.. uvidíme ako moc je dobrá ale veľké, šance jej nedávam.''

Asi by som mala povedať, že každá druhá kapitola bude z pohľadu Adriena, že ? No tak už som to napísala :D

Možno je to zatiaľ nudné ale ako som minule písala... zachvíľu sa to rozbehne.

Ti_ri_ri

Anjeli & DiablyWhere stories live. Discover now