/Adrien/
Akuma vyletala z mojich dlaní a letela ku aure, pred ktorou sa zastavila. Stretla sa tam s akumou anjela... teda anjelice. Poletovali okolo seba a začali žiariť. Tvar krídel sa im zmenil na srdcovitý.
,,Zvláštne. Inokedy sa takto nezmenili. Niečo nie je v poriadku,''
Prebehlo mi hlavou ale tie myšlienky sa stratili vo chvíli, keď sa pred mojím nosom zjavil Plagg. Kývol tlapkou ku aure a ja som sa dal do kroku. Postavil som sa pred auru bez toho aby som videl súperkyňu.
,,Kto to len môže byť ?''
Rozmýšľal som a medzi tým stihol Plagg vletieť do aury. S ním tam vletelo aj červené kwami s čiernou bodkou na čele.
,,Ja asi vážne súperím s lienkou,''
Preletelo mi hlavou.
Plagg s tou červenou zavreli oči a chytili sa za ručičky. Medzi nimi sa objavila zeleno-červená gulička. Tá začala žiariť a ja som.musel odvrátiť pohľad od aury.
Pomaly som sa zase pozrel do nej a uvidel som siluetu. Tá sa postupne objavovala a tým som lepšie videl ako človek vyzerá.
Bolo to hnedovlasé dievča s okuliarmi a pihou na čele. V rukách sa mi zjavil obhorený zvitok. Roztvoril som ho a začal si jo čítať.
,,Dátum narodenia...
Vek...
Záľuby...
Blbosti...
Blbosti...
Blbosti...
Povaha... to by sa dalo využiť...
Meno... Alya Césaire.''Dočítal som papier a ten sa zmenil na prach, ktorý následne odletel. Potom ku mne prišiel Hawk Moth.
,,Adrien... poviem ti to raz a budem dúfať, že si to zapamätáš. Je výslovne zakázané ubližovať anjelom ! Rozumieš ?! A ešte jedna vec. Ona je jedna z najlepších anjelov takže si na ňu dávaj pozor,'' povedal a ja som prikývol.
,,Čo myslel tým, že jej nesmiem ublížiť ? Veď anjeli a diably medzi sebou nikdy nebojovali, nie ?''
Pýtal som sa sám seba. Vtedy vyletel Plagg z aury a pristál v mojich dlaniach.
,,Au.. dal by som si camembert. Son vééľmi vyčerpaný,'' povedal a ja som len pretočil očami.
,,Celý ty,'' povedal som a uškrnul sa.
,,No a ? Keď som hladný tak chcem jedlo ! Logika nie ?'' povedal na čo som len zase pretočil očami a podal mu ten smrad menom syr.On ho hneď zblajzol a vletel pod moju bielu košeľu.
,,Teraz choďte obaja do aury,'' prikázal nám Majster Fu.
Vošiel som do aury a bol som zvedavý kto je ta Marinette Dupain-Cheng. Keď som ju ale uvidel bol som prekvapený.
Čierne vlasy vyzerajúce ako modré, azúrovo modré oči a malá postava. Dievča, ktoré sa so mnou včera zrazilo. Na jej rameni sedela jej malá červená kwami.
,,Takže ty si môj súper,'' povedali sme naraz.
,,Fajn krpec. Ak ju nedokážeš ochrániť nebuď smutná. Ja som proste lepší,'' povedal som jej a ona len pretočila očami.
,,Počúvaj ma. Ja som vždy ochránila človeka. Po prvé to bolo proti Chloé. Ta vôbec nevie z ľudí spraviť "diablov". Po druhé to bol.... Kim,'' povedala jeho meno a zmĺkla.
,,No... a čo s ním ?'' spýtal som sa jej ale ona mlčala.
,,Nič,'' povedala a pozrela sa na svoju kwami sediacu na jej rameni.Niečo jej pošepkala a ona len chápavo prikývla.
,,Čo mi tají ? Ja viem, že sa nekamarátime malo by mi to byť ukradnuté ale nie je ! Ja to raz zistím !''
Povedal som si v hlave.
,,Tak nič áno ? Ja to s teba raz dostanem modrovláska,'' povedal som a uškrnul sa.
,,Snívaj blonďáčik,'' povedala mi a cvrnkla na do nosu.Ja som sa len uškrnul. Vtom momente pred nás vleteli Plagg a ta červená potvora. Kývli na seba hlavičkami a my sme sa len nechápavo pozerali. Plagg sa na mňa otočil a uprel na mňa svoje limetkovo zelené oči. Môj prsteň sa začal triasť. Pozrel som sa Plaggovi do očí a prikývol som.
,,Plagg, premiestni ma !'' zakričal som a pohltila ma zelená žiara.
Podlaha sa podomnou prepadla a ja som cítil ako padám. Oči som mal zavreté a len som cítil vietor vo vlasoch.
Po dlhej chvíli som pocítil pôdu pod nohami. Pomaly som otvoril oči. Vedľa mojej hlavy sa vznášal Plagg a pozoroval ma. Ja som svôj pohľad uprel na slnko, ktoré svietilo pomedzi oblaky.
,,Raz a zas v ľudskom svete,'' povedal Plagg a ukázal svoje malé tesáčiky.
,,Takže sa znovu stretávame svet ľudí.''
YOU ARE READING
Anjeli & Diably
FanfictionMarinette Dupain-Cheng. Anjel, ktorý má za úlohu strážiť ľudí a chrániť ich pred zlom. Adrien Agreste. Diabol, ktorý má ľudí viesť ku zlým veciam a zlým rozhodnutiam. Oni dvaja dostanú na starosť jedno dievča. Alyu. Bojujú proti sebe a každý...