~9~

143 22 6
                                    

/Marinette/

Celá škola ubehla dosť.... pomaly. Biológia... geografia... fyzika... francúžtina.... všetko sa strašne vlieklo. Práve sedíme na Dejepise a asi umriem nudou.

Učiteľka niečo rozprávala a ja som si levitovala nad Alyou. Lietala som do kruhu. Sem tam mi zo špičiek vyleteli malé červené a ružové iskričky. Vlasy mi viali vo vzduchu a ja som pozorovala len Alyu a... Adriena.

Možno to je divné ale... pozorujem ho a kontrolujem ho. Nikdy neviem, kedy niečo vyskúša na Alyu. Chúďa... nechcela by som byť človek. Ľudia sú v podstate nami ovládaný. Nemajú voľnosť. My s nimi manipulujeme a meníme ich. Nikto nie je sám sebou. My anjeli a diably sme sami sebou. Ale ľudia... to sú len bezmocné ovládané duše.

,,Ako vidím tak ma všetci počúvate... hlavne Alya, však ?'' ozvala sa učiteľka pri tabuli.

Adrienovi vyleteli z končeka prsta čierne iskry a vleteli Alyi do hlavy.

Alyou striaslo a treskla rukami do lavice. Učiteľka sa na ňu pozrela z vyvalenými očami. Zamračila sa na ňu.

,,Budem sa tváriť, že si nič neurobila,'' povedala učiteľka a otočila sa ku tabuli a začala písať poznámky.
,,Veď som ani nič neurobila,'' ozvala sa Alya.

Učiteľka stisla zuby a robila sa, že ju nepočuje. Alya si dala do pusy žuvačku a začala žúvať. Bolo to tak nahlas až som si začínala myslieť, že mľaskala.

Učiteľka po nej hodila kriedu... chytila ju a hodila ju naspäť. To učiteľka už nevydržala.

,,Do riaditeľne !'' zakričala na ňu.
,,Radšej než tu sedieť,'' povedala a už sa dvíhala z lavice.

Vzala si veci a už letela von z triedy. Vo dverách si ešte vytiahla z pusy žuvačku a... prilepila ju na pánty. Hnus... Adrien sa teda predviedol.

Zazrela som ako sa spokojne uškrnul.  Vyletela som na chodbu a videla Alyu ako... ide do šatne ? Veď má ísť do riaditeľne !

,,Tikki, musíme niečo urobiť !'' zvolala som na svoju malú kamarátku.
,,Tak, na čo čakáš ? Povedz tie dve slová !'' vyzvala ma.

Schovala som sa za stĺp a Tikki si vedľa mňa poletovala.

,,Tikki, bodky !'' zvolala som.

Malé červené stvorenie vletelo do mojich náušníc. Na nohách sa mi objavili čierne tenisky. Mala som čierne trojštvrťáky a okolo boku bola obviazaná červená mikina z čiernymi bodkami. Namiesto môjho trička som tam mala červený krop top s čiernymi bodkami. Mala som aj čiernu tašku cez plece.

,,Hm... vyzerám ako... záškolák. Teda... myslím,'' povedala som a vyletela zo školy.

Videla som Alyu ako ide dole schodmi. Zabehla som za roh školy. Čo mám robiť ? No jasné !

,,Lucky Charm !'' zvolala som.

Z rúk mi vyletela ružovo červená žiara, ktorá sa sformovala do nejakého predmetu. Do rúk mi spadli.... spreje červenej, čienej a dokonca ja zelenej farby ?! A na čo mi to bude.

Vzala som čierny sprej a začala sprejovať na stenu školy. Do obrazu som zapojila aj červenú a zelenú... som spokojná. Nasprejovala som malú lienku sediacu na nose čierneho mačiatka, ktoré má maličké zelené očičká.

,,Wow !'' započula som za sebou.

Otočila som sa a uvidela Alyu. Prekvapene som sa na ňu pozrela.

,,P-prepáč ak ťa ruším ale ja som počula zvuk sprejov tak som sa rozhodla pozrieť,'' povedala.
,,Nevadí ale jedna vec ma trápi... čo tu robíš ? Nemala by si byť v škole ?'' spýtala som sa jej.
,,To isté sa môžem spýtať aj teba,'' odsekla mi.
,,To je síce pravda ale... ja som záškoláčka už roky a teba tu vidím prvýkrát,'' niečo som si rýchlo vymyslela.
,,No... ja...'' nevedela, čo povedať.
,,Niečo ti poviem. Vyzeráš ako vzorná žiačka. Uvediem príklad. Ideš za trest do riaditeľne. Máš niekoľko možností. Buď... utečieš alebo pôjdeš poslušne do riaditeľne. Vyberieš si možnosť číslo jedna. Stane sa z teba niekto ako ja. Budeš mať málo kamarátov a učiteľky si na teba zasadnú. Alebo si vyberieš možnosť číslo dva a... budeš vzorná žiačka, ktorú bude mať rado veľa ľudí. Čo si vyberieš ?'' povedala som a ukončila svoj dlhý monológ.

,,Hm...'' uvažovala.
,,Asi... druhú možnosť,'' povedala a usmiala sa na mňa.
,,Správna odpoveď,'' povedala som a venovala jej úsmev.
,,Len tak mimochodom... ako sa voláš ?'' spýtala sa ma.
,,Volaj ma LB (Ladybug),'' povedala som.

,,Ešte, že si viem tak rýchlo vymýšľať,''

Prebehlo mi hlavou.

,,Ja som Alya,'' povedala a podala mi ruku.

Ja som ju prijala.

,,Dúfam, že sa ešte niekedy stretneme. Teraz by si mala ísť,'' povedala som a zmizla za rohom školy.
,,Maj sa !'' započula som výkrik.

Zrazu sa ozvalo zapípanie. Posledná bodka. Tikki vyletela z náušníc a mne sa vrátila forma ducha.

,,Tak to by sme mali,'' povedala Tikki s úsmevom.
,,Presne. Na Tikki,'' povedala som a podala jej čokoládový keksík.

Malá kwami radostne pískla a keksík si vzala. Preletela som cez školu až do riaditeľne a tam som uvidela Alyu. A nie len ju. O stenu sa opieral jemne nabrúsený Adrien.

,,Jedna nula pre mňa kocúrik.''

Vianoce nám ubehli, svátky sme si užili... ako ešte nie všetky ale niektoré už áno.

Dostali sme dárky tak ja vám dávam po vianočný dárek xD

Vaša Ti_ri_ri ♡

Anjeli & DiablyWhere stories live. Discover now