~17~

115 20 4
                                    

/Adrien/ - magicky nie Marinette...

,,Adrien, kam tak letíš ?!" zasťažoval si Plagg.

,,Za svojím spolubývajúcim ! Niečo mi doplo ! A aj keď porušujem pravidlá toto je prísne aj pre nás !" vykríkol som naštvane.

Cítil som že sú moje bielka plné čiernej farby a dúhovky nabrali tmavý odtieň zelenej s jemným podtónom červenej. Mal som pocit, že sa odhaľovali aj moje rohy a s nimi i pazúre. Krídla, ktoré väčšinu času skrývam som rozprestrel v plnej kráse. Plagg za mnou nestíhal letieť a funel ako pes. Lenže ja som sa ponáhľal !

Kim bude v izbe. A ak ho tam nájdem tak z neho vytlčiem všetko ! Na anjelov som skúšal všetko,, lenže fyzicky som nikomu nikdy neublížil ! Nevytrhol som im ani vlas ! A on jej urobí značku na krku !

Cítil som ako ma vietor bil to tela. Prechádzal som prechodnou bránou medzi peklom a zemou. Mal som pocit, že som preletel cez okno, ktoré sa začalo trieštiť v milióny kúskov. Plagg ma len tak tak stíhal. Všimol som si Chloe, ktorá začala pišťať, keď ma zazrela. Pravda - skoro žiaden diabol ma nevidel v mojej podobe. Maximálne ma videli iba najvyšší.

Letel som ďalej až som bol pred chlapčenskými ubytovňami. Vrazil som cez okno do mojej izby a pristál na zemi. Dobre, to som moc nevychytal. Plagg to napálil do steny. Dobre, som na tom lepšie. Postavil som sa a vrazil do Kimovej izby.

Ten na mňa hľadel s úškrnom.

,,Adrien, zistil, že Marinette nie je nevinný anjelik ?" preniesol s úškrnom.

,,Zistil som, že si viac poškvrnený ako každý diabol v pekle !" vpľul som mu do tváre a skoro mu jednu vrazil.

,,Zbláznil si sa ?! Je to prísny zákaz !" vykrikoval som.

,,Odkedy diablov trápia zákazy ?" preniesol s úškrnom a postavil sa.

Slová sa mi zasekli v hrdle. Veď zniem akoby som ju bránil ! A čo ak ju aj bránim ? Ale to nie je normálne ! Som diabol ! Nie anjel ! Anjeli sú mi jedno ! Čo je to so mnou ?! A prečo Plaggovi zase svietia oči ?! Počkať, čo ?

,,Plagg ?"






Viem, mám strašný slkz a preto vám teraz oznámim pár vecí.

Niekoľko ďalších kapitol bude iba z Adrienovho pohľadu, keďže idem odhaľovať jeho minulosť a nazrieme aj do jeho pocitov. Potom tu bude aj menšia hádka a iné dôležité veci. Pohľady už nebude striedať pretože to len prepisujem a bolí ma z toho niekedy aj hlava...

Takže tak. Dúfam, že nikto nie je nahnevaný ani nič pretože naozaj sa snažím. Len oni nie sú nápady...

Vaša Tai

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 26, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Anjeli & DiablyWhere stories live. Discover now