Kiedy kolejny raz otwieram oczy na dworze jest ciemno. Leże sama w łóżku. Podnoszę się delikatnie do góry. W tym samym momencie drzwi się otwierają a w przez nie przechodź Nicolas, z tacą pełną jedzenia. Strach ogarnia moje ciało. Przytulam się najmocniej jak mogę do poduszki i zakrywam się kołdrą. Słyszę głębokie westchnienie i zbliżające się kroki. Po chwili jego dłoni głaszcze mnie delikatnie po plecach. Z moich ust wydobywa się szloch.
- Przepraszam skarbie.- słyszę jego niski głos- Nie bój się mnie.
Zrywa ze mnie kołdrę. Zwijam się w kłębek i czekam na najgorsze. Ta sytuacja mnie przerasta.
- Clair posłuchaj. Poniosło mnie. Wiem, że przesadziłem ale ty mnie tak mocno wkurwiłaś, że nie mogłem nad sobą zapanować. Jesteś moją mate więc twoja obecność zadziałała na mnie w ten anie inny sposób. Pożądanie wzięło górę. Przepraszam.- głaszcze mnie delikatnie, zupełnie jak dzikie zwierzę
- Proszę nie dotykaj mnie.
- Clair...
- Do cholery jasnej zrób chodź raz to o co cię proszę!
Desperacja sprawiła, że zaczęłam krzyczeć. Odwróciłam się w stronę Nicolasa.
- Nie krzycz na mnie.- warknął w moją stronę
Jego twarz wyrażała wiele uczuć. Ale jedno przewało nad wszystkimi. A mianowicie gniew.
Spuściłam głowę patrząc na dłonie. Nico westchnął głęboko. Wciągnął mnie siłą na kolana. Schował głowę w zagłębienie mojej szyi.- Daj mi szansę a obiecuję ci, sprawię, że staniesz się najszczęśliwszą kobietą na świecie.
- Pozwól mi żyć.
- Nie rozumiem.
- Pozwól mi żyć. Pozwól mi chodzić po korytarzach, rozmawiać z ludźmi. A najważniejsze. Pozwól mi spotkać się z Dantym.
Warczenie opuściło usta Nico.
- Clair...
- Zapewnij mi to a dam ci szansę.
Widziałam, że bił się ze sobą w myślach.
- Zgoda.- powiedział poważnie
- Dziękuję.
Powiedziałam i zeszłam delikatnie z jego kolan.
- Dokąd idziesz?- poczułam ucisk na nadgarstku
- Do Dantego.
- Tak ubrana?!- krzyknął
************************
Hej cukiereczki!
Zaczynamy maraton!
Maraton jest dla Rose__Wolf, z okazji urodzin. Wszystkiego najlepszego ;*
Mam nadzieje, że rozdział się podoba ;)
Czekam na waszą opinię :)
Pozdrawiam Daga <3
CZYTASZ
Soulmate - pierwsze spotkanie
WerewolfPierwsza część trylogii Soulmate Dwa stada. Potężny i brutalny Alfa. Przyszła wilczyca Alfa słodka i delikatna. Ale czy na pewno? Świat nie jest taki jaki się wydaje. Clarissa jest przyszłością swojego stada. Jest inna od reszty wilkołaków, a miano...