מילים אחרונות❤️

511 22 24
                                    

וואו.
אז מאיפה להתחיל בכלל?
בואו רק נאמר שלפני חצי שנה, מתי שהסיפור פורסם לראשונה, לא היה לי שמץ של מושג שזה יסתיים ככה.
אני, בתור אחת שכותבת עוד מגיל מאוד קטן ותמיד אבל תמיד מפסיקה סיפורים באמצע, מעולם לא העלתי בדעתי שאכתוב סיפור עד הסוף ואפרסם אותו. ועוד עם שתי עונות!!!!
החלום שלי הפך למציאות. אותו החלום של לשתף עם אחרים את הכתיבה שלי, את מה שאני הכי אוהבת לעשות.
נכון, אני לא מושלמת. וכמו שאני לא מושלמת, גם הכתיבה שלי לא. אולי יש דברים לשפר, ואולי לא. בעצם, תמיד יש במה לשפר, בכל דבר בחיים. כי אחרי הכל, מטעויות לומדים, לא ככה?
אולי חלק מהקוראות כן התחברו לכתיבה שלי ולרעיון של הסיפור, וחלק אולי לא- אני לגמרי מכבדת את זה. כי כמו שאמרתי- תמיד יש הזדמנות לשפר ולהשתפר.
התקופה הזאת, כל החצי שנה הזאת, הייתה תקופה באמת מדהימה עבורי.
הסיפור הזה היה סוג של מקום מפלט שתמיד הייתי הולכת אליו כשלא היה לי מצב רוח או שהרגשתי בדיכאון. ככה זה כתיבה, בשבילי לפחות.
תמיד רציתי שיכירו בי. שיכירו בי ובכתיבה שלי. זו גם אחת הסיבות שממש בהתחלה, כשרק פרסמתי את ההקדמה לסיפור, חלמתי על אלפי או אפילו מיליוני הצבעות ותגובות. אבל עם הזמן הבנתי, שזה לא משנה. שצריך להסתפק עם אותם הדברים שכבר יש לך ולא להשתוקק ולחכות לדבר אחר שיבוא. למדתי להגיד תודה ולהיות אסירת תודה לאלו שכן היו פה, שכן קראו את הסיפור שלי וכן הגיבו. אלו שהיו פה למשך כל הזמן הזה.
אז הינה, אני אומרת לכן את זה שוב: תודה. תודה על זה שהייתן פה, הצבעתם והגבתן. תודה שהקדשתן מזמנכן כדי לקרוא את הסיפור שלי. כדי לקרוא עוד סיפור של עוד ילדה שחולמת בגדול. תודה שאפשרתם לי את זה.

לקראת הסוף, הייתי רוצה באמת באמת, שתגיבו על הפוסט הזה. תכתבו את החוויה שלכן מהסיפור, משתי העונות. תכתבו מה אהבתן ומה פחות, מה התחברתן ומה לא. תכתבו מה שאתן רוצות. זו יכולה להיות מילה או משפט או כל דבר שתרצו. אפילו ביקורת, אם יש משהו שאוכל לעשות כדי לשפר את הכתיבה שלי, אשמח לשמוע.
ודבר נוסף שדי מעניין אותי שתענו לי, זה אם אחליט לכתוב סיפור נוסף, האם תקראו אותו?

אני מודה לכן מקרב לב, לכל אחת ואחת מכן, על זה שקראתן את הסיפור הזה, הסיפור שלי.
ואולי ביום מן הימים אחליט לכתוב סיפור נוסף, אין לדעת. אבל אם כן, אהיה יותר ממאושרת לראות אתכן גם שם.

אוהבת מכל הלב,
נטלי (כן זהו שמי😂) ❤️❤️❤️❤️❤️

Deep Skin 2 - Revival Where stories live. Discover now