החלטתי להעלות היום פרק למרות שלא תכננתי לעשות את זה!!! בגלל שאני אוהבת אתכן ובגלל שאני ממש אוהבת את הפרק הזה!!!!!! תהנו❤️❤️
*נקודת מבט- אנאבל ג׳ונסון*
אני מרגישה את הראש שלי פועם בחוזקה.
לעזאזל, איזה כאב ראש נוראי.
״אנה?״, סם פונה אליי ואני מרימה את מבטי אליה, מחכה שתמשיך.
״אני מצטערת שגרמתי לכל זה״, היא אומרת.
״זו לא אשמתך. הוא היה מגלה את זה מוקדם או מאוחר יותר״, אני אומרת. ״וחוץ מזה, לא הייתה לו הזכות לדבר אלייך ככה״.
״עזבי, הוא סתם עצבני. אנה, מה שקרה בינינו זה חד פעמי, אבל מה שיש בין שניכם... זה משהו אחר. אל תתני לזה להסיח את דעתך״, היא אומרת.
״על מה את מדברת, סם?״, אני שואלת אותה.
״אני מדברת על זה שמה שיש בינך לבין ג׳ונת׳ן? זו מתנה משמיים. את לא צריכה לזרוק את זה סתם ככה לפח. הוא אוהב אותך, אנה, את מביאה לו משמעות לחיים. ותאמיני לי שאני יודעת את זה, הוא לא הפסיק להגיד לי את זה במשך כל הזמן הזה שהייתם יחד. הוא מעריך אותך כל כך, ועכשיו הוא פגוע. אל תתני למה שקרה לנו לשנות אותך, אל תתני לזה להפוך למכשול בחיים שלך. להפך- תהפכי אותו ללקח, לשיעור. תהפכי אותו למשהו טוב. אנה, זה הכל תלוי בך״, היא אומרת לי.
״אני לא מאמינה שגם את התחלת עכשיו עם הזיוני שכל״, אני אומרת בעצבים ומתחילה ללבוש את בגדיי בחזרה.
״מתי תתעוררי כבר, אנה? מה שקרה כבר קרה. תפסיקי לחיות בעבר ותתחילי להעריך את החיים שיש לך. את יודעת כמה מתו אותו יום בהתרסקות? לעזאזל, אנה. הפאקינג חברה הכי טובה שלך מתה! אז פאקינג תסתמי את הפה המזדיין שלך, תחזרי לאכול ותחזרי לדבר עם ג׳ונת׳ן. כי בינינו? הוא זה שסבל הכי הרבה כאן. לעזאזל, הבן אדם הכי גברי וחזק שאני מכירה פאקינג בוכה פתאום! אני יודעת שהוא פגע בך, אבל זה לא היה בשליטתו. פאקינג תפתרי את הבעיות שלך״, היא מטיחה בי את המילים.
אני מנגבת במהירות את הדמעות שהצטברו בעיניי ויוצאת מהבית שלה במהירות.לעזאזל.
אני דופקת חזק על הדלת, עדיין בוכה.
הדלת נפתחת בשנייה ולמרבה ההפתעה, גם העיניים שלו נפוחות ואדומות מבכי.
״לעזאזל, אנה. מה את עושה פה?״, הוא נאנח.
״אתה יודע מה?״, אני אומרת ונכנסת אל תוך הבית, בזמן שהוא סוגר את הדלת מאחוריי.
״אני מנסה, אוקיי? אני משתדלת כל כך חזק לסלוח לך, בגלל שאני אוהבת אותך. אני אוהבת אותך יותר מהחיים עצמם והייתי עושה הכל בשבילך, ג׳ונת׳ן. אבל אני פשוט פגועה, אתה יודע? נמאס לי לסבול כל כך הרבה ונמאס לי לספוג את כל החרא שקורה בחיים שלנו. מתי לעזאזל תהיה לנו ההזדמנות לחיות חיים רגילים ושקטים?״, אני צועקת ובוכה.
״אני כל כך שונא לראות אותך ככה, אנה. אני פאקינג אוהב אותך, את יודעת את זה נכון? ולעזאזל, גם עם כל הבולשיט שקרה לנו בזמן האחרון הדבר היחידי שמציק לי כרגע זה שאת לא כאן בשבילי, שאת לא איתי. אני מתפרק לאט לאט מבלי לשים לב. אני צריך אותך, אני צריך אותך כדי שתמלאי את החלל החסר שבלב שלי. אני לא ישן, אני לא אוכל, אני לא מתפקד! הדבר היחידי שאני עושה בימים האחרונים זה להרביץ לאיזה שק אגרוף מזדיין בלי שום סיבה! הסיוטים לא נפסקים, וזה קשה לי עוד יותר כשאת לא פה בשביל להרגיע אותי. אני פאקינג הופך לסוג של שד שלא מסוגל לעשות כלום וסובל מכל שנייה ודקה שהוא פאקינג נושם!״, הוא צועק וממשיך לבכות.
הבכי שלו גורם לי לכאב חד בחזה. זה גורם לי רק לבכות עוד יותר.
״ואני יודע שפגעתי בך, אנה. אוקיי? אבל תאמיני לי כשאני אומר לך שזה קרה רק בגלל שלא זכרתי אותך! את יודעת שאם הזיכרון המזדיין שלי לא היה נמחק מעולם לא הייתי מדבר אלייך ככה שוב! זה לא היה תלוי בי, מבינה? את חושבת שאני בחרתי לעצמי לאבד את הזיכרון ולהפוך לגמרי את החיים שלנו? תאמיני לי שלא. אבל לעזאזל זה קרה, ואני התנהגתי אלייך כמו אל חרא ואני מצטער על כל רגע ורגע. אבל את יודעת למה אני אוהב אותך כל כך? כי לא משנה בכמה חרא אני יאכיל אותך, את תמיד תישארי לצידי ותדאגי לי. את פאקינג עשית את זה. את נשארת איתי פה עד שהזיכרון שלי חזר, ואני אסיר תודה על כך.
אבל אם באמת פגעתי בך עד כדי כך, ואת מרגישה שאת לא יכולה לסלוח לי, זה בסדר. אני לא ארדוף אחרייך יותר ולא אכעס אם החברה הכי טובה שלי תזיין אותך. אבל מה שכן, אני לעולם אבל לעולם לא אפסיק לאהוב אותך. את היית ותמיד תיהי היחידה שאי פעם הצליחה להיכנס לי אל תוך הלב ולגרום לי להרגיש ככה״, הוא אומר ואני פשוט מנידה את ראשי מצד לצד.
״לא, ג׳ונת׳ן״, אני אומרת בקול צרוד בגלל הבכי. ״אני לא אעזוב אותך״.
הוא מושך אותי אליו לחיבוק חם ואני מניחה את ראשי על חזהו, מחבקת חזק ולא עוזבת.
״הפכתי לפאקינג נקבה בכיינית״, הוא אומר ושנינו צוחקים.
״הנקבה הבכיינית שלי״, אני לוחשת ומנשקת אותו.״אני חייבת להעביר את כל הדברים שלי בחזרה״, אני אומרת.
״נדאג לזה אחר כך״, הוא אומר בקול צרוד שמעביר רעד בכל עמוד השדרה שלי.
אנחנו מתנשקים שוב. ״אנחנו די מטונפים, רוצה ללכת להתקלח?״, אני לוחשת באוזנו.
״אני לא יודע מה עבר עלייך בימים האלה, אבל אני בהחלט אוהב את הרעיון״, הוא לוחש לי ומחייך חיוך שובב.
הוא מרים אותי במעלה המדרגות עד לחדר האמבטיה.
אנחנו מתפשטים במהירות ונותנים למים החמים לזרום על גופינו.
״אנה, אנחנו חייבים לחזור לאכול״, ג׳ונת׳ן אומר ברצינות.
״כנראה״, אני אומרת ומשפילה מבט אל עבר הגוף שלי.
״היי״, הוא אומר ומלטף את פניי. ״מה קרה?״
״כשהייתי שמנה זה לא בסדר. אבל עכשיו כשאני רזה זה עדיין לא טוב?״, אני שואלת אותו.
״מה? אנה, את מדהימה בדיוק כמו שאת. לא אכפת לי מאיך שאת נראית, העיקר שתישארי אותה אנה מצחיקה ואדיבה ואוהבת שאני מאוהב בה״, הוא אומר ומנשק אותי.
אני מלטפת את ידיו ופתאום עוצרת.
״משהו שונה״, אני אומרת והוא מחייך אליי.
״אלוהים, הלכת למכון כושר!!!״, אני אומרת אחרי כמה רגעים כשההבנה מכה בי והוא מהנהן.
״חייבת להודות שאתה נראה טוב״, אני אומרת. ״אבל עדיין חייב לאכול״.
הוא מחייך חיוך גדול וחושף שיניים ומנשק אותי.
״יש כזה דבר להיות מכור לבן אדם?״, הוא שואל אותי.
״לא יודעת, כנראה״, אני עונה בנונשלנטיות ולאחר רגע אנחנו צוחקים.
״התגעגעתי אלייך״, הוא אומר ותופס בישבני.
״אני בטוחה״, אני עונה לו ונושכת את שפתיי.
״לעזאזל, את לא מבינה אפילו כמה את מחרמנת אותי״, הוא אומר ומעביר את ידיו בשיערו.
״קדימה״, אני אומרת ומובילה אותו אל מחוץ האמבטיה.
אני דוחפת אותו על המיטה ועולה מעליו.
״פאק, אנה״, הוא אומר, מופתע.
מבלי הסחות דעת נוספות וללא אזהרה מוקדמת אני מיד מחליקה מעליו והוא גונח.
אני זזה במהירות ושנינו גונחים יחד בקצב מתואם.
אנחנו מתהפכים ועכשיו ג׳ונת׳ן הוא זה שבשליטה.
הוא חודר אליי חדירות עמוקות ומהירות ולא מפסיק. לעזאזל, הוא הגבר הכי מושלם שאי פעם פגשתי.
אני מרשה לעצמי לגנוח בקול ותוך כדי מושכת בשיערו.
״פאק״, הוא אומר. ״פאק״.
״אלוהים, ג׳ונת׳ן, אני ג-גומרת״, אני אומרת באנחה.
״גם אני, בייבי״, הוא אומר.״אני אוהב אותך״, הוא אומר ונשכב לצידי.
אני מתנשמת בכבדות, עדיין מזיעה. ״אני אוהבת אותך״, אני מחזירה לו ומנשקת אותו נשיקה קצרה על השפתיים.
אני קמה מהמיטה ופותחת את הארון, בוחרת לעצמי הלבשה תחתונה ולובשת אותה, ולאחר מכן יורדת למטבח.
אני שומעת את ג׳ונת׳ן ממהר לרדת אחריי אחרי שלבש את הבוקסר שלו.
״לאן את הולכת?״, הוא שואל.
״לאכול״, אני עונה את הדבר שלא חשבתי עליו כבר יותר מחודשיים.תגיבו ותצביעו💋
יש לי לבכות ביי.
YOU ARE READING
Deep Skin 2 - Revival
Romantiekמכירים את זה בסרטים כשמישהו מת ופתאום כל החיים שלו עוברים לו מול העיניים? טוב, זה בדיוק מה שקרה לי. אבל העניין הוא... שאני לא יודעת אם אני חיה או מתה. -- החיים של אנאבל ג׳ונסון וג׳ונת׳ן האריס משתנים מן קצה אל קצה בעקבות התרסקות המטוס. הם לא ישנים...