LES #5 - Glemt Meg? (1/2) FØR DU LESER DENNE FOR Å FORSTÅ SAMMENHENGEN :)
---
"Hva skal vi gjøre," spurte jeg etter en klein stillhet. "Se en film," foreslo Chaz. "Okey," mumlet alle til svar. Han reiste seg opp og forsvant et sted, sikkert for å finne film. "Jeg går og finner snacks," sa Ryan. Selena reiste seg opp. "Jeg blir med." Hun fulgte etter han, og jeg så bort på Justin som satt der helt stille.
"Så, hvordan har du det, egentlig," spurte jeg igjen. Han så ned på hendene sine. "Forferdelig. Selena er kontrollerende og jeg elsker egentlig en annen jente, men hun har en kjæreste og bor langt unna." Han pustet ut. Snakket han om meg? Jeg så på han da han begynte å komme nærmere. Skulle han kysse meg? Plutselig kjente jeg noen lepper på mine og jeg kysset tilbake, men trakk meg unna. "Kjæresten din oppe, samme hus, min i England, annet kontinent. Feil? Ja," mumlet jeg og satte meg tilbake. "Unnskyld," sa han trist. "Ikke unnskyld deg. Jeg likte det. Senere, ok," sa jeg og smilte. "Deal." Han smilte og la en arm rundt skuldrene mine.
"Hei folk--," han kuttet seg selv av. "Hvor er de to andre," spurte han og slang deg ned vedsiden av meg. "Kjøkkenet tror jeg." Jeg så bort på Chaz som satt der med tre filmer. Jeg lente meg over og så hvilke han hadde tatt med. "Nei, nei, og nei aldri," sa jeg redd. "Jo D/N, ja, ja, og jo alltid," smilte han ondt til meg. Jeg sukket. "Jeg passer på deg," hvisket Justin inn i øret mitt da jeg lente meg frustrert tilbake. Det fikk meg til å smile. "Takk," hvisket jeg.
"Sånn," sa Ryan da han og Selena kom ned igjen. "Hvilken film," spurte han da han slang seg ned vedsiden av Chaz. "En av disse," smilte Chaz mot han. "Den," sa han og pekte på den som var mest ille. "Faen da Ryan," sa jeg surt. "Neimen, ble lille D/N redd," spurte han med baby stemme. "Nei, furtet jeg, noe som fikk alle til å le, bortsett fra Selena.
Vel, synd for henne. "Tror vi på," sa han og himlet med øynene. Jeg tok knærne opp til brystet mitt og klemte dem inntil meg mens jeg gjemte hodet mellom knærne. Jeg så bort på Justin som satt og stirret på TVen med armen sin rundt Selena som lå med hodet på brystet hans og, sov?
"Oi, jeg må hjem nå," sa jeg da jeg fant ut at klokka var halv ett. "Hvorfor," surtet Chaz og klemte meg. "Klokken er halv ett," sa jeg og fniste mens jeg reiste meg opp. "Men kvelden er enda ung, ikke sant?" Han så på meg med store øyne. "For dere ja, men jeg kom hit for tre dager siden, og det er fem timer forskjell, så egentlig er klokka halv seks i hodet mitt," sa jeg og smilte. De bare sukket. "Men vi sees imorgen, ikke sant," spurte Chaz igjen. "Ja, bare ring meg eller noe." Jeg smilte og begynte å gå mot døren opp til overetasjen. "Jeg følger deg," sa plutselig Justin. Jeg snudde meg. "Følger meg hvor?" Jeg smilte mot ham. "Hjem. Det er sent, og Selena kan være her med guttene." Han smilte da han sa det. "Okey, takk," sa jeg spørrende mot ham mens jeg gav han et merkelig blikk.
"Hvorfor," spurte jeg og lo når vi gikk ut ytterdøren. "For å gjøre dette," sa han og la armen sin rundt skuldrene mine og kysset meg på leppene. Jeg flirte litt mens vi gikk. Det var ikke langt til huset mitt, men det var gøy å få snakket litt med Justin igjen på tomannshånd.
"Vi snakkes imorgen, ikke sant," spurte han da vi stod utenfor inngangsdøren min. "Ja, satser på det," svarte jeg mens jeg hakket tenner. "Fryser du," spurte han mens han lo. "Bare bittelitt," lo jeg. "Gå inn og få tilbake varmen. Vi snakkes imorgen," sa han og kysset meg en gang til. "Ja, det gjør vi." Jeg smilte og klemte han. "Foresten, kan jeg få nummeret ditt," spurte han og lo. Jeg himlet litt med øynene. "Selvfølgelig."
Jeg skrev nummeret mitt inn på telefonen hans og lagret det. "Hadet da," sa han og startet å gå tilbake. Jeg gikk inn med ett stort smil om munnen min. 'Det er slik jeg vil ha det' tenkte jeg.
---
Den kom raskere enn du hadde trodd, right? Okey, hva syntes du om denne? Begge er litt badass da :O Utro faenskap er det de driver med.. Neida (joda)
Skal jeg skrive en fortsettelse av denne?
Stem/kommenter? :)
YOU ARE READING
Justin Bieber Imagines (norsk)
FanfictionJustin Bieber imagines på norsk. Om nesten alt :)