"D/N," klaget lillebroren din da han stakk hodet inn døren til rommet ditt. Du lå på sengen din og stirret tomt på pc skjermen. Hvorfor? Du hadde lite liv. Putselig smalt skjermen igjen, og heldigvis rakk du å ta fingrene bort fra tastaturet. "Hva faen Markus," sa du sint og høyt til ham. "Det var du som hørte på høy musikk slik at jeg ikke kunne se TV," sa han. "Men det er da ikke rettferdig," sa du surt og furtet. "Jo, jeg er yngst." Han var så stolt av seg selv nå.
"D/N," hørte du den kjente stemmen til faren din si. "Hva er det nå da," sukket du spørrende. "Du unge dame, du må passe språket ditt i tillegg til å ta hensyn til andre personer som bor under samme tak som deg." Han krysset armene sine. "Hvorfor? Det er jeg som har lite liv, ikke dere. Gå ut og ha det gøy, ikke vent på meg. Jeg sitter her inne helt til Lena kommer hjem." Lena er bestevenninnen din. Hun er på sommerferie, noe som betydde at hun var borte hele sommeren.
Din familie? Den valgte å være hjemme i LA hele sommeren. Aldri noe å gjøre. "Bare ta hensyn," sa faren din og lo litt før han forsvant. Lillebroren din gliste stolt til deg før han forsvant.
Senere på dagen, hadde faren din tvingt deg ut på joggetur. Ja, joggetur. Du trente aldri, og med aldri så betyr det aldri utenom gym på skolen, men nå er du ferdig med skolen, så nå er det aldri, som i aldri aldri.
Mens du løp hørte du på musikk, og plutselig kom en av favorittsangene dine på som fikk deg til å begynne å snurre og danse litt rundt mens du løp. Plutselig dumpet du inn i noen som fikk deg til å falle ned på bakken.
"Faen," brøt det ut av deg der du lå på bakken. Egentlig var det ganske komisk, så du begynte å le litt av den altfor merkelige årsaken. "Beklager," mumlet du uten å se på hvem du hadde dumpet inn i. "Det går bra," hørte du en guttestemme si, antagelig på ganske like alder som deg. Please si at han er kjekk, tenkte du mens du børstet av deg alt støvet som hadde kommet på deg.
Du så opp og der stod en gutt med brune øyne, caps, altfor store basketball shorts, supras og bar overkropp. Øynene dine havnet på magen hans. Wow. Plutselig innså du at du hadde begynt å stirre og ristet på hodet for å se på sjøen. "Trenger du hjelp," spurte han mens han flirte litt. "Det går fint," svarte du og begynte å stable deg selv opp på beina igjen.
"Justin forresten," sa gutten, som tydeligvis het Justin. "D/N," svarte du og tok hånden hans som han hadde strakt ut for deg til å ta. Det var da du oppdaget det. Gutten du hadde dumpet inn i var ikke bare Justin, det var Justin Bieber.
"Ah, jeg viste det var noe kjent med stemmen din," flirte du da du hadde samlet deg. Han lo nervøst. "Og nei, jeg kommer ikke til å angripe deg, spørre om bilde eller noe sånt hvis det var det du tenkte på," lo du. Han pustet lettet ut. "Takk gud," hørte du han mumle under pusten sin. Du flirte litt til.
"Så, er du herfra," spurte han plutselig da du var på vei til å si hadet. Du tok av solbrillene dine, men angret umiddelbart og satte de på plass igjen. "Ja, eller, jeg bodde i Vancuver til jeg var tolv, men så fikk mamma ny jobb her, så da endte vi opp her," sa du og så ut over den foletomme stranden og strandpromenaden. "Åja, da er vi jo fra samme land," lo han nervøst og en rødfarge spredte seg på kinnene hans. Hei, vent, fikk du akkuratt Justin Bieber til å rødme? Oh damn, tenkte du og smilte smått.
"Er vi," sa du, men angret med en gang. "Glem det," sa du fort og nervøst da telefonen din vribrerte. Kom hjem, nå. Det er middag. -Mamma
"Faen, jeg må hjem nå, men det var hyggelig å møte deg, Justin," sa du og startet å løpe hjemover. "D/N, vent," hørte du han rope. Du stoppet opp og snudde deg. "Kan jeg få nummeret ditt," spurte han og smilte søtt. Du lo litt, "selvfølgelig." Han smilte bredere og dro telefonen sin opp. Du slo inn nummeret ditt og lagret det. "Vi snakkes da, D/N," sa han og smilte. "Hadet."
Du løp hjem med den merkelisgste følelsen i kroppen. Kanskje dette ikke kom til å bli en så kjedelig sommer allikevell.
---
Ny del, yay. Hva syntes du?
Og det er storm ute folkens. Føles ut som taket kan fyke av når som helst. Redd meg, noen, Justin, I need you.. Nei? Vel, det var dumt :(
KAMU SEDANG MEMBACA
Justin Bieber Imagines (norsk)
Fiksi PenggemarJustin Bieber imagines på norsk. Om nesten alt :)