#16 - Jeg Savner Deg

842 17 0
                                    

"Kom igjen, D/N, vi har dårlig tid," ropte Sara, bestevenninnen, din nedenfra. "To minutter," ropte du til svar og åpnet mascaraen. "Nå," ropte hun irritert. Du bare overhørte henne bare og fortsatte å ta på mascaraen din- selv hvor lite du egentlig hadde lyst til å dra til denne festen som skulle være på stranden. Ja - det er summer, men det betyr fremdeles ikke at man må dra på en fest der du vet det kommer til å være alkohol, fulle personer og gutter som prøver deg på deg. "Sånn," mumlet du til speilbildet ditt da du hadde tatt på lipgloss og smasket leppene dine sammen.

Du røsket med deg de svarte pumpsene dine og løp ned til Sara. "Endelig," sukket hun irritert ut. "Jeg kan godt være hjemme," sa du og stoppet opp. "Nei," sa hun fort. Du flirte litt og trødde oppi skoene og røsket med deg clutchen din før du gikk etter Sara ut og løste døren bak deg. "Hvordan har du tenkt vi skal komme oss ned der," spurte jeg usikkert mens hun stod og så på telefonen sin. Før hun rakk å svare, kom det en svær, svart bil som stanset. "Med den," smilte hun og gikk mot den. "Let the party begin," mumlet du og følgte etter henne.

Du bare satte deg ned vedsiden av den brunhårete bestevenninnen din og så på alle menneskene som ver der inne- for det meste gutte, ikke det at det gjorde deg noe, men de var allerede langt over grensen over hvor mye alkohol de tålte. "Hvor lenge har de holdt på? Klokken er jo bare halv ti," hvisket du spørrende til Sara. "Aner ikke, men en stund," fniste hun og tok i mot to øl fra en gutt. "Takk," sa hun og smilte til ham, og gav den ene til deg. Du tok en slurk, men angret med en gang. At folk kunne drikke mange litre av dette, tenkte du mens du skar en grimase.

Da dere kom fram, lot dere gutten gå ut først, men fulgte ut rett etter på. "Wow," hvisket du til deg selv da du så masse lys, et stort bål, mange fulle ungdommer/unge voksne- som egentlig ikke var gamle nok til å drikke, men det var forsåvidt ikke du heller. "Hei jenter," var det plutselig en gutt som sa og la armene sine rundt skuldrene dine og skuldrene til Sara. "Hei," fniste Sara og skar en grimase til meg- som fikk meg til å le. "Så, hvordan har dere det da, sexy jenter," spurte han igjen. "Vi kom akkuratt," svarte Sara, som prøvde å holde seg serriøs. "Det gjorde ikke jeg," konstanterte han og lo. Vi ristet armene hans av oss og gikk videre, inn mot stranden.

"Hvordan klarte du å få meg med på dette," sukket du spørrende og tok en slurk av ølen, som ble litt bedre for hver slurk du tok. "Jeg aner ikke, men takk gud for at du ble med," flirte hun.

"Kom," sa hun og dro meg med bort til bålet. "Hvorfor," spurte du leende, men fulgte etter henne. "Fordi, det er koselig," flirte hun da dere stoppet opp. Du bare lo litt av svaret hennes og så ut på båler. "D/N," hørte du plutselig en kjent stemme si bakfra. Du snudde deg rolig. "Justin," sa du spørrende. "Hei," sa han litt overrasket og klemte deg. Du trakk deg fort unna. "Uh, eh, lenge siden," sa han nervøst og så ned i bakken. "Ja, det kan du trygt si," mumlet du og så bort på bestevenninnen din som stod og snakket med et par gutter.

"Så, hvorfor er du her," spurte han deg. "Eh, Sara tvang meg. Jeg ville egentlig ikke," mumlet du og så på ham igjen. "Åja," sa han og stirret intenst på deg. "Du, D/N, jeg savner deg," sa han plutselig. Du stoppet opp. "Hæ," sa du av reflaks. "Jeg savner deg," gjentok han rolig.

Sa nettopp exen din at han savnet deg. "Okey," sa du usikkert. "Sorry," sa han og så bort. Du tok ut av refleks hånden din opp til kinnet hans og snudde hodet hans mot ditt. "Jeg savner deg også," mumlet du og stirret ham rett inn i øynene hans. Han ble umiddelbart glad i øynene og tok sin hånd opp til ditt kinn, og før du viste ordet av det, hadde han krasjet leppene sine til dine.

Du tok armene dine rundt nakken hans og han tok sine rundt midjen din og dro deg tettere inntil ham slik at dere fikk kropsskontakt. Han trakk seg unna. "Jeg sluttet aldri å elske deg," sa han og så deg inn i øynene. "Ikke jeg heller," svarte du og smilte svakt. "Kan vi prøve på ny," spurte han med håp i øynene. Du svarte ikke, men kysset ham istedet. "Jeg tar det som et ja," spurte han og lo før han klemte deg. "Ja," sa du og nøt øyeblikket.

---

Wow, det er lenge siden, men jeg har jobbet mye med ei ny bok, så det er grunnen. Vet ikke når jeg poster første del, men skal gi beskjed her.

Kommer du til å lese den nye boka? Hva håper du den kommer til å handle om? :)

Stem/kommenter? :)

Justin Bieber Imagines (norsk)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum