"D/N, rask deg! Jeg er så spent," ropte bestevenninnen din, Anne, ivrig. "Kommer," ropte du og løp ned trappene til bestevenninnen som ikke kunne stå stille. Hun var kledd i en t-skjorte med bilde av Justin Bieber, lilla bukser og så hadde hun skrevet en J på det venstre kinnet og en B på det høyre kinnet sitt med en svart penn. "Endelig," sukket hun og smilte bredt. "Ja, jo," sa du og tok på deg hvite converse, og tok tak i Marc Jacobs vesken din.
"Klar," spurte du, men angret umiddelbart. "Kunne ikke vært mer klar," gliste Anne og gikk ut døren med deg på slep.
"Hvor lenge skal vi stå her," sukket du etter at dere hadde stått i køen for å komme inn i arenaen i over en time. "Aner ikke, men dette er jo gøy," sa hun glad. Jeg sukket og så ut over alle tenåringsjentene. Jeg er ingen belieber, men jeg har ingenting i mot Justin, det er bare det at jeg ikke liker den type musikk. "Har de egentlig åpnet dørene," spurte du Anne da du fant ut at dere ikke hadde flyttet dere fra plassen dere stod på da dere kom. "Tror ikke det," sa hun, og smilte skjevt.
Da dere endelig kom inn i arenaen, ventet dere i en ny halvannen time før nedtellingen startet. Dere stod ganske langt framme i det nærmeste "området" til scenen. Ikke helt inntil scenen, men dere så veldig bra uansett. "Å herregud," pustet Anne ut da han kom flygende ned. Du bare lo av henne, og teknisk sett alle de andre jentene rundt deg som gråt og gråt, og gråt enda mer.
Dere stod og danset til sangen og du hadde en veldig fin stund med bestevenninnen din- til tross for at du ikke er noen stor fan av Justin. Plutselig var det noen som prikket deg på ryggen, og du snudde deg umiddelbart. "Uh, hei," sa du spørrende med høy stemme slik at damen skulle høre deg. "Hei unge dame," sa hun og smilte søtt. Du bare så på henne og smilte skjevt. "Vil du være Justins One Less Lonely Girl," spurte hun. "Hæ?" Du hørte ikke hva hun sa. "Bare kom med meg," sa hun og smilte.
Du prikket på Anne sin skulder og sa at du snart kom tilbake fordi du ikke viste hvor du skulle, og gav henne vesken din. Hun bare nikket og hadde øynene sine klistret på Bieber mens hun tok imot vesken.
"Hva skal jeg," spurte du da du og damen kom et sted det ikke var bråk. "Du er Justins one less lonely girl," sa hun og smilte til deg. Egentlig viste du ikke hva det var, men du spilte med, smilte og var glad. "Du skal ut nå," sa noen rolig og viste at du skulle følge etter dem. Egentlig ante du ikke hva det var, og før du viste ordet av deg, var du ute på scenen, foran titusener av jenter som sikkert kunne drept for å vært i din posisjon akkurat nå.
Christmas wasn't merry,
14th of February,
Not one of them spent with you
How many dinner dates
Set dinner plates
And he didn't even thouch his foodSang han. Du stirret på ham mens du gikk og fikk frysninger inni hele kroppen din.
Da du hadde satt deg ned, kom han bort til deg, og da så du at han hadde nydelige øyne som han stirret på deg med.
I can fix up your broken heart
I can give you a brand new start
I can make you believe
I just wanna set one girl free to fall
Shes free to fall
With me
My hearts locked and nowhere that I got the key
I'll take her and leave the world
With one less lonely girlHan tok hånden sin i ansiktet ditt mens han sang, og fjernet et par-tre hårstrå som var i ansiktet ditt.
Da sangen var ferdig klemte han deg og smilte. "Hva heter du, søta," spurte han deg mens smilet hans ble større. "D/N," sa du og så ned. "D/N alle sammen," ropte han ut til publikum, før han reiste seg opp, strakte hånden sin ut til deg for at du skulle ta den, så løp dere bak scenen. "Tusen takk,'' sa han før han forsvant. Hva skjedde akkurat, spurte du seg selv inni deg.
"Hey, D/N, bli med på et bilde da," sa en mann med mørk hud, brune øyne, brunt hår og kamera rundt halsen. Du bare nikket, og smilte til telefonen han holdt ut telefonen sin og tok bildet. "Damn," hørte du ham mumle. "Hva," spurte du leende og smilte. "Ingenting," sa han fort og rødmet svakt. "Hva heter du på instagram og twitter," spurte han etter en stund. "*dittinstagramnavn & ditttwitternavn*," sa du og smilte. "Takk." Han gjorde noe på iphonen sin jeg ikke fikk med meg.
"D/N, du må tilbake i salen," sa plutselig damen som hadde hentet deg. "Ja," sa du og smilte. Du sa hadet til han som het Alfredo, og fulgte etter damen ut i publikum. Du fikk mange øyne på deg, men du gav egentlig blanke f i det. "Tusen takk," sa du og snudde deg til damen. "Bare hyggelig, søte deg," smilte hun. "Hadet bra da, og vær forsiktig," sa hun advarende. "Det skal jeg. Hadet," sa du og fikk bort til Anne.
"Å fy faen, D/N," sa hun og angrep deg i en klem. "Hvorfor sa du ingenting," spurte hun da hun trakk seg unna. "Jeg hørte ikke hva hun spurte om," lo du og smilte. "Å, du er så heldig," gliste hun og tok en arm rundt skuldrene dine. "Jeg vet det," sa du og så opp på Justin som hadde funnet deg i folkemengden, og hadde blikket sitt klistret på deg.
++ Neste dag ++
"Fy faen," mumlet du til deg selv da du satt i sofaen i stuen med tidenes lykkerus fykende gjennom kroppen din. Justin hadde akkurat twitret om deg, og lagt ut et bilde av dere to fra gårsdagen. Du gikk inn på direkte meldingene dine, og der så du at Justin hadde sendt deg en melding. "Helvette," mumlet du igjen og åpnet den, rolig. Du var ingen fan, nei, men dette var for mye for en ikke-fan å takle normalt heller.
Hey. Takk for igår. Kan vi møtes igjen, litt mer privat? Haha
Hadde han skrevet. Dette ble jo bare bedre og bedre for hvert minutt. Du gliste som en bavian mens du tenkte på hva du kunne svare.
I like måte. Gjerne det. Gi meg nr ditt?
Skrev du og sendte den. Var det drøyt? Nah, det var han som ville møte meg, tenkte du og lo litt av tanken.
xxxxxxxxx
Svarte han kjapt. Du lagret nummer til mobilen din, og sendte ham en melding.
Etter et par dager, møtte ham og dere fant fort tonen. Etterhvert som tiden gikk, ble dere mer enn bare venner...
---
Endelig. *puster lettet ut*
Sorry for at det tok tid, mye som har skjedd på skolen i uka som var.
Stem/kommenter? :)
BẠN ĐANG ĐỌC
Justin Bieber Imagines (norsk)
FanfictionJustin Bieber imagines på norsk. Om nesten alt :)