#6 - Gratulerer Med Dagen

1.2K 24 1
                                    

"Gratulerer med dagen, elskling," hvisket jeg inn i øret til Justin da klokken bikket tolv. Han så ned på meg og smilte. "Tusen takk søta," Han kysset hodet mitt mens han hvilte leppene sine der en stund før jeg reiste meg opp fra sofaen. "Og hvor har du tenkt deg," spurte han og prøvde å ikke smile. "Legge meg, pappa," tullet jeg og gikk inn til kjøkkenet.

Justin gjorde et eller annet inne i stua før han små løp etter meg. "Hvorfor det? Jeg har jo bursdag," sa han og spilte sur. Jeg klemte han. "Akkurat derfor vi må legge oss slik at vi er klare for imorgen." Jeg trakk meg unna og kysset han kjapt på leppene.

"Er det det du kaller et bursdagskyss?" Jeg lo og ristet på hodet, tok ut et glass fra skapet og fylte det med vann før jeg drakk alt i en slurk.

"Kom," sa jeg da jeg hadde satt glasset i oppvaskmaskinen og strakte ut hånden min for han. Han smilte og tok den.

*** Morgen

"Æsj Justin," lo jeg da han hadde klart å spytte tannkremen han hadde hatt i munnen på hånden min. "Hva? Skal jeg slik--" Jeg avbrøt han. "Det holder," lo jeg og skylte hånden min mens jeg pusset tennene.

"Hva er det," spurte jeg Justin da vi satt og spiste frokost. "Jeg bare tenker på familien. Dette er første gangen de ikke kommer." Jeg prøvde å holde inne latteren og ikke smile for stort for jeg viste at de skulle komme allikevel- men som en overraskelse. "Sliter du med noe eller," lo han. "Neida, bare kom på å tenke på noe morsomt. No biggie," sa jeg nervøst. Han så skeptisk på meg. "Okey."

Han tror på meg når jeg lyver og når jeg ikke lyver tror han ikke på meg. Virkelig Wow for en kjæreste, tenkte jeg.

"Vær klar om en time," sa eg da jeg satte tallerknene inn i oppvaskmaskinen. "Hvorfor," spurte han. "Får ikke du vite," sa jeg glad og kysset ham. "Åh, hvorfor ikke det?" Jeg flirte litt, "du har bursdag," sa jeg som en selvfølge. "Stemmer," lo han.

"Men jeg mener det, du må være klar om en time. Nå må jeg gå og ta noen telefoner, see you," sa jeg og løp opp trappene. Jeg kunne høre at han lo av meg nedenfra.

***

"Justin, er du--" "Klar?" avsluttet han for meg. "Flott," gliste jeg og tok tak i det svarte binde han skulle ha foran øynene. "Jeg skal ikke ha på det," protesterte han. "Å joda, det skal du," gliste jeg og gikk bak ham. Jeg stilte meg på tå og tok det foran øynene hans. "Gi beskjed når det er stramt nok," sa jeg og knytet det.

"Sånn. Nå må du stole på meg, så går dette superbra." Jeg viste han var usikker på dette for jeg hadde gjort det samme i fjor, da skremte jeg livsshiten ut av ham. Det var morsomt for alle- bortsett fra han selv.

Jeg tok hånden hans og ledet han mot den grå bilen min, åpnet passasjerdøren for ham og hjalp ham med og sitte inn. Jeg lukket døren og tok fram mobilen min der jeg så jeg hadde fått en melding fra Pattie. Vi er der om ti, hadde hun skrevet for to minutter siden. Vi er der om femten, skrev jeg og sendte som svar tilbake. Jeg smilte og gikk over til sjåførsiden, startet opp bilen og begynte å kjøre mot stedet vi skulle møte familien hans.

"Seriøst D/N, var dette virkelig nødvendig," klagde Justin da jeg parkerte bilen utenfor Disneyland. "110 prosent nødvendig faktisk." Jeg smilte fra øre til øre. "Vi er framme nå forresten, men ikke ta av bindet før jeg sier det er greit." Han fikk ikke svart før jeg var ute av bilen på vei over til passasjersiden da jeg kunne se familien hans stå og vente spent. Jeg vinket og smilte til dem, men ba dem være stille og bli der de var.

"Okey, hold hånden min, så leder jeg deg dit vi skal," fortalte jeg ham da jeg hadde lukket døren og låst bilen. "Ja ma'am," svarte han noen som fikk meg til å le.

"Okey, vi er der snart," sa jeg og smilte mot Pattie, Jeremy, småsøsknene hans og foreldrene til Pattie som stod og smilte som bare det. Jeg ba dem være stille enda lengre. "Okey D/N, nå er jeg faen meg lei og svimmel," klagde han noe som fikk meg til å le. "Vi er der øyeblikk."

Etter tre minutter var vi endelig framme hos familien hans. "Okey, det er noen fans her som dør om de ikke får tatt bilde med deg, så siden jeg er grei skal du få ta av deg bindet du har foran øynene dine." Jeg så bort på Pattie som virkelig slet med å holde latteren inne. "Uh, kan du ta av for meg," spurte Justin etter å ha prøvd. Jeg bare lo, men gjorde som han spurte om.

Da jeg hadde tatt det av, så han veldig skjokkert ut. "Hva gjør dere her," spurte han mens han gliste. "Tenkte å feire bursdagen til en viss person, men vi kan godt dra igjen," fleipet Jeremy. "Nei pappa," sa Jazmyn og Jaxon stresset i kor som fikk alle til å le. "Gratulerer med dagen, gutten min," sa Pattie og klemte ham. "Tusen takk mamma." Slik fortsatte det at alle gjorde.

Da alle hadde sagt det de ville gikk vi endelig inn i parken. "Tusen millioner takk," hvisket han inn i øret mitt mens vi gikk hånd i hånd. "Bare hyggelig," smilte jeg. Han bøyde seg ned og kysset meg. "Elsker deg himmelhøyt." Jeg smilte, "og jeg elsker deg også, Justin."

---

Hva syntes du?

Husk å kjøpe #ChangeMe på iTunes da, den er så fiiiin

Stem/kommenter? :)

Justin Bieber Imagines (norsk)Where stories live. Discover now