"Θα κάνουμε το καλύτερο πάρτι της χρονιάς! Θέλεις να είναι μασκέ; Θα έρθει περισσότερος κόσμος αν είναι μασκέ, έτσι; Πόσες μπύρες να πάρουμε; Και που θα το κάνουμε; Πρέπει να κλείσουμε μία αίθουσα δεξιωσεων για να μας χωρέσει όλους!"
Ήταν ενθουσιασμένος και αγχωμενος ταυχρονα.
Τόσο αξιολατρευτος.
"Dylan, σου είπα ότι δεν πρόκειται να κάνουμε πάρτι για τα γενέθλια μου. Δεν θέλω τίποτα."
"Μα δεν γίνεται να μην κάνουμε τίποτα, θέλω να περάσεις ωραία, δεν θέλω να είναι μία συνηθισμένη μέρα."
"Εντάξει, αφού θέλεις να περάσω ωραία, ακου τι θα κάνουμε. Θα πάμε να δούμε μία ταινία στο σινεμά, μία κωμωδία, μετά θα πάμε να φάμε κάτι και μετά μπορουμε να κατσουμε στο διαμέρισμα μου πίνοντας ροζέ κρασί."
Ήταν χαρούμενη.
Την έκανε να ξεχνάει το παρελθόν.
Ήταν ερωτευμένη μαζί του.
Ή τουλάχιστον έτσι νόμιζε.
"Όπως θες. Πάμε όμως τώρα γιατί θα ξεκινήσει η παράσταση."
Πήγαιναν παντού μαζί.
Την έκανε να αγαπήσει πράγματα τα οποία δεν την ενδιέφεραν παλαιότερα.
Έκαναν παρέα και αυτό της έδινε ελπίδα.
Όταν ήταν μαζί του, το πρόσωπό της ήταν πιο φωτεινό.
Το χαμόγελο της, αληθινό.
Οι μέρες της, είχαν αποκτήσει νόημα.
☆ ☆ ☆
Μικρό το ξέρω. Αλλά χαρούμενο :)Λοιπόν σε 5 κεφάλαια τελειώνει αυτό το βιβλίο και απλα δεν μπορώ να το πιστέψω. Δεν περίμενα ποτέ να φτάσω ως εδώ. Σας ευχαριστώ.
P.S H HALSEY ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΟΣΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΞΡΝΕΗΣΞΞΖΗΕΗΔΞΕΗΔΕΗΗΣ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΥΓΝΟΜΟΥΝ.
Bye bye little monkeys🐵
YOU ARE READING
Demons~Completed
PoetryΈγινε ενα με τους δαίμονες της. *Έντονο περιεχόμενο με σκηνές αυτοτραμαυτισμού/ δεν προωθώ τις συγκεκριμένες πράξεις*