Κεφάλαιο 38ο

429 46 44
                                    

Mousitsa's pov

Οι διαγωνισμοί και όλα αυτά τελείωσαν οπότε αποφάσισα να έρθω και μία βόλτα από το σχολείο...

Είχα ξεσυνηθίσει στο πρωινό ξύπνημα και νυστάζω άπειρα.

Οι άλλοι δεν έχουν εμφανιστεί καθόλου προφανώς γιατί χθες θα γιόρταζαν μέχρι πρωίας την νίκη τους και τώρα θα κοιμούνται του καλού καιρού.

Εγώ δεν θα πάω μαζί τους στο schoolwave οπότε δεν υπάρχει λόγος να γιορτάσω. Αποφάσισα να κάνω το σωστό. Και για κάποιο περίεργο λόγο αισθάνομαι καλά με αυτό. Δηλαδή δεν με πειράζει που οι άλλοι θα πάνε ενώ εγώ όχι. Παρόλο που τελικά δεν κέρδισα πίσω την Βιολέτα με αυτήν την καλή μου πράξη.

Και αφού δεν κατάφερα να την κερδίσω με αυτό τον τρόπο είναι πολύ πιο δύσκολο να την κερδίσω με κάποιον άλλο. Η Βιολέτα δεν είναι χαζή... Όσο καλός και να προσπαθήσω να την πείσω ότι έγινα δεν πρόκειται να με εμπιστευτεί ξανά.

Είπα πως μου είναι εύκολο να σκεφτώ κάτι το οποίο θα την φέρει με κλειστά μάτια πίσω σε μένα αλλά αυτό ήταν μεγάλο ψέμα και περισσότερο προς τον εαυτό μου ψέμα.

Το μυαλό μου είναι εντελώς άδειο... Πως γίνεται; Εγώ, ο Μύρωνας, που το μυαλό μου δουλεύει συνέχεια να μην μπορώ να βρω μία λύση! Πάντα βρίσκω λύσεις σε κάθε είδους πρόβλημα μα τώρα έχω κολλήσει...

Σκέφτηκα να της έγραφα κάποιο τραγούδι και να της έκανα καντάδα παρακαλώντας την γονατιστός να τα ξαναφτιάξουμε... Τραγικό έτσι; Φαντάζομαι το παγωμένο νερό να προσγειώνεται στο κεφάλι μου μαζί με τον κουβά... Να της έπαιρνα ένα ακριβό δώρο και να της το έστελνα με ένα μπουκέτο λουλούδια και μερικούς στοίχους; Για την Βιολέτα μιλάμε! Θα πέταγε το δώρο στην τουαλέτα και θα μου έδινε να φάω τα λουλούδια...

Αχ! Τι να κάνω;

Ο κρότος από την πόρτα της τάξης που κλείνει με δύναμη με ξυπνάει από την αφηρημάδα μου. Το μάτι μου πέφτει πάνω στην Μαρίτα που μόλις γύρισε από την τουαλέτα και τώρα κατευθύνεται προς το θρανίο της...

Δεν έχω καν όρεξη να χαζέψω τα οπίσθιά της καθώς περνάει από μπροστά μου. Καμία δεν έχει το σώμα της Βιολέτας...

Δεν λέω ωραίο γκομενάκι είναι η Μαρίτα, έχει αδύνατο και γυμνασμένος σώμα. Αλλά δεν έχει τις καμπύλες της Βιολέτας. Έχει επίσης μακριά μαλλιά και όμορφο πρόσωπο. Και το κυριότερο, με γουστάρει!

Αλλά δεν είναι καθόλου του στυλ μου. Είναι βέβαια όμορφη αλλά υπερβολικά καλή για μένα. Είναι από εκείνα τα σοβαρά κορίτσια που έχουν το μυαλό τους στο διάβασμα και διαβάζουν μανιωδώς για τις πανελλήνιες... Τα κλασσικά κοριτσάκια που είναι καλά με όλους και τα συμπαθούν όλοι, έχουν τις πιστές τους φίλες από το δημοτικό κοντά τους και περιμένουν το κακό αγόρι-πρίγκιπα που θα γίνει το crush τους...

Outsider (VK)Where stories live. Discover now