Κεφάλαιο 44ο

449 48 17
                                    

"Αντίο γιαγιά!" Λέω και σηκώνω τον σάκο στο ένα μου χέρι. Ευτυχώς η βαλίτσα έχει ροδάκια γιατί είναι πραγματικά ασήκωτη! Ναι... Πήρα λίγα παραπάνω πράγματα μαζί μου!

"Αντίο κορίτσι μου! Θα μου λείψεις πολύ!" Δακρύζει και με σφίγγει στην αγκαλιά της...

Το ξέρω πως θα της λείψω όπως κι αυτή θα μου λείψει! Λυπάμαι που την αφήνω... Τόσο καιρό με είχε συνηθίσει, είχε μία παρέα,  τώρα θα μείνει πάλι μόνη! Και θα μιλάμε μία στο τόσο από το τηλέφωνο...

Θα μου λείψει η γιαγιά! Ποτέ δεν φαντάστηκα ότι θα στεναχωριόμουν τόσο επειδή δεν θα την βλέπω... Κι όμως είναι θέμα συνήθειας... Καλόμαθα στην προσοχή της, στα φαγητά της, στην στοργή και την ηρεμία της...

Τώρα θα γυρίσω ξανά σε ένα άδειο σπίτι που ποτέ δεν θα βρισκόμαστε όλοι μαζί παρά μόνο αργά το βράδυ, το φαγητό θα βρίσκεται πάντα παγωμένο στο ψυγείο και εγώ θα είμαι μόνη... Εντελώς πια! Ούτε γονείς, ούτε φίλοι, ούτε αγόρι, ούτε κανείς!

Μισώ το ότι πρέπει να φύγω!

"Σ'αγαπάω γιαγιά!" Λέω βγαίνοντας από την σφιχτή αγκαλιά της...

"Να πας στο καλό κορίτσι μου!" Λέει και με σταυρώνει για άλλη μία φορά... Έτσι κάνει πάντα! "Να προσέχεις!" Φωνάζει καθώς την αφήνω πίσω μου...

...

Προτίμησα να πάρω ταξί και όχι το μετρό γιατί θα ήταν πολύ δύσκολο να κουβαλήσω τόσα πράγματα μονη μου.

Κατεβαίνω και με την βοήθεια του οδηγού παίρνω τις βαλίτσες από το πορτ μπαγκαζ. Περνώ στον ώμο μου την μία ενώ αρχίζω να σέρνω στον δρόμο την άλλη.

Εστιάζω στον σταθμό του τρένου που βρίσκεται ακριβώς απέναντι.

Αυτό που μου τραβά την προσοχή είναι μερικά περιπολικά αραγμένα έξω από την είσοδο... Αστυνομία πρωί πρωί; Τι στο καλό μπορεί να συμβαίνει;

Μάλλον πριν φύγω από τι σπίτι καλύτερο θα ήταν να έριχνα μία ματιά σε κάποιο σάιτ για να δω αν έχει γίνει καμία φασαρία εδώ κοντά την οποία θα έπρεπε να αποφύγω... Αλλά δεν το σκέφτηκα!

Είναι επειδή έχω μάθει να ζω σε άλλους ρυθμούς, εκεί που ζω δεν συμβαίνουν φασαρίες κι αν ναι, σπάνια! Σε αυτούς τους ρυθμούς θα επιστρέψω πάλι... Ήσυχα, ήρεμα, βαρετά...

Περνώ απέναντι τον δρόμο και προχωρώ προς την είσοδο... Αυτό που βλέπω όμως είναι πως είναι φραγμένη από αστυνομικούς! Δεν μου αρέσει καθόλου μα καθόλου αυτό που βλέπω!

Outsider (VK)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora