Dagen efter - pigernes bus
(Emilys P.O.V.)"Du var SÅ god igår!!!"
Ja, jeg sidder lige og skyper med Ashley.
"Tak tak. Det var virkelig vildt"
Det var det virkelig, og det bedste: jeg skal ikke lave andet det næste år!!!
"Nå Ashley, vi er ved hotellet nu, så jeg er nødt til at lægge på."
"Det er bare i orden. Vi ses."
"Ja vi ses Ash."Vi har kørt hele natten, og nu er vi så landet uden for et hotel i Manchester. Drengenes bus holder ved siden af, vi venter egentlig kun på at vagterne får skubbet fansene væk, så vi kan komme ud.
By The Way, så er bussen virkelig fed. Bagerst er 'værelset', med 6 køjer - jeg sover nederst til højre -, hvilket passer fint da vi jo er fem, og nogle gange får nogen på besøg. Ved siden af er det et toilet. I midten er der en 'stue', med en stor sofa, et fjernsyn, en PlayStation, en dvd-afspiller og et sofabord med skuffer i, hvor der er en masse brætspil, PlayStationspil og film. Efter stuen, er der et lille køkken, med en vask, et par skabe og et køleskab med indbygget fryser. Ikke så man kan lave mad, mere så man kan opbevare det. Aller forrest sidder buschaufføren (no shit Sherlock, hvem skulle ellers køre bussen?).Vagterne får endelig fjernet fansene, så vi kan komme ind. Da vi står i receptionen, får vi at vide at der er booket 5 værelser, hvilket jo så betyder, at vi skal sove 2 og 2.
"Hvem sover sammen?" - Daddy Directioner skal self. Lige have styr på det hele.
"Mig og Harry sover sammen" siger Zayn, tager en nøgle og trækker Harry med hen mod elevatoren.
"Okay, så sover mig og Brooke sammen, ikk?"
"Jo det lyder fint"
Og så er Alison og Brooke væk - 6 tilbage.
"Øh... mig og Zoey sover sammen."
"Niall kom, så sover vi sammen."
Og så forsvandt Lexie&Zoey og Niall&Liam. Gæt hvem jeg står tilbage med - Louis.
"Så skal vi jo nok dele..." siger jeg forsigtigt.
"Øh ja, det skal vi jo så nok" svarer han hurtigt, tager nøglen og begynder at gå.
Er han sur på mig, eller hva'?
Jeg følger bare med indtil vi står foran en dør, med nr. 137 på. Louis åbner og går ind og der ser jeg det: en dobbeltseng, great! Jeg skal sove i seng med en der hader mig!
Imens vi pakker ud, er der total stilhed, så jeg får et kæmpe chok, da Louis pludselig åbner munden og siger: "øh... jeg skal lige ha' øh... noget at spise" og så er han væk.(Louis' P.O.V.)
Det var virkelig akavet. Jeg skulle slet ikke have noget at spise, det var bare en undskyldning for at gå. Nu sidder jeg så på en terrasse på hotellets tag. Virkelig hyggeligt sted, faktisk.
Jeg sidder og kigger ud over byen, da der er en der rømmer sig: "Louis?"
"Hej Harry..."
" Lou, hva' er der galt? Du er ikke dig selv?"
"Øh ingenting. Jeg har det helt fint" siger jeg og tvinger et kæmpe stort falsk smil på læben. Harry kigger mærkeligt på mig, jeg er helt sikkert opdaget.
"Louis du har ikke været dig selv, siden vi mødte pigerne? Har det noget med Emily at gøre?"
Jeg stivner helt. Er jeg virkelig så nem at gennemskue? Jeg kan ligeså godt være ærlig, Harry kender mig for godt til at jeg kan lyve."Bro hva' sker der?"
"Jeg kan bare ikk' få hende ud af hovedet og hver gang jeg er i nærheden af hende, bliver jeg nervøs og klodset. Det gør det så heller ikk' bedre, at jeg skal sove på værelse med hende. Jeg har aldrig haft det sådan før."
"Louis -" jeg kigger op på ham "er du forelsket i Emily?"
Forelsket? Det har jeg slet ikke tænkt over. Man kan da ikke være forelsket i en man næsten lige har mødt, og næsten ikke har snakket med, kan man?
"Skal du med ned og ha' noget at spise?"
Wow, totalt emneskift!
"Njaa, jeg bliver bare her."(Harrys P.O.V.)
Jeg er på ved ned til drengene, for at få noget aftensmad, mens jeg tænker på hvad Louis lige har sagt.
Han er jo helt væk hende.
Spørgsmålet er bare om det er gengældt?"Hva' så Harry?"
Liam og Zayn sidder ved et bord nede i hjørnet. Gad vide hvor Niall er?
"Han er henne ved buffeten, han kunne åbenbart ikke vente på dig og Louis."
Sagde jeg det højt?
"Ja du gjorde og hvor er Louis?"
Jeg må seriøst stoppe med at sige hvad jeg tænker!
"Han ville ikke ha' noget" svarer jeg og sætter mig ned.
"Hvad er der med ham?"
"Han er helt væk i Emily. Jeg har aldrig set ham sådan før!"
"Hvem er væk i Emily?" Niall er kommet tilbage med et helt bjerg af mad.
"Louis"
"Hvad? Hvordan?"
"Jeg snakkede med ham lige før. Han ved det tydeligvis ikke selv, for da jeg nævnte at han kunne være forelsket, kiggede han bare mærkeligt på mig."
"Hvorfor tror du så at der er noget?"
"Jeg citere:
"Jeg kan bare ikk' få hende ud af hovedet og hver gang jeg er i nærheden af hende, bliver jeg nervøs og klodset. Det gør det så heller ikk' bedre, at jeg skal sove på værelse med hende. Jeg har aldrig haft det sådan før"
- citat slut"
"Wow, han har helt klart følelser for hende"
YOU ARE READING
Take The Chance - One Direction
Fanfiction19 årige Emily Wood og hendes bedste Veninde, Ashley Carter, går på Londons største musikskole. En dag lancere Rektor en konkurrence, hvor man skal synge One Directions sange. Drengene og deres sanglærer sammensætter nogle elever der har deltaget...