2 dage efter
(Emilys P.O.V.)"Hva' så Belgien?!" Hvordan har i det?" Pigerne skriger helt vildt og jeg får det sygeste andrenalin-kick.
Vi har lige sunget den første sang og musikken til den næste skal snart til at begynde, men jeg stopper det da jeg kommer til at kigge ud på publikum. Mange fans har bannere med, hvor der står forskellige ting på - f.eks. 'One Direction', Will you marry me Zayn?' og 'Louily' - men jeg lægger mærke til et banner hvor der står: 'Are you okay Em?'. Jeg smiler og svarer hurtigt på spørgsmålet.
"Til dig med det banner lige der-" jeg peger på hende og hun skriger "-ja, jeg er okay. Lexie sang de sidste 2 koncerter for mig, da jeg lige skulle slappe af, men nu er jeg på toppen igen"
Igen skriger fansene men denne gang skriger de "Emily! Emily!..."
Musikken spiller og vi synger 'Live While We're Young'.
God sang, hvis jeg selv skal sige det. Jeg er ikke så meget til de stille sange, der må godt være lidt tempo i.
Vi får sunget de sidste sange færdigt og vores skift mellem Chestnut og One Direction går fantastisk!(Louis' P.O.V.)
Mig og drengene står og kigger på pigerne mens de fyrer den af.
"Hun kan sgu godt synge din kæreste"
"Harry, vi er ikke kærester! Men ja hun kan synge!"
Emily gør det virkelig godt! Man kan virkelig mærke at hun har savnet at stå på scenen, selvom hun kun missede et par koncerter.
Jeg når ikke at tænke mere over det, før vi skal på scenen.
Niall, Zayn, Liam og jeg går om bagved og gør os klar, imens Harry står ved kanten og skal synge til Emily. Jeg må godt nok indrømme, at jeg er lidt jaloux over det...
Vores skift gik meget godt idag. Faktisk så tror jeg at det er det bedste vi har lavet indtil videre.
Koncerten er hurtigt overstået, og jeg skynder mig i bad, inden vi skal ud i tourbussen. Tidligere idag pakkede vi og chekkede ud fra hotellet, fordi at vi kører til Luxembourg med det samme her i nat. Imorgen har vi fri, så vi kan blive klar til koncerten i overmorgen. De næste par dage skal vi ikke sove på hotel, men i bussen."Er i alle klar nu? Der er en del fans vi skal igennem" Paul får et nik fra os allesammen, inden han fører os hen imod døren. Jeg når lige at gribe Emilys hånd og flette vores fingre, inden døren bliver åbnet og vi bliver mødt af flere tusinde skrigene fans. Ikke lige Det man har allermest lyst til, når man er træt efter at have spillet en koncert...
Vi får os dog kæmpet igennem og ind i det indhegnede område, hvor bussen holder. Hurtigt får jeg børstet tænder og lagt mig under dynen. Jeg ligger lidt alene, før de andre kommer ind, men jeg kan ikke falde i søvn. I lang tid tænker jeg på alt det der er sket det sidste stykke tid, imens jeg kan høre nogle af de andres tunge vejrtrækninger.
Først nogle minutter efter, går det op for mig hvorfor jeg ikke kan sove: jeg mangler Emily ved mig. Her på det sidste er jeg blevet så van til at have hende ved mig.
Hurtigt stikker jeg hovedet ud fra min køje, kigger ned i den under mig. Emily ville absolut have en af de nederste, da hun er bange for at falde ud af de andre. Lidt sødt faktisk.
Hun sover, så jeg kravler stille ned for at lægge mig ved siden af hende.Dagen efter
Jeg vågner stille ved at der er nogen der rusker blidt i mig.
"Louis. Louis! Du skal op, klokken er over 12"
"Så mange?"
"Ja. Kom nu. Hvad laver du iøvrigt i min køje?"
Emily kigger forvirret på mig og jeg kan mærke at jeg bliver rød i hovedet.
"Øhm altså, jeg kunne ikke rigtigt sove, så jeg lagde mig her ned til dig..."
"Så du lagde dig bed til mig for at falde i søvn, eller hvad?"
Jeg nikker stille med blikket vendt mod madrassen.
"Sødt"
Hun løfter mit hoved op og kigger mig direkte i øjnene.
Jeg får et hurtigt flashback til sidst hun gjorde sådan:
Jeg kigger nervøst ned i gulvet inden jeg mumler "Du kan jo starte med at give mig det kys jeg blev snydt for før"
Hun løfter forsigtigt mit hoved op med 2 fingre så hun kan kigge mig i øjnene, inden hun lægger sine læber mod mine. Det er fantastisk!
Sommerfuglene flyver rundt i min krop, og jeg lægger mine hænder på hendes hofter. Hun lader min tunge komme ind, ikke noget vildt bare stille og roligt.Inden hun når at gøre mere har jeg lagt mine læber mod hendes og hun kysser hurtigt med. Samme følelse af lykke som sidst fylder hele min krop, og jeg vil bare have mere, hvilket Emily vist også gerne vil.
Jeg giver hendes tunge tilladelse til at komme ind, og vi kysser i noget tid, inden Harry kommer og afbryder os.
"Hva' så komm-...Get a room!"
Stille trækker jeg mig fra Emily og kigger på Harry, som godt nok ikke kigger på mig, men på min hånd der befinder sig et ret så uheldigt sted. Hurtigt trækker jeg den til mig og han begynder at grine helt hysterisk, inden han går tilbage til de andre.(Emilys P.O.V.)
Vi kysser en enkelt gang mere inden vi går ud til de andre.
"Hva' lavede i? Harry vil ikke fortælle det..." Niall kigger nysgerrigt på os og Louis skynder sig at svare:
"Njaa, ikk' rigtigt noget. Snakkede bare..."
Jeg tror selv min gamle døve bedstemor ville kunne gennemskue den løgn, for hold da helt k*æft hvor var den bare dårlig.
"Nårh det vil jeg nu ikke helt kalde det... de lagde og delte mundvand, og Louis havde ikke ligefrem sin hånd et helligt sted"
Jeg rødmer og kigger ned på mine fødder, da Harry nævner det med Louis' hånd. Han havde ligesom sneget den op til mit ene bryst og masserede det. Jeg tror ikke selv han havde lagt mærke til det før Harry bustede os.
"Hvor?"
"Drenge nu stopper i!"
Louis bliver rød i hovedet og trækker mig med ud i køkkenet, for at finde noget morgenmad. Jeg spiste inden jeg vækkede ham, men han må nok være sulten for klokken er over 12.
Efter han har spist, sidder han og kigger lidt på mig som om at han vil sige noget, men ikke tør.
"Hvad vil du sige?"
"Øhm... jeg ville egentlig bare høre om du skulle noget i aften?"
"Det skal jeg ikke, hvorfor?"
"Jeg tænkte bare vi kunne tage på en date eller noget?"
YOU ARE READING
Take The Chance - One Direction
Fanfiction19 årige Emily Wood og hendes bedste Veninde, Ashley Carter, går på Londons største musikskole. En dag lancere Rektor en konkurrence, hvor man skal synge One Directions sange. Drengene og deres sanglærer sammensætter nogle elever der har deltaget...