5 dage senere
(Louis P.O.V.)Hele 5 dage er gået, siden det hele skete. Der er faktisk sket ret meget på kort tid...
• jeg fuckede det hele op
• jeg fuckede det hele mere op
• Zayn fuckede det endnu mere op
Den her uge, har generelt bare været fucked op!
For det meste har jeg siddet for mig selv, og tænkt over livets store spørgsmål.
Jeg har selvfølgelig også tænkt en masse over, hvordan jeg skal få Emily tilbage. Desværre har jeg bare ikke nogle ideer...
Lige nu sidder vi alle i et fly, på vej til Danmark, hvor touren starter igen. Elsker virkelig det land! Altså fansene der er virkelig søde. Slet ikk' sådan nogle overgearede nogle, vi nogen gange møder rundt om i verden. Og selve landet er også rigtig smukt, med alle strandene, skovene og naturområderne. Vi skal 100p også i Tivoli. Det var vi nemlig sidst vi var her, og det var rigtig hyggeligt! Kort sagt elsker jeg bare det land, jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse der, de gange vi har været der. Måske jeg skulle flytte dertil, når jeg bliver gammel?
"Louis?"
En stemme river mig ud af mine tanker. Harry.
Jeg sad ellers lige og halvsov, med musik i ørene. Tak Harry. Mange tak!
"Hvad?" Jeg lyder ret irriteret, men det er jeg jo faktisk også, såeh Fuck det!
Fuck det? Den sætning har jeg faktisk brugt meget på det sidste...
Hver gang noget går mig på - hvilket alt gør lige for tiden -, så bare 'Fuck det!'.
Ret dårlig vane faktisk.
"Louis! Er du der!?"
"Nej, jeg er på månen! Selvfølgelig er jeg her, hvor skulle jeg ellers være!?"
Han kigger forbavset på mig. Well, jeg har jo faktisk og så lige halvråbt af min bedsteven, uden grund. Ups...
"Du er bare så fraværende. Det har du været siden det med Zayn og Emily. Hvad sker der?"
Okay, det har han faktisk ret i. Jeg har overhovedet ikke tænkt på, at forlade min lejlighed, og har kun snakket med nogen, når de har tvunget mig til det, de seneste par dage.
"Øhh, hvad tror du? Min bedste ven, er ved at stjæle hende jeg er forelsket i fra mig!"
Og det er faktisk ikke engang løgn. Han har jo selv indrømmet det. Lige nu sidder han 'tilfældigvis' også ved siden af hende, et par rækker bag mig og Harry. Det er bare lidt sjovt, for i starten var det faktisk Liam, der skulle have siddet der. Men nej okay, selvfølgelig skulle Zayn sidde der! Mange tak for opbakningen Liam. Jeg fatter simpelt hen ikke, hvordan han kan gøre det imod mig!?
Han ved hvor forelsket jeg er i hende. Kan det så ikke være lige meget, om Zayn har et lille crush på hende?
"Louis? Årh Louis forhelvede! Du er jo helt væk. Jeg gi'r op!"
Og med de ord rejser han sig, for at gå. Godt nok svarede jeg ham ikke rigtigt, men han behøvede jo ikke at gå. Gå ligesom alle de andre.
Zayn er gået
Liam er gået
Og nu er Harry også gået
Hvad har jeg så tilbage? Niall. Men han er upartisk, så faktisk kun en halv af ham. Hvad fanden skal jeg gøre?
"Alle bedes spænde deres sikkerhedsbælter. Vi påbegynder landingen."
Kort efter står vi i lufthavnen, helt fredeligt og hygge snakker. NOT! Der er så overfyldt med fans, at det 1/2 kunne være nok. Nej vent, 1/16 kunne være nok! Jeg vidste sgu ikk' at der overhovedet bor SÅ mange teenage piger i det her land.
Vi prøver at mase os igennem, men pludselig kommer der også journalister og stiller spørgsmål.
Mange spørgsmål - som: "Hvordan har du det Louis?" Og "Hvad har du tænkt dig at gære nu?" - bliver stilt til mig, men jeg svarer ikke. Vi må da håbe, at de godt kan se på mig, at den er helt gal, ellers bliver jeg bare fremstillet som et arrogant, højrøvet kendisrøvhul. Hvilket lige skal understreges, at jeg IKKE har lyst til at være. Jeg elsker jo det her liv, mine fans og drengene, hvis det sker, ville det jo også gå udover dem.4 timer senere
Vi kører hårdt på her i Danmark, så derfor skal vi på scenen i Herning, om en 15 min. tid. Chestnut er allerede på scenen. Mig og drengene står og holder øje med dem, ude fra siden af. De har lige sunget 'Story of my life' og skal nu til at begynde på 'Steal my girl'.
Emily synger Harrys stykke i sangen fantastisk godt:
"She knows, she knows
That I've never let her down before
She knows, she knows
That I'm never gonna let another take her love from me now"Hun er helt klart den bedste af alle pigerne. Okay, nu lyder jeg som en forelsket idiot - hvilket jeg i den grad også er. Altså både forelsket(meget!) og en idiot(endnu mere) -, men jeg mener det faktisk. Hun er virkelig den bedste.
Pludselig, mens jeg står og kigger på, at de synger det sidste omkvæd, falder Emily. Hurtigt kigger jeg på drengene, men da ingen af dem gør noget, løber jeg ind på scenen. Eller jeg prøvede, men Harry greb fat i mig.
"Hvad laver du!?"
"Jeg skal sku da hjælpe hende!"
Jeg får revet mig væk, og spurter hen til hende. Hun ligger på gulvet, imens de andre bare står og glor på hende.
"Em? Er du okay?"
Hun vender hovedet og kigger smilende op på mig.
"Jeg har det fint, tak"
Jeg går ud af scenen igen, og hun rejser sig, for at synge videre.
Hvad har hun lige gang i? Hun faldt, blev liggende og så når hun finder ud af at det er mig, smiler hun bare?
What?30 min. senere
(Emilys P.O.V.)Drengene gik på scenen for noget tid siden, derfor sidder jeg nu backstage sammen med de andre. Lige før tog jeg et hurtigt bad, så jeg er klar til at komme tilbage på hotellet. Vi nåede akkurat lige, at tjekke ind inden vi skulle videre til Jyskebank Boxen her i Herning. Fantastisk publikum iøvrigt. De er virkelig med og synger højt!
Dog blev der helt stille, da jeg lavede mit lille stunt. Og ja, det var planlagt. Jeg har endda fået en stuntmand til, at vise mig hvordan man laver et godt fald. Altså ét som ser ægte ud og ikke gør ondt. Faktisk har jeg også planlagt andre ting, af den slags som i dag.
Og det er der en helt vildt god grund til: jeg tester Zayn og Louis. De skal selvfølgelig stadigvæk bevise noget begge 2 - mest Louis -, men jeg har 2 super søde drenge jeg skal vælge imellem, så derfor har jeg lavt en lille test. Efter prøven idag har Louis fået ét point, da han som den eneste af de 2, løb ind på scenen for at hjælpe.
Altså nuværende stilling:Louis 1-0 Zayn
Jeg har besluttet mig for at lave én prøve, for hver af disse 5 kategorier:
•Hjælpsom✔️[Louis]
•Beskyttende
•Omsorgsfuld
•Kærlig/Romantisk
•Loyal
Jeg får nok brug for hjælp, til at gennemføre nogle af prøverne, men jeg er sikker på at folk gerne vil hjælpe.Ligeså snart drengene er færdige, kører vi tilbage til hotellet. Vi har for engangs skyld fået enkeltværelser, så jeg skal hjem og planlægge den næste prøve. Hvem af dem er mon mest beskyttende?
YOU ARE READING
Take The Chance - One Direction
Fanfiction19 årige Emily Wood og hendes bedste Veninde, Ashley Carter, går på Londons største musikskole. En dag lancere Rektor en konkurrence, hvor man skal synge One Directions sange. Drengene og deres sanglærer sammensætter nogle elever der har deltaget...