1 måned efter
(Emilys P.O.V.)Lige nu sidder jeg i en bil sammen med Liam, og er på vej til et interview her i Liverpool. Vi er ved at være færdige med at spille i England, så nu mangler vi bare nogle interviews og et awardshow i London, før vi skal videre til Europa. Som det ser ud lige nu, snakker jeg mest med drengene. Det er som om pigerne ignorere mig og går væk når jeg er i nærheden. Jeg burde måske snakke med dem om det?
Louis er også begyndt at sige mere til mig. Ikke ret meget men lidt. Jeg er by The Way rigtig glad for den buksedragt han købte til mig, og jeg glæder mig til at have den på om en uge.
"Jorden kalder Emily!" Noget siger mig, at det ikke er første gang han siger mit navn...
"Hvad er der Liam?"
"Vi er her nu"
"Nårhh..." mumler jeg og kigger ud ad vinduet, hvor vagterne er ved at gøre plads mellem alle pigerne. Da vi går ud af døren tager han min hånd, for at hive mig igennem mængden. Der bliver skubbet og puffet for at komme tæt på Liam. Eller det regner jeg da ihvertfald med, for det er hans navn de råber.
"EMILY JEG ELSKER DIG!!!"
"DU ER FOR SEJ EMILY!!!"
Whaaat!?
Jeg kigger op da jeg hører mit navn.
Er der også nogle der råber efter mig?
Jeg når lige at se en pige på en 13-14 år, inden Liam trækker mig videre. Da vi endelig kommer ind, sætter vi os i en sofa for at vente. Det er et live tv-interview, så vi skal styles lidt først. Lou er ikke med men de har stylister på tv-stationen.
"Liam og Emily, i må gerne gå i sminken nu" siger en venlig dame og beder os følge efter. Vi får begge bare lagt en naturlig makeup, så vi ser bedre ud i spotlightet.
Da vi er færdige, sidder vi og venter i en halv time ude backstage, før vi skal på.
"Og nu vil vi så byde velkommen til Liam fra One Direction og Emily fra Chestnut, som jo er opvarmningsband på 1D's Tour. Gi' dem lige en hånd"
Det er vidst vores stikord.
Inde i studiet er der et lille publikum på et par hundrede mennesker, og så selvfølgelig værten som sidder i sin stol. Til mig og Liam er der stilt en topersoners-sofa op. Ligeså snart vi sætter os starter spørgsmålene om Tourneen, Chestnut og hvordan det går med drengene. Sådan bliver det ved i lang tid og jeg svarer som vi aftalt, indtil der kommer et spørgsmål, jeg ikke har ventet:
"Hva' så med dig og de andre piger? Klinger i bare eller er der problemer?"
Jeg skæver over til Liam, for at finde ud af om jeg skal svare ærligt eller lyve. Han ved nemlig godt hvordan jeg har det med dem... Et lille ryst på hoved giver mig besked om at lyve, så jeg kigger over på værten og svarer: "mig og pigerne har det fantastisk sammen. Vi har bare klinget fra første dag, så det er bare vildt godt" jeg smiler til kameraet velvidende om at de andre måske sidder og ser på.
"Det var så alt for i aften, vi ses i næste uge, hvor vi får 5SOS på besøg, så husk at se med" siger værten, mens der bliver klappet af. Liam og jeg siger farvel til de forskellige, og skynder os ellers bare ud i bilen så vi kan komme hjem til hotellet.20 min. Senere
Da vi kommer tilbage til hotellet, kan man på vores etage høre et skænderi, som bliver højere og højere jo tætter man kommer på vores dør.
Hvad sker der?
Ligeså snart jeg lukker døren, kommer Harry styrtende ud inde fra stuen.
"Hvordan f*nden kan i 2 lave SÅ meget ballade, på 2,5 time???" Råber han i hovedet af os.
"Rolig Harry! Hva' sker der?"
"Louis ligger inde i sin seng, er trist og virkelig skuffet og sur over dig Liam, imens Alison, Zoey, Brooke og Lexie er RASENDE på dig Emily!" Han kigger på os begge to, mens vi spørger i munden på hinanden: "Hvad har jeg gjordt?"
"Ja, det ville jeg ogs' ta' at finde ud af, hvis jeg var jer!"(Liams P.O.V.)
Jeg skynder mig ind på Louis' værelse, for at finde ud af hvad der er galt. Hvad fanden har jeg gjordt ham???
Han ligger krøllet sammen under dynen og da han ikke reagere på at jeg kommer ind, beslutter jeg mig for at sige noget:
"Louis? Harry siger du er sur på mig, er det rigtig? Og hvis det er, hvad har jeg så gjordt dig?"
Selvom jeg snakker stille og roligt til ham, får jeg en sur snerren tilbage, der godt kan lyde som: "Som om du ikk' ved det! Hrmph! Jeg troede du var min ven Liam!"
"Selvfølgelig er jeg da din ven! Fortæl mig nu bare hvad der er galt!? Jeg aner ikk' hvad du er sur over."
"Så du tror måske ikke, at det kunne have noget at gøre med alle de medier der lige nu skriver om Liam Paynes nye kæreste!" Det sidste råber han ud og stikker hans iPhone helt op i hovedet af mig, så jeg kan se alle avisoverskrifterne:
YOU ARE READING
Take The Chance - One Direction
Fanfiction19 årige Emily Wood og hendes bedste Veninde, Ashley Carter, går på Londons største musikskole. En dag lancere Rektor en konkurrence, hvor man skal synge One Directions sange. Drengene og deres sanglærer sammensætter nogle elever der har deltaget...