"Ska' vi vække dem?"
"Nej da! De ser SÅ søde ud!"
"Men de skal da til at op, kl. Er 12:39"
Jeg vågner op - åbenbart først kl. 12:39 - ved en masse hvisken omkring mig. Og med Louis' arme beskyttende omkring mig. Det er nok det de kigger på.
Det blev ret sent igår, eftersom drengene ikke kunne blive enige om hvad vi skulle se, så vi endte med at se 4 film. Jeg må have faldt i søvn på sofaen, for jeg kan ikke huske at jeg gik i seng?
Da jeg åbner øjnene, møder de 4 andre par, som kigger overrasket på mig.
"Godmorgen Emily" hvisker Niall. Ham og Harry er lidt som brødre for mig, mens Liam er lidt mere som en far. Zayn ser jeg lidt som min bedsteven, da jeg bare kan snakke med ham om alt. Louis ved jeg ikke helt... altså vi har det rigtig godt sammen, men han hverken som en bror eller en ven for mig.
"Godmorgen drenge. Har i sovet godt?" Spørger jeg træt.
"Selvom det er et par timer siden så ja. Hva' med dig?" De fniser alle sammen, for ihhh hvor er det bare sjovt, at jeg ligger og putter med Louis.
"Jo tak, ganske fint. Hvad skal vi lave idag?"
"Har du glemt det? Vi skal da til Brit Awards i aften!"
"Shit! Er det i aften hvad skal jeg ta' på???" Hurtigt er jeg ude af sengen og ovre ved den ene kuffert, som jeg har taget med ind på hotellet.
"Em rolig. Har du glemt at vi var ude at shoppe tøj for noget tid siden?" Liam kigger spørgende på mig
"Æhh... det vidste jeg da godt" jeg kigger forlegent ned i jorden.
"Du er vidst ikk' heeelt vågen endnu... tag at væk Louis og så kom ud til os andre." Da de er gået ud af døren træder Niall et skridt tilbage så han står i døråbningen og siger: "og øhh Emily?... ta' og få noget tøj" så er han væk igen.
Vent!
Ta' og få noget tøj på???
Jeg kigger langsomt ned ad mig selv og ser... INGENTING!
Eller jo, men kun undertøj.
Drengene har lige set mig i undertøj!Hvor er mit tøj? Jeg tog det ikk selv af igår. Hvem gjorde så?
Louis begynder at røre på sig, så jeg skynder at gemme mig bag skabslågen.
"Louis, hvorfor har jeg kun undertøj på?"
"Jamen godmorgen til dig også" mumler han ironisk.
"Svar på mit spørgsmål: Hvorfor har jeg kun undertøj på!?"
Han bliver helt rød i hovedet og siger: " jeg øhh tog det af dig, da jeg tænke det ville være træls at sove i..."
Og faktisk har han jo ret, igår havde jeg nemlig et par skinny jeans og en varm sweatshirt på.
"-er du okay med det?"
"Ja det er fint" jeg tager hurtigt tøj på og går hen til de andre i stuen.6 timer senere
Jeg er lige nu ved at gøre mig klar til brits i aften. Buksedragten Louis købte til mig, passer perfekt til et par sorte stiletter og en stor donut knold. Jeg lægger bare en simpel naturlig make up, da jeg ikke plejer at smøre alt muligt i hovedet normalt. Passende til mit outfit har jeg også en sort lille taske, til at have de mest nødvendige ting som mobil, pung, læbepomade m.m.
På gangen uden for mig og Louis' værelse møder jeg Harry.
"Wow du ser godt ud Em!"
"Jamen du ser da heller ikk' værst ud selv Haz"
Og ja jeg kalder ham Haz! Det startede jeg på efter han begyndte at kalde mig Em. Altså Ha lyder jo ikke specielt godt...:)
Lidt efter joiner de andre drenge os, og vi går ned til bilerne. 2 limousiner! Hurtigt går jeg hen mod den af dem.
"Øhh Em? Kan jeg lige snakke med dig?" Liam lyder liiidt nervøs?
"Ja selvfølgelig! Hva' så?"
"Jo ser du, managementet vil gerne have at du ankommer og sidder sammen med Chestnut bare i aften. Det er nemlig sådan at i skal gå ind på den røde løber sammen, og inde i salen skal i ikke sidde samme sted som 1D. Kan du ikke prøve at få det til at glide? Bare i aften! Det vil ikke være godt for Chestnut, hvis folk finder ud af hvordan i har det med hinanden."
Jeg kigger opgivende på ham og sukker "jeg kan godt prøve..."
Efter vi har snakket har vi travlt, så jeg skynder mig ind i Chestnuts limo.
"Hvad laver du her???" Alison glor ondt på mig.
"J...jeg skal køre med jer..."
"Øhh nej! Fuck over til drengene!"
"Det kan jeg ikke. Managementet vil ha' at jeg er sammen med jer i aften"
"Oh great! Vi skal være sammen med en opmærksomheds krævende freak hele aftenen!"
Opmærksomheds krævende? Er det det de tænker om mig?
Jeg svarer ikke, men kigger istedet ned i gulvet. Det her skal nok blive en laaang aften!
YOU ARE READING
Take The Chance - One Direction
Fanfiction19 årige Emily Wood og hendes bedste Veninde, Ashley Carter, går på Londons største musikskole. En dag lancere Rektor en konkurrence, hvor man skal synge One Directions sange. Drengene og deres sanglærer sammensætter nogle elever der har deltaget...