Lily
"Lily vstávej a to hodně rychle," zašeptal mi někdo do ucha a já jsem se pomalu rozlepila oči. Nad sebou jsem uviděla svoji blonďatou kamarádku, které jsem včera byla na svatbě.
"Co se děje?" zeptala jsem se a protáhla jsem se, jenže jsem se v polovině pohybu zarazila o něčí postavu, která mě objímala kolem pasu. Podívala jsem se za sebe a vzpomněla jsem si na průběh včerejšího večera.
"Protože ležíš s Jamesem v posteli a jsi nahá," konstatovala a hodila po mě pohled jestli jsem se nezbláznila.
"Jasně vstanu a on i všimne, že odcházím, to bude lepší, když mě necháš dospat a já si to potom s Jamesem vyříkám," odpověděl jsem jí a zase se zachumlala do peřin, protože jsem byla doopravdy unavená a chtělo se mi spát.
"Odkdy mu neříkáš Potter?" zeptala se mě a já jsem jen pokrčila rameny.
"Třeba mi to přijde zbytečný, když už jsme se seznámila tak osobně," odpověděla jsem a otevřela oči. "Doopravdy důkladně," vytáhla jsem nahoru obočí, abych tomu dodala váhu a potom jsem oči zase zavřela.
"Vypadá to, že jsi si užila noc stejně jako já i když moje byla svatební," prohodila se smíchem a vypařila se, já jsem jen zakroutila hlavou a nechala se unášet do říše snů v Jamesově měkkém náručí, kterým mě láskyplně svíral.
James
Probudil jsem se a když jsem ucítil, že se mi někdo tiskne do náručí spokojeně jsem se usmál. Byla to Lily, protože jsme si včera večer popovídali, zatančili, napili se spolu a spousty dalších věcí nepřístupných dětem mladším patnácti let.
Pomalu jsem uvolnil svoje sevření a vstal z postele. Zachumlal jsem Lily do peřin, aby jí nebyla zima a oblékl si boxerky, které leželi na zemi kousek od postele. Pomalu jsem vyšel ze svého pokoje, protože svatba se konala u mých rodičů na zahradě. A šel jsem do kuchyně, kde už seděl Remus se svojí novomanželkou Marry a moji rodiče, kteří poklidně snídali.
"Kde máš Lily?" zeptala se mě hned Marry. Všichni se na mě podívali a já jsem se na ně na všechny usmál, protože jsem je předtím ani nestihl pozdravit.
"Taky tě zdravím Marry a vás všechny taky," usmál jsem na ně znovu a přešel dál do kuchyně, abych mohl vytáhnout ovoce z lednice. "Lily ještě spí, tak jsem si řekl, že přinesu snídani do postele," odpověděl jsem na Marriin dotaz a nandal na talířek několik lívanců, co mamka udělal k snídani a u toho jí políbil na tvář. Potom jsem dal na další talířek dva toasty a položil to všechno na připravený tác. Ještě jsem vzal dvě skleničky a položil je na tác i s pomerančovým džus. Nakonec jsem ještě zalil zelený čaj, co jsem připravil Lily, protože ho vždy pije po ránu a přidal to na tác i s marmeládou a nutelou. "Mějte se," řekl jsem, když jsem vyšel z kuchyně a zamířil si to zpět do svého pokoje.
Otevřel jsem si dveře a nakoukl dovnitř, kde v posteli stále ležela Lily a přesně, tak jak jsem jí tu nechal. Zavřel jsem dveře a když jsem došel k posteli, položil jsem tác na noční stolek. Vlezl jsem si za Lily na postel a políbil ji na tvář. Trochu zrudla a ošila se. Tak jsem jí znovu políbil tentokrát na bradu. Znovu se ošila, zrudla a pousmála se. Tak jsem jí nakonec políbil na rty, když jsem odtáhl, tak na mě upírala svoje zelené oči a já jsem nemohl odolat a znovu ji políbil. Ona mi dala ruce do vlasů a přitáhla si mě blíž, čímž prodloužila náš polibek. Zamilovával jsem se do ní čím dál tím víc a vědět jsem, že ji nesmím nechat znovu odejít. Už mi to jednou stačilo.
"Přinesl jsem nám snídani," prohlásil jsem, když jsem se odtáhli a věděl, že bude lepší, když se najíme a promluvíme si, než abychom pokračovali tam, kde jsme včera skončili.
ČTEŠ
Nečekané (FF HP)
FanficCo se stane, když Lily Evansová otěhotní s James Potterem na Remusově svatbě? Bude se snažit poznat Jamesovu pravou starostlivou tvář nebo se rozhodne dítě vychovat sama? A co on bude rád za to, že je Lily těhotná, když je do ní šíleně zamilovaný ne...