15.Bölüm

150 9 8
                                    

***Ertesi Gün\Bill***
Çocukların kafama top atmasıyla uyanmıştım.Her yerde minik veletler var ve çığlık atarak koşuşturuyorlar.
"Alın şu topunuzu!"bağırarak topu onlara attım.Korkmuş duruyorlardı.Aldırmadan saate baktım.Saat on olmuştu.
Gece parkta kalmıştım eve gidecek yüzüm yoktu.Telefonumu kapamıştım.Aramadıklarına emindim yinede açma tuşuna basıp bekledim.
Birkaç reklam mesajı ve Wendy'den bir cevapsız çağrı vardı.Neden aradığını merak etmiştim.Ama onu tekrar aramadım.Bugün eşyalarımı almak için Gizemli Kulübeye gittiğimde konuşurduk zaten.
Eşyalarımı alıp gidecektim burdan.Artık Gravity Fallsda kalmam için hiçbir sebep yok.Nereye giderim bilmiyorum.Sanırım Chicago'ya giderim.Tamamen yeni ve farklı bir hayat kurmak istiyorum.Hatta belki Fransa'ya bile giderbilirim.
Herkes benden nefret ediyor.Zaten Dipper en kısa zamanda Ford'a olacakları anlatacaktır.O beni tamamen dünyadan silmeden ben gitsem en iyisi olur.Yüzümü yıkamak için bir yer olmadığına göre kendimi rüzgarla ayıltmam lazım.Ayağa kalkıp soğuğa doğru yürümeye başladım.Rüzgar sert bir şekilde suratıma çarpıyordu.Gizemli Kulübeye giden yola saptım.Umarım oralarda kimse yoktur.Kimsenin yüzünü görmek istemiyorum.Onlarda beni görmek istemiyor tabii.Adımlarımı sıklaştırıp yürümeye devam ettim.Aslında birilerine hesap sormak,bağırmak,çağırmak istiyorum ama suçlu olan benim.
Kafamda sürekli aynı aynı düşünceler dönüp dururken Gizemli Kulübeye gelmiştim.
Soos bahçedeki çimleri biçiyordu.Bende arka taraftan girdim.Odaya çıkıp valizimi toplamaya başladım.Masanın üstünde Melanie'nin doğum çekindiğimiz fotoğraf vardı.Melanie ve Dipper yanyanalardı.Arkalarında ben,Mabel,Candy ve Grenda vardı.Fotoğrafı alıp valizime attım.Onlardan bana bir şeyler kalsın istiyorum.Fermuarı kapatırken içeri Mabel girdi.
"Nereye?"
"Bilmiyorum."arkamı dönmeden konuşuyordum çünkü yüzüm kalmamıştı.
"Ne zaman peki?"onunda sesi buz gibiydi.Hissiz ve soğuk.Tıpkı Dipper'ınki gibi.
"Bugün içerisinde."adım sesleri duyduğumda arkamı döndüm.
"Benden nefret ediyorsun değil mi?"
"Hayır.Sadece aklım almıyor."
"Ben yanii..."
"Açıklama istemiyorum Bill.Umarım bir gün yine bir yerlerde karşılaşırız."
"Umarım."deyip sessizce yanından geçtim.Merdivenlerden inerken gözlerim dolu dolu olmuştu.
Stan televizyon izliyordu,Ford ortalıkta gözükmüyordu.Ses çıkarmadan inmeye devam ettim.
Çıkış kapısına geldiğimde Wendy'i gördüm.
"Seni aradım ama telefonun kapalıydı."
"Evet kapamıştım.Neden aradın?"
"Dipper seni görmemek için Melaniede kaldı.Seninde gelmeyeceğini bildiğimden Dipper'ın burada olmadığını dışarıda kalmaman gerektiğini söyleyecektim."
"Anladım.Sağol yinede?"
"Nereye gideceksin?"
"Bilmiyorum Fransa'ya bile gidebilirim."
"Dipper ve Melanie senden nefret etmiyor Bill.Sadece sana biraz kırıldılar."
"Umarım sadece kırılmışlardır."
Gülümseyerek cevap verdi.Bir müddet ikimizde sustuk.
"Belki bir daha görüşemeyebiliriz ve benim sana bunları söyleme fırsatım olmayabilir."dediNeden bahsettiği hakkında en ufak bir fikrim yok.
"Dinliyorum?"
"Ben...Ahh boşver gitsin önemli bir şey değil zaten."
"Peki ısrar etmeyeceğim."
"Hoşçakal Bill."deyip sarıldı.Oldum olası vedalardan nefret ettim ve şuan en acıklılardan birinin içindeyim.
"Hoşçakal buz torbası."
Birbirimizden ayrıldık gülümseyerek ve son kez Gizemli Kulübeye bakarak kapıdan çıktım.
***Melanie***
Dün yaşadıklarımıza hala inanamıyorum.Hep hayali kurduğum o an gerçek oldu.Hemde daha güzel bir şekilde.
Gün battıktan sonra biraz daha orada kaldık sonra birlikte eve gittik.Mutluluktan ne diyeceğimi bile bilmiyorum.Gece uyuyamadım.O kadar mutluydum ki.
Kahvaltıyı birlikte hazırladık.Şuan yemek yiyoruz.
"Meyve suyu ister misin?"diyen Dipper'ın sesiyle tatlı hayallerimden uyandım.
"Olur."deyip gülümsedim.O meyve suyunu doldururken bende onu izliyordum.
Ona baktığımı fark edip bana baktı ve gülümsedi.
(Burada şarkıyı alabilirsiniz.)
Dünyanın en güzel şeyiymiş meğer sevilmek,sevildiğini hissetmek,sevdiğine sarılabilmek...Dipperla kurduğum hiç bir hayalde gerçekten nefes alamayacağımı sanıyordum.Şimdi en güzel hayalimde birbirimizin gözlerine bakıyoruz.
Tanrı'm eğer bu bir rüyaysa lütfen beni uyandırma.
"Ne düşünüyorsun?"
"Seni ne kadar sevdiğimi."
"Ne kadar seviyorsun peki?"
"Kelebeğin yaşamayı sevdiği kadar.Peki sen ne kadar seviyorsun beni?"
"Ay'ın geceyi sevdiği kadar."
"Çok mu sever ay geceyi?"
"Evet.Onlar birbirleri için varlar.Ay olmadan gece hep fark edilir ama gece olmadan ay varolmaz.Gece aşıktır aya,ay muhtaçtır geceye."
"Seni seviyorum Dipper."
"Bende seni Melanie."yerimden kalkıp yanına gittim.Sandalyeyi dibine kadar çekip oturdum.Sonra beline sarıldım.Kokusunu kalbimde hissediyordum resmen.Başımı boynuna gömdüm.Huzurda kayboldum bir müddet.
Kafamı kaldırıp elimi saçlarının arasından geçirdim.Yumuşacık saçlarıyla oynamaya başladım.Bana bakıp gülümsedi.
"Ben ayım sen gecesin Melanie.Muhtacım ben sana ne olur bırakıp gitme beni."
"Sen notasın ben şarkıyım Dipper.Ben sana muhtacım sen bana.Seni asla bırakmam.Sende beni bırakma.Biz birbirimiz olmadan bir hiçiz.Bizi bir hiç olarak bırakma."
"Asla."deyip beni kendine daha çok çekti.Ona sarıldım.Sanki bir daha görmeyecekmişcesine,bir daha sevemeyecekmişcesine sarıldım ona.

.....

Aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum.Sanırım saatlerdir sarılmış vaziyette oturuyoruz.Ne kadar sarıldık önemli değil aslında.Tıpkı ne kadar sevdiğimizin önemi olmadığı gibi.
"Dipper artık hayata dönsek iyi olur."
"Hıh?"
"Artık hayata dönsek diyorum."
"Ben iyiydim seninle."
"Bende ama..."
"Insanları boşver ben sadece seninle mutluyum."
"Dipper..."diye fısıldayıp gözlerine baktım.Yavaşça yaklaştı ve beni öptü.Sanki yıllardır susuz kalmışım da dudaklarında dinmiş susuzluğum.Sanki yıllardır sevgiye açmışımda gözlerinde dinmiş açlığım.Birbirimizden ayrıldık ve tekrar sarıldık.Her geçen saniye biraz daha aşık oluyorum ona.Sanırım Dipper'ın dediğini yapıp sadece onunla olmanın mutluluğunu yaşayacağım.

***Yazar Notu***
Bu bölüm biraz kısa oldu ama aşk kokan bir şey yazmak istedim.Başka şeyler eklersem büyüsü kaybolur diye düşündüm.Ama diğer bölümü uzun tutacağım.Bu arada Bill tamamen gitmedi ara ara onuda yazacağım.
Son olarak medyada şarkıyı indirmek isterseniz linki bırakıyorum.
Hoşçakalın.

Şarkının linki: https://youtu.be/DbVaYr3vI_o

IM IN LOVE WITH YOU,DIPPERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin