***Mabel***
Ahh hadi ama Melanie ile iyi anlaştığımızı sanıyordum.Neden bu kadar tepki gösterdi ki?Sanırım ona 'Dipper ve ondan hoşlanmak' konusunda konuşmamayalım.
Onunla tartışarak kuzeni ile bir akşam yemeği yeme fırsatını da kaçırdım.
"Mabel neyin var böyle?"
"Robbie?(cidden mi)Neden soruyorsun?"
"Hey sakin ol.Sadece kötü duruyorsun."
"Iyiyim saol."dedim ve Robbie'nin omuz silkerek yanımdan uzaklaşmasını izledim.
***Dipper***
Mabel ve Melanie neredeler acaba?
"Hey Mabel!Melanie nerede?"
"Şey...Melanie...Yani biz..."
"Siz ne?"
"Uhh.O yürüyüş yolunda."
Tanrı aşkına gecenin bu saatinde tek başına ormanın ortasında ne işi var?Üstelik burası Gravity Falls.Başına her an bir 'canavar' musallat olabilir.
Hemen yanına gitmeliyim.
"Melanie."dedim kısık ve meraklı bir sesle.Melanie yere oturmuş ağlıyordu.Ne olmuştu acaba?
"Dipper!"dedi birden.Korkmuştu ya da üzülmüştü.Bir anda boynuma sarıldı.
"Neler oluyor?Anlat bana."
"Anlatmak istemiyorum.Sadece sana ihtiyacım var."
"Tamam peki anlatma.Ben burdayım.Seni asla bırakmam."
Melanie biraz sakinleşince kamp alanına döndük.
"Istersen sen biraz uyu."
"Hayır ben gitmek istiyorum."
"Peki istersen seni ben götüreyim."diyorum yalvaran gözlerle
"Yok hayır ben giderim."diyerek karşılık veriyor bana yorgun ama hala cesur o iki muazzam yeşil gözle
"Peki.Kendine dikkat et.Sensiz yapamam."diyorum arkasından ve bana gülümseyerek yanıt verişini izliyorum.
"Hey Dipper!Nasılsın?"diyor bir ses.Sesin geldiği yöne bakıyorum.Wedy bana yaklaşıyor.
"Iyi...(yalan)Sen?"
"Harika."
"Wendy ben seninle bir şey konuşmak istiyorum."
"Seni dinliyorum."
Acaba gerçekten Wendy'e ondan hoşlandığım söylemeliyim?Yani onu seviyorum,ona değer veriyorum ama onu kaybetmekte de istemiyorum.Sanırım biraz daha beklemeliyim.
"Boşver.Pekte önemli değil."
"Peki.Bu hafta sonu Bill'in geldiğini duydum doğru mu?"
"Evet.Stan amca onun BİZİM odamızda kalmasını istiyor.O odaya ben ve Mabel zor sığıyoruz zaten."
"Sadece gece geleceği bir yer sonuçta.Bu kadar düşünme."
"Haklısın sanırım.Sence gerçekten Bill'in 'normal' biri olabilir mi?"
"Bilmem.Sanırım olabilir."
"Sanmıyorum.O kötü biri."
"Ön yargılı davranma."
"Ben ön yargılı davranmıyorum.Bill'i tanıyorum o kötü biri.Değer verdiğim herkesi ve her şeyi yok etmeye çalıştı.Seni,Mabel'ı,Stan amcayı,büyük amca Ford'u ve Gravity Falls'u..."
"Ona bir şans vermemek konusunda neden bu kadar ısrarcısın?"
"Peki sen neden ona bir şans vermem konusunda bu kadar ısrarcısın?"diyorum sesimi yükselterek.
"Hadi ama bana hesap mı soruyorsun?Ben sadece Bill'in sana davrandığı gibi ona davranma istiyorum o kadar.Dipper...Ben sadece sana zarar gelmesinden korkuyorum.Yani...Boşversene zaten anlamayacaksın."dedi ve gitti.
"Wendy.Ben özür dilerim."diyorum ama beni duymuyor ve gidiyor.Neden Bill'i bu kadar umursuyor ki?
***Sabah\Saat 08.15***
"Maabel."diye bağırıyorum.Sabah uyandığımda Mabel yoktu.Nereye gitmişti acaba?
"Maaaabel."
"Efendim?"
"Neredeydin?"
"Özür dilemem gereken biri vardı onun yanındaydım."
"Anladım.Ford amca az önce beni aradı.Yardıma çağırıyor.Gitmem gerek.Uzun zamandır beklediğim fırsat ayağıma geldi."
"Ama Dipper..."
"Mabel,bak ben geçen yaz doğa üstü olaylarla ilgilendiğimde,ya da matematiği beden eğitiminden daha çok sevdiğimde hepiniz bana 'inek' dediniz.Sadece benim dünyada böyle olduğumu sanıyordum. Ama şimdi beni anlayan ve tıpkı benim gibi olan biri var.Üstelik o günlüklerin yazarı ayrıca büyük amca Ford."
"Neden onunla takılmak istiyorsun ki?"
"Mabel anlamıyorsun.Büyük amca Ford'un yanındayken kendimi koca beyinli bir yaratık gibi hissetmiyorum yani sizin yanınızda hissettiğim gibi."
"Gerçekten bizim yanımızda kendini koca beyinli bir canavar gibi mi hissediyorsun?"dedi ve sesi üzgün çıkıyordu.
"Evet çünkü sen ve Stan amca sürekli matematiği ya da Zindan,Zindan ve Daha Çok Zimdan oyununu sevmemle dalga geçiyorsunuz ama büyük amca Ford bunu yapmıyor."
"Özür dilerim Dipper.Bir daha seninle dalga geçmeyeceğim."
"Önemli değil kardeşim."derken ona sarılıyorum.
"Git hadi Ford amca seni bekliyor."
"Teşekkür ederim Mabel."deyip hızla yürümeye başlıyorum.
Gravity Falls bugün biraz fazla sakin gibi.Hiç kimse yok.
Lafımı geri alıyorum.Orada biri var.
Hey dur bir dakika o da kim?
Will?
"Dipper."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IM IN LOVE WITH YOU,DIPPER
FanficGravity Falls'a taşıdığımızdan beri hayatım çok değişmişti.O kadar çok insan tanımıştım ki.Herkes birbirinden farklıydı.Evet zaten bu her yerde böyleydi ama buradaki hiçbir insan normal davranmıyordu.Birbirlerinden öyle bağımsızlardı ki tek bir ort...