1.Bölüm

866 48 5
                                    

Gravity Falls'a taşıdığımızdan beri hayatım çok değişmişti.O kadar çok insan tanımıştım ki.Herkes birbirinden farklıydı.Evet zaten bu her yerde böyleydi ama buradaki hiçbir insan normal davranmıyordu.Birbirlerinden öyle bağımsızlardı ki tek bir ortak noktaları dahi yoktu.Ama Dipper çok farklıydı.Hem de çok.Çok zekiydi,tatlıydı,kibardı...Onunla Paciffica'nın doğum gününde tanışmıştık.Kısa sürede çok iyi dost olmuştuk.Ama benim ona karşı duygularım farklıydı çok farklı...
Paciffica beni doğum gününe çağırdığında gitmekte tereddüt etmiştim.İnsalara pek alışamamıştım.Sonra kabul ettim ve iyi ki etmişim.
**Paciffica'nın doğum günü** ''Hoşgeldin Melanie.''
''Hoşbulduk Paciffica.Güzel bir ev.''
''Teşekkürler.Misafirler arka odada oraya geç istersen.''
''Peki.''
Evleri çok güzeldi.Duyduğuma göre Paciffica ve ailesi önceden daha zenginmiş ama bir şekilde mal varlıklarının çoğunu kaybetmişler.Ama yine de evleri çok tatlı.
Odaya girer girmez gözüme bir kız çarptı.O kadar tatlı ve neşeli duruyordu ki.Hemen gidip tanışmaya karar verdim.Beni kendine çekmeyi başarmıştı.
''Selam.Ben Melanie."
"Merhaba Melanie.Ben de Mabel.Yenisin sanırım seni daha önce hiç görmedim."
"Evet yeni taşındım.İnsanlarla hemen kaynaşamam.Pek girişken değilimdir."
"Anladım.Hadi gel seni bizim çocuklarla tanıştırayım."
"Peki."
"Bu Candy,bu Grenda,bu Dipper benim ikizim,bu Soos ve bu da Paytak."
"Merhaba çocuklar."
(Hep bir ağızdan)"Merhaba"
"Çocuklar bu Melanie.Yeni taşınmış."
"Hoşgeldin Melanie"dedi Soos.
Aslında bu takımı sevmiştim.Tatlılardı.
Dipper birden söze atıldı
"Paciffica ile ne zaman tanıştınız?Yani burda olduğuna göre seni tanıyor olmalı."
"Aslında bende bilmiyorum.Nasıl tanıştık ama kapatılmış esku bir market vardı onum yakınlarında tanıştık.Yani ikimizde oradaydık ve tanıştık."
"Anladım."
Biz konuşurken içeriye Paciffica girdi.
"Melanie.Mabel ve Dipper ile tanıştın mı?"
"Evet.Çok tatlılar."
"Öyle."dedi ve Dipper'ı seyretmeme başladı.Sanırım aralarında bit şey vardı.Dipper da ona bakıyordu ama daha çok dostça bir bakıştı bu.
"Haydi kankalar eğlenelim."dedi Soos.Onun yaşı büyüktü ama kafa birine benziyordu.
"Bence de Soos hadi müzik açalım."dedi Paciffica ve teyibe yöneldi.
Bugün...
O gece eğlenceliydi.Dipperla biraz sohbet etme imkanım olmuştu.Baslarda sadece tatlı olduğunu düşünmüştüm yani ona vurulacağımı hiç tahmin etmemiştim.
Saat neredeyse gece yarısı olmuştu.Iyiden iyiye uykum geliyordu.Yatağıma doğru gittiğim sırada mesaj geldi.Telefonumu elime aldım ve mesaj atan kişinin Dipper olduğunu gördüm.
"Melanie seninle yarın Gizemli Kulübede buluşabilir miyiz?Sana anlatmam gerekenler var.Gelirsen sevinirim.Iyi geceler."
Ne söyleyeceğini merak etmiştim.Hemen uyumaya karar verdim.Yarın beni neler bekliyordu acaba?

IM IN LOVE WITH YOU,DIPPERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin