"Will?Senin ne işin var burada?"
"Seninle bir şey konuşmak istiyorum."
"Ne konuşacaksın yoksa kardeşin Bill gibi iyi olmaya mı karar verdin?"
"Ben zaten iyiydim Dipper."
"Evet tabi tabi."
"Bana neden inanmıyorsun?"
"Bugünlerde neden sürekli birine inanmam gerekiyor ki?"
"Eğer Bill'e inanmaktan bahsediyorsan..."
O'na asla inanmayacağım."diyorum lafını bölerek ve ciddi bir şekilde.
Şuan sadece büyük amca Ford'un yanına gitmek istiyorum.
Sanki sarı şeytan yetmiyormuş gibi bir de mavisi çıktı başımıza.
"Dipper!"
"Git başımdan Will."
"Sen bilirsin Dipper olacaklardan sorumlu değilim."
Olacaklar mı?Ne saçmalıyor bu?Will işte blöf yapıyor olmalı.
***Melanie***
Neden hep böyle oluyor?Neden ondan hoşlandığınımı anlıyor?Hey eğer bu kadar belli oluyorsa o da biliyor olmalı.
Lanet!
Tanrım neden hep böyle oluyor?
"Melanie benim için markete gider misin?"diyor büyükannem
Pufg ve LANET!
"Tamam."deyip evden çıkıyorum.
Hey o da kim?
Onu neden daha önce görmedim acaba?Dipper'ı seviyor olabilirim ama bu yakışıklı çocukları görmememi gerektirmiyor.Acaba bu sarı meleği daha önce nasıl görmedim?
"Bakar mısın?"dedikten sonra bulunduğum yere doğru harekete geçiyor.Hey bir dakika bu meteor bana mı seslendi?
"Buyrun."
"Dipper Pines'ı tanıyor musun?"
"Evet.Siz kimsiniz?"
"Ben Bill.Bill Cipher."deyip gülümsüyor.Tanrım bu gülüş kalp krizi geçirmek için mükemmel bir neden.Ne?Bill mi?Hafta sonu geleceğini sanıyordum.
"Memnun oldum.Ben Melanie."
"Bende.Dipper ya da Mabel nerede biliyor musun?"
"Yukarıdaki kamp alanındalar."
"Peki sağol."deyip yanımdan uzaklaşıyor.
Ben az önce Bill'e 'sarı melek' mi dedim?O bir şeytan ama doğruyu söylemek gerekirse bir melekten daha yakışıklı.
Neden erken geldi acaba?
En iyisi hemen Ford amcayı aramak.
"Ford amca."
"Efendim Melanie."
"Bill burada."
"Ne?Hafta sonu gelecekti.Sen onu nereden tanıyorsun ki?"
"Ahh sonra anlatırım ama o olduğuna eminim."
"Peki.Şimdi nerede?"
"Dipper veya Mabel'ı nerede bulabileceğini sordu.Bende tepedeki kamp alanında olduklarını söyledim."
"Sen onlarla beraber değil miydin?"
"Evet ama yanlarından ayrılmak zorunda kaldım.Ford amca."
"Efendim?"
"Sence Bill neden Gizemli Kulübeye gitmek yerine Dipper ve Mabel'ı sordu?"
"Bilemiyorum.Oraya gidip hiçbirimizi bulamamış olabilir.Melanie benim kapatma lazım."
"Peki Ford amca.Görüşürüz."
"Görüşürüz."
Ford amcanın da haberi yok.Acaba neden bu kadar erken geldi?Aslında bir yandan gelmesine sevindim çünkü etrafımda hiç bu kadar yakışıklı biri olmamıştı.(Dipper sadece aşık olunası derecede tatlı.)Hem merak ediyordum.Onu anlamak istiyordum.Hayata bakış açısını keşfetmek.Bugüne kadar hiç kimsenin onu anlamadığından eminim.Onu bu kadar dışlamamalılar.
Belki de dışlandığı için böyle davranıyordur.
Büyükannemin istediklerini alıp eve döndüm.
"Büyükanne istediklerini aldım."diye bağırdım bir yandan sağ ayağımla kapıyı kapatırken.
"Tezgaha bırak."diyerek karşılık verdi.
Dün çok yorucuydu ve bu yorgunluğu hala atlatamamıştım.Biraz dinlenmeliyim.
***Bill***
Çam ağacı ve kayan yıldız neredeler acaba?O kız kamp alanındalar demişti.Aslında hoş kızdı.Neyse şimdi çam ağacını(!) bulmalıyım.
"Hey kayan yıldız."
"Bill?"diyor ve eminim şaşkınlıktan dilini yutmuş durumda.
"Evet biliyorum hafta sonu gelecektim ama ne yapayım bekleyemedim.Çam ağacı nerede?"
"Ford amcanın yanında."
"Peki sonra görüşürüz ufaklık."
"Görüşürüz ve bana ufaklık deme."
"Tamam demem ufaklık.Ops pardon."deyip oradan uzaklaşıyorum.
Onu sinir etmekten çok zevk alıyorum.Hey iyi olacağım ama bu Bill olmayacağım anlamına gelmiyor.Evet şimdi Ford'u(!)bulalım.Medya=Will Cipher
❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IM IN LOVE WITH YOU,DIPPER
FanficGravity Falls'a taşıdığımızdan beri hayatım çok değişmişti.O kadar çok insan tanımıştım ki.Herkes birbirinden farklıydı.Evet zaten bu her yerde böyleydi ama buradaki hiçbir insan normal davranmıyordu.Birbirlerinden öyle bağımsızlardı ki tek bir ort...