♥Adam (Kiedy cię pocałował #2)♥

215 20 7
                                    

C.D

-A więc to ty jesteś [T/I] tak?-

-Owszem..-powiedziałaś uwalniając Adama z twojego śmiertelnego uścisku.

-Miło mi cię poznać...?-czekałś na odpowiedź chłopaka

-Izak, mi również miło, Adam dużo mi o tobie opowiadał-

-Tak a więc, [T/I] poznaj mojego kuzyna z Anglii- wtrącił się brunet.

-A wy poznajcie [I/P] to moja najlepsza przyjaciółka-

-Czeeeść- dziewczyna ciepło się uśmiechnęła machając do chłopaków.

-Dacie się zabrać na lody?-

-No wiesz, ja nie szczególnie jem słodkie -(Ta jasne jeszcze rano wpierdalałaś właśnie lody xd)

-No dawaj choć! Będzie fajnie! - krzyknąła twoja koleżanka podnosząc się z ławki. Szliście miastem wygłupiając się jak nigdy, robiliście głupie miny, a podczas jedzenia lodów Adam pobrudził nimi twój nos. Bawiłaś się jak nigdy dotąd, to był jeden z tych dni które zapamiętasz do końca życia.

Był wieczór, żeby dopełnić ten wspaniały dzień poszliście na dyskotekę. Tańczyłaś z Adamem a [I/P] z Izaakiem. Wydawało ci się, że to nie będzie tylko i wyłącznie wakacyjna przyjaźń, między nimi będzie coś więcej, a ty to doskonałe wiedziałaś. Następna piosenka była inna niż reszta, a dokładniej do tańca wolnego. Oparłaś głowę o ramię chłopaka i się do niego przytuliłaś. Podobała ci się jego obecność, lubiłaś go, a może nawet bardziej niż lubiłaś, może głęboko w twoim sercu, darzysz go wielką sympatią, ale jesteś trochę nieśmiałą osobą.

-[T/I] Mam ci coś ważnego do powiedzenia. - niespodziewanie zaczął boleć cię brzuch, tłumaczyłaś to sobie stresem, ale wiedziałaś, że to nie jest taki zwyczajny ból brzucha.

-S-słucham? - zająkałaś się trochę. Chłopak odgarnął twoje niesfornie ułożone włosy z oczu dając je za ucho. Chwycił cię za policzek powoli zbliżając się do twojej twarzy. Nie wiedziałaś co zrobić, więc zamknąłaś oczy. Czekałaś, nic się nie działo, otworzyłaś powieki. Wasze usta dzieliły milimetry, a Adam smutno patrzał się w ziemię. Przekręciłaś delikatnie głowę na bok a on spojrzał na ciebie, nie chcąc czekać chwyciłaś go za policzki i jednym silnym pociągnięciem połączyłaś wasze usta.

***

Hehehehe ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Batman

♥Kawaii ONESHOTY♥ [Really OLD book]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz