-Może pójdziemy zobaczyć co u (T/I) i Adama?-
-Nie lepiej nie- odparła twoja przyjaciółka.
-To masz jakieś inne propozycje?- zapytał lekko znudzony chłopak.
-Hmm, co powiesz na jakiś film?- nie czekając na odpowiedź włączyła już twojego laptopa (cii masz laptopa nawet gdy go nie masz xd)
-Horror?- zapytał.
-Śmiertelną Ciszę?-
-Wchodzę w to!- powiedzieli oboje, po czym wybuchneli śmiechem. (I/P) szybko włączyła wybrany przez nich film. Oboje usiedli wygodnie na kanapie i z zaciekawieniem, chęcią i ciekawością oglądali pełen grozy film. Nie raz (I/P) się wystraszyła, ale tym razem odruchowo machnęła ręką w bok, która wylądowała na twarzy Izzaka. Oboje ponownie zaczęli się śmiać aż do łez. Zmęczona stałym chichotem, z pozytywnym bulem brzucha (wiecie od śmiechu) opadła na ramię zarumienionego chłopaka, który natychmiast odwrócił głowę w stronę ekranu komputera. Tak jak to głównie w Horrorach, nastąpił moment, w którym mrożąca krew w żyłach muzyka pobudza serce człowieka, które zaczyna bić szybciej bo czuje, że zaraz coś wyskoczy. Twoja przyjaciółka zacisnęła dłonie na ręce Izzaka równocześnie wtulając w nią głowę. Nie pewny swego, objął ją ramieniem przez co z ręki przeniosła się na brzuch. Jeszcze bardziej zawstydzony czerwono-włosy uśmiechnął się pod nosem. Gdy wreszcie długo oczekiwana zjawa pojawiła się na monitorze (I/P), zacisnęła go w bardzo mocnym niedzwiedzim uścisku.
-(I/P)...dusisz- wydławił ledwo.
-Przepraszam..- szepnęła i poluźniła ręce.
Izzak brał głębokie wdechy, a uśmiech nie znikał z jego twarzy. Dotarło do niego, że czuje coś więcej do twojej przyjaciółki, chwilę myślał i zerkał na nią po kryjonu. Lecz (K/W/T/P-kolor włosów twojej przyjaciółki np. Brunrtka) to dostrzegła.
-Co tak patrzysz? Mam coś na twarzy?-
(Mam nadzieje, że rozumiecie ten styl pisania, występuje on w filmach gdy np. jakieś dwie osoby rozmawiają z dwoma innymi osobami i są takie wycięcia, ale te osoby mówią to samo, tylko, że jest to na nie podzielone ↓)
(Izzak)-Słuchaj bo mam ci coś ważnego do powiedzenia...-
(Adam)-Chciałbym się o coś zapytać...- powiedział cicho patrząc tobie w oczy.
(Izzak)-Czy uczyniła byś mnie...-
(Adam)-Najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi...-
(Izzak)-I chciałabyś...-
(Adam)-Zostać...-
(Izzak)-Moją...-
(Adam)-Księżniczką...?- powiedzieli oboje.
Spojrzałaś na niego nie pewnie z wielkim rumieńcen i odpowiedziałaś.
(T/I i I/P)- Tak- oboje uradowanych chłopców rzucili się na was z czułym uściskiem.
Cieszyłaś się, kochałaś go i wiedziałaś, że on czuje to samo. Adam podobał ci się od początku i wiedziałaś, że byłabyś z nim szczęśliwa.
***
Tak wiem, że ten rozdział jest do dupy ;^
Batman
CZYTASZ
♥Kawaii ONESHOTY♥ [Really OLD book]
AcakTak jak obiecałam i chcieliście, będę pisała książkę z OneShotami. Z kim będą Shoty : -Creepypasta -Yuri On Ice -Kuroshitsuji -Shingeki no Kyojin (Attack on Titan) -inne (postacie wymyślone przeze mnie)