Camera era rece. Nimic nu mai semăna cu locul liniştit şi primitor pe care Cassie îl adora.
Dormitorul nu a fost niciodată spațios,dar acum părea că te sufocă între pereții lui. Patul mic şi îngust,îmbrăcat în aşternuturi albe părea o prăpastie adâncă în ochii Cassandrei. Până şi pernele deveniseră spini.Tulburată,Cassie se aşeză pe pat cu plicul în mână.
"Cum poate cineva să-mi spună că mama mea a murit subit,când ea a scris o scrisoare de adio... Cred că şi eu aş fi putut să fac o precizare mai bună şi mai clară"gândi fata.
Curiozitatea o invada,iar tulburarea ce îi tăia respirația o făcea să întârzie momentul deschiderii plicului. Aburii morții se simțeau pretutindeni. Deveniseră o parte din micul apartament.
Răbdarea era pe terminate,însă teama brunetei creştea. Apucă plicul strâns,cu o mişcare bruscă. Îl deschide brutal,fără să clipească şi apucă o foaie mică de hârtie pe care se afla scrisul mărunt al lui Julie Holt,mama ei. Foaia era scăldată în lacrimi. Unele cuvinte erau greu de descifrat,dar încăpățânarea Cassandrei nu avea limite,iar scrisul mamei ei era o obişnuință. Începu să citească cu voce tare,deoarece gândurile ei răstălmăcite nu îi mai dădeau pace...Cassie,
Îmi pare rău,îmi pare atât de rău... Ştiu că tu citeşti acum scrisoarea asta şi eu nu mai sunt lângă tine. Nu am vrut să se termine aşa,crede-mă. Aş da orice să mai fiu o clipă lângă tine. Trebuie să îți spun ceva,un lucru pe care nu am avut curajul să ți-l spun în 17 ani. Ştiu că mă vei condamna,dar nu mai rezist.
Acum 19 ani,am lucrat ca profesor pentru doi copii. Familia lor era extrem de bogată. Tot ce ştiu e că cei doi nu aveau acelaşi tată. Mama lor era o persoană complicată,greu de citit,un adevărat mister... Eu am avut... Eu şi... Cassie,tu eşti sora unuia dintre ei şi fiica unuia dintre membrii celei mai bogate familii din SUA,familia Sinclair.
Nu am avut curajul să-ți mărturisesc acest lucru,pentru că nu ştiam cum vei reacționa dacă ai afla că nu eşti un copil legitim. Ştiu că acum crezi că te-am mințit,dar eu am vrut să nu suferi. De aia ne-am mutat aici,de aia nu-ți vorbeam despre tatăl tău.(*lacrimi erau vărsate pe tot acest rând*)
În plic o să găseşti un bilet de avion spre New York şi adresa familiei Sinclair. E decizia ta... Ai dreptul să îți cunoşti şi cealaltă familie. Dar,ai grijă în cine ai încredere. În toată viața mea nu am întâlnit o familie mai dezaxată ca asta.JULIE HOLT
CITEȘTI
The Little Bastard
ActionPentru Cassandra Holt,a fi doar copilul "din flori" nu inseamna nimic;este chiar un avantaj. Din Brisbane pana in NYC este un drum lung de parcurs,dar va reusi frumoasa cu ochii de cristal sa faca fata familiei Sinclair??