-Da,chiar eu sunt!spuse blondina pe un ton urâcios.
-Scarlett Evans...îngâimă Cassie uimită. Celebra cântăreață Scar...
-Ohh,surioară,se pare că eşti puțin iritată!apăru Chris de nicăieri.
-Am stat toată ziua la filmări şi când vin şi eu acasă,o,o... dă peste mine şi pe deasupra nici nu-şi cere scuze.Cassie rămase tăcută. Se simțea îngrozitor. O enervase pe sora ticălosului de Christian. De parcă situația nu era suficient de jenantă,cântăreața ei preferată credea că ea şi Chris...
"Ughhh,niciodată!"urlă subconştientul ei.-Eu încă aştept un răspuns,Chris!mârâi Scarlett. Cine e fătuca asta îngâmfată.
-Chiar vrei să-ți spun? E posibil să îți muşti limba,pentru că ai judecat după aparențe...
-Nu te juca cu răbdarea mea,Christian!
-Să ți-o prezint pe Cassandra Holt,în curând Sinclair,e o chestie de moment. Este sora lui Sebastian!
-Ce?! Soră...
-Este fiica unei guvernante,iar tatăl lui Seb este şi tatăl ei.
-Ohh,iartă-mă pentru mai devreme... Nu ştiu ce a fost în capul meu. Mă duc să mă culc,nu mai rezist...
-Nu este nicio problemă,rosti Cassie uimită de schimbarea de comportament a lui Scarlett.Blonda şi-a modificat atitudinea,imediat ce a auzit de legătura dintre Seb şi Cassie.
"Oare ce o fi între cântăreață şi Sebastian?"cugetă bruneta.
-Trebuie să o ierți pe Scar,aşa reacționează ea când dă peste străini!bombăni Chris încercând să se întoarcă în birou.
Cassandra îl ignoră complet şi urcă o treaptă cu nervozitate. Când ridică piciorul pentru a continua,uşa de la intrare se izbi cu putere de perete.
Un bărbat înalt şi brunet,de-o vârstă apropiată cu Chris,păşi înăuntru. Îl ținea pe Seb de gulerul cămăşii,iar în cealaltă mână avea o servietă.
În spatele lui,era David cu o privire agitată.Bărbatul îl aruncă pe Seb cu putere,iar acesta se prăbuşi la picioarele lui Chris. Sebastian,lovit în orgoliu,se ridică repede şi se repezi spre Chris,dar,din nou,bărbatul misterios îl opri printr-un pumn aplicat în spate.
David se întoarse spre misteriosul individ,dar bărbatul era mult prea rapid şi îl puse pe Dav la pământ,înainte ca acesta să riposteze.-Ia-ți banii,frate!spuse tăios bărbatul cu ochii negri. Ştii că a încercat să fugă cu ei?
-Spencer...eu!încercă Chris să zică.
-Aminteşte-mi de ce îi permitem unui vierme să facă parte din viața surorii noastre. David mai e cum mai e,dar ființa asta e dezgustătoare.
-Ohh,vai,nobile Spencer!începu David pe un ton ironic. Iartă-mi umila intervenție,dar mă bucur nespus că mă consideri mai bun ca Sebastian.
-Woow,frate,mersi de ajutor!îngâimă Seb amețit de lovitură.Christian era nedumerit. În momentul în care Spencer a intrat nervos în casă,a simțit nevoia să o protejeze pe Cassie. Când Seb a fost aruncat pe jos ca un sac de cartofi,Cass se ascunse în spatele lui Chris.
Spencer observă silueta fetei din spatele fratelui său.-Cine e ea?întrebă acesta răspicat.
-Sunt Cas... Cassandra!rosti timidă bruneta.
Ochii negri ai bărbatului o fixară. Erau nişte săgeți nimicitoare.-Cassandra şi mai cum?
-Nu te apropia de ea!strigă Chris(pentru prima dată devenise irascibil). E sora lui Sebastian. În curând va deveni o Sinclair şi e noul meu intermediar.
-Va deveni? Deci ea nu e o Sinclair.
-Sunt un copil ilegitim,dacă asta aşteptai să auzi,interveni Cassie cu nelipsita ei aroganță.Spencer o analiză din cap până în picioare. Un rânjet îi apăru în colțul gurii.
-Se vede că taică-tu nu a pierdut timpul?râse brunetul,în timp ce Seb fierbea pe dinăuntru.
-Sa o iau ca pe un compliment?spuse Cassie cu subînțeles.
-Unei femei ca tine nu aş putea să-i spun altceva în afară de complimente...urmări Spencer jocul.
-Ai putea să nu te dai la sora mea de față cu mine?mormăi Sebastian. Ce,acum îți plac minorele?
-Dragul meu Sebastian,cred că mă confunzi cu David...
-Ce încerci să insinuezi?interveni David cu o voce stinsă.
-Ştii prea bine la ce mă refer...Tensiunea devenea din ce în ce mai greu de suportat. Prezența lui Spencer domina atmosfera.
Christian era greu de condus,pentru că el era obişnuit să aibă puterea în mâinele sale. Dar,Spencer era un specimen greu de citit. Puterea nu-l interesa,chiar dacă avea autoritate asupra lui Chris. În schimb,ținea mult la loialitate.
Fapta lui Seb era de neiertat pentru fratele nobil al familiei Evans.
-Toate fiind spuse,eu mă retrag!zise Spencer. Sper că vei lua o măsură şi te vei gândi la şobolanul pe care îl ai în casă.
Spencer îi dădu servieta lui Chris şi urcă scările cu paşi grăbiți. Se auzi uşa de la dormitorul lui închizându-se cu zgomot.
-În birou,acum!țipă Chris.
Cassie îl urmă în tăcere,iar David îl împinse pe Seb înăuntru.
Ochii verzi a lui Sebastian erau neclari. O furie ascunsă îi rodea sufletul. Totul pentru Cassie...-Îmi explici şi mie ce a fost spectacolul de mai devreme?rânji Chris ca un animal de pradă.
-Am vrut să păstrez banii!spuse Seb fără pic de ruşine.
-Sebastian,te-ai țicnit?întrebă Dav uimit de atitudinea fratelui său.Cassie luă servieta din mâna lui Chris şi o aşeză pe birou. Deschise fermoarul încet şi descoperi banii,aşezați ordonat,fiecare la locul lui.
-Pentru ce ai vrut să furi banii care erau deja ai tăi?continuă Chris.
-Am vrut să iau banii şi să fug cu Cass,confirmă Seb.
-Tu realizezi că debitezi,nu?intră Cass în discuție.
-Apropo,adăugă Chris înainte ca Seb să iasă,Scarlett s-a întors. Cred că momentan doarme,dar sunt curios să aflu ce părere are despre evenimentele din ajun.Sebastian ieşi furios din birou. Se auzeau,în surdină sunetele paşilor lui pe trepte.
Chris îşi trecu mâna prin păr şi oftă.
-Se poartă foarte ciudat de la o vreme...cugetă David.
-Prezența mea l-a schimbat,ştiu!se întristă Cassandra.
-Nu,nu e asta!rosti Chris. E vorba de Scarlett... Îl presează,e geloasă şi are nevoie de prea multă atenție.
-Ei doi sunt împreună?glăsui Cass curioasă.
-De 5 ani,răspunse David. Doar că Seb niciodată nu a fost dedicat şi mai mereu face câte o boacănă.
-Adevărul e că tu eşti un sfânt!râse Chris.
-Ştiu,nu-i aşa!zise Dav.
-Cassie,bun venit în familia mea nebună!continuă Chris. Ai tăi frați fermecători locuiesc aici,cu surorile mele,fericiți,iar eu...
-Surori? Adică mai e cineva în afară de Scarlet...
-Fayre!exclamă David.Chris îşi dădu ochii peste cap la reacția lui Dav.
-Vezi cu cine sunt obligat să trăiesc în casă...se plânse Christian.
-Sunt curioasă să o cunosc pe Fayre,chicoti Cass.
-Tocmai mi-a spus că ajunge în 2 ore,spuse David butonând telefonul. E aglomerat pe autostradă. Eu tot cred că schimbarea lui Sebastian se datorează altei persoane...>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Mulțumesc că ați citit până aici şi vreau să vă anunț că va urma un capitol special cu descrierea familiei Evans. Puup :-*
CITEȘTI
The Little Bastard
ActionPentru Cassandra Holt,a fi doar copilul "din flori" nu inseamna nimic;este chiar un avantaj. Din Brisbane pana in NYC este un drum lung de parcurs,dar va reusi frumoasa cu ochii de cristal sa faca fata familiei Sinclair??