-Vă rog,iertați-mă! Uitați documentele. Avionul pleacă în zece minute,se bâlbâia verificatorul.
-Asta nu s-ar fi întâmplat dacă nu m-ați fi ținut în loc pentru 20 de minute!tună Cassandra şi smulse actele din mâna tânărului. Era extrem de nervoasă şi simțea cum sângele îi fierbe în vene.~~~~~~~În avion~~~~~~~
-Bine ați venit,domnişoară Holt. Dar,locul dumneavoastră este la clasa bussiness... Cred că s-a produs o confuzie!se grăbi să adauge stewardesa alarmată de starea de nervozitate a Cassandrei. Nu puteți sta aici *indicând scaunul de lângă o tânară roşcată îmbracată sărăcăcios*.
-Mulțumesc mult pentru atenție,spuse Cassie deodată,schimbându-şi starea de la o extremă la alta(desigur,răceala tonului nu putea să lipsească). Sunteți atât de amabilă,încât să-mi permiteți să iau loc? Eu aici vreau să stau. Nu consider că este vreo problemă. Ohhh,şi sper să nu vă mai treacă prin cap să mă deranjați!se răsti Cass la stewardesa terifiată.
-Ddddaa... Îmi cer scuze... Eu...eu nu am vrut să...
-Puteți să-mi aduceți o cafea? întrebă Cassie cu un zâmbet cald pe față,de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat.
-Imediat!sări ca arsă stewardesa.Cass se aşeză lângă fata roşcată care stătea pe locul de la geam.
-Hey! Eu sunt Cassandra. Cum te cheamă?
-Ai putea să încetezi să te mai comporți aşa?răspunse într-un final tânăra. Până şi când încerci să fii amabilă,tot arogantă devii. Dacă crezi că o să fac o plecăciune fiindcă ai ales să stai lângă mine,te înşeli. Şi ține pentru tine formulele de introducere.
-Ştii,în mod normal ți-aş fi dat o palmă...dar ai dreptate,ok. Nu mă pot abține să nu fiu îngâmfată. Nu ştiu de ce. Nu suport să fiu ignorată,uită-te la mine!rosti Cassie încercând să o facă atentă pe fata de lângă ea.
-Ok,să zicem că sunt atentă. Şi nici eu nu suport să mă ignore cineva. Sunt Gia! Îmi pare bine,spuse tânăra întinzându-i mâna Cassandrei.
-Şi eu care credeam că sunt mai specială,răspunse Cassie strângând mâna Giei.
-Eşti...chicoti roşcata amintindu-şi de incidentul cu stewardesa. Şi eşti una din cele mai frumoase femei pe care le-am văzut vreodată.
-Te rog nu mai spune asta. Mie nu-mi plac persoanele frumoase,mie îmi plac cele deosebite. De aia stau lângă tine. Adică,trebuie să te consideri specială...
-Chiar mă consideri specială?întrebă roşcovana cu o licărire în ochi.
-Păi,să încep:m-ai făcut arogantă,plină de mine,să mai continui?răspunse Cassie sarcastică şi pufni în râs. Aaa,şi m-ai făcut şi nebună... Şi mai întrebi dacă te consider specială.
-Trebuie să recunoşti că săraca stewardesă a rămas şocată. Şi voiam să te întreb de ce porți negru. Te face să pari fără vlagă...
-Mi-am pierdut mama,am aflat că sunt un copil bastard,am o familie nebună,2 frați,un tată pe care îl doare în cot de mine,iar eu de abia aştept să-i cunosc... Cam de asta port negru. Încerc să-mi fac un scut din fashion.
-Ohh doamne,tu realizezi că mi-ai povestit toată viața ta într-o frază. Îmi pare rău de ce ți s-a întâmplat...
-Mie nu-mi pare! Adică,nu cred că îmi pare.
-Nu crezi?întrebă buimăcită,Gia.
Fetele continuară poveştile despre viață,până când avionul ateriză. Lumea ieşi grăbită şi se înghesuiau cu toții în aeroportul din New York.-Ține asta! E numărul meu. Sună-mă când poți,rosti Gia şi se pierdu în mulțime.
Cassie rămase singură. Grăbi pasul şi ieşi din aeroport târând gemantanul după ea. Când să se apropie de un taxi,se lovi instantaneu de cineva.
Era un bărbat,cam la 30 şi ceva de ani,brunet,mai înalt decât ea,avea aproape 1,90. Ochii lui verzi reflectau snobismul.
-Ai grijă pe unde mergi!strigă Cassie spumegând.
-Ai grijă pe unde te uiți,răspunse la rândul lui individul. Frumoşi ochi,vrei să te conduc acasă?
-La fel gândeam şi eu!încercă tânăra să-i facă jocul. Dar nu prea am timp...
-Ce păcat,poate altă dată,răspunse misteriosul şi se făcu nevăzut într-o maşină neagră."Ce îngâmfat!"gândi Cassie.
- Spre Monkrest Abbey,vă rog!îi spuse Cassandra şoferului. Ce nume... Împături la loc hârtia cu adresa noii sale familii şi închise ochii.*La media îl aveți pe misteriosul cu ochii verzi.
CITEȘTI
The Little Bastard
ActionPentru Cassandra Holt,a fi doar copilul "din flori" nu inseamna nimic;este chiar un avantaj. Din Brisbane pana in NYC este un drum lung de parcurs,dar va reusi frumoasa cu ochii de cristal sa faca fata familiei Sinclair??