-Gia,trezeşte-te!şopti Cassie spre roşcată.
Gia deschise ochii cu greu. Amorțise. Nimic mai enervant.
-Am ajuns?întrebă roşcata plictisită.
-Nu încă,răspunse Cassie. O să îți placă acolo,există şi o pădure în care te poți plimba în voie...
-Cass,nu te mai chinui să-mi explici cum va fi viața mea în conac. Ştiu că voi deveni marioneta unuia dintre frați.
-Îi cunoşti pe frații Evans? Nu pot să cred că m-ai mințit şi mai rău de atât,că eu te-am crezut!
-Nu te-am mințit. Nu ți-am spus ce ştiu despre familia Evans. E o diferență!
-Da,ai dreptate. Nu e o minciună gogonată,ci doar o minciunică. Crezi că asta mă face să mă simt mai bine?
-Iar ai devenit arogantă.
-De ce nu mi-ai spus că ai auzit de ei?
-Pentru că eu chiar vreau să lucrez pentru ei.
-Ai luat-o complet razna...
-Nu,ascultă-mă! Dacă lucrezi pentru o societate cum e cea a familiei Evans,poți să te răzbuni pe cine vrei,cum vrei. Poliția nu are cum să intervină.
-Nu cred că îți dai seama ce faci. Îți vinzi sufletul diavolului ca să te răzbuni pe cei care te judecă. O să regreți...
-Măcar o să pot merge pe stradă fără să mă tem că vor arunca cu pietre după mine.
-Dacă tu spui...
-Da,eu spun. Şi dacă tot veni vorba,de ce ai evitat să recunoşti că lucrezi pentru Evans? Adică eu trebuie să admit că am auzit de "prietenii" familiei tale,iar tu nu îmi spui că eşti de fapt un intermediar.
-Încă nu lucrez pentru ei. Doar mă antrenez. Am crezut că nu-i cunoşti,din cauza asta am mințit.
-Cine nu-i cunoaşte? Toți locuitorii din New Orleans au auzit de ei. Sunt oameni fără suflet,capabili de orice pentru a primi ce-şi doresc.Gia îşi trecu mâna prin păr. Avea într-adevăr un temperament dificil.
Într-o lume în care contează totul,mai puțin valorile,roşcata se potrivea perfect în ecuație.
Era greu să intri în societate. Se pare că Gia nu avea nicio problemă cu ideea de a ucide pentru bani.-Cred că am ajuns!zise Gia absorbită de măreția conacului Ravenwood.
-Se pare că ştii împrejurimile mai bine ca mine...mormăi Cassandra.Cassie coborî prima din maşină,apoi Gia.
Poteca cu pietricele ce ducea spre conac devenise uşor de parcurs.
În ochii Cassandrei,roşcata era acum un intrument pentru atingerea unui scop. Ținea la ea,dar mai important era să-şi scoată familia din societate."Gia va veni cu noi! O să ajut să îşi ducă la final răzbunarea şi va pleca cu mine. O să o scap şi pe ea,chiar dacă asta înseamnă că trebuie să fac tot ce vrea maniacul de Christian..."îşi spuse Cassie în gând.
-Cass,nu vrei să intri odată?o trezi Gia din visare.
-Aaa,ba da!spuse bruneta intrând în conac.În living se auzeau țipete. Cineva se certa. Cassie şi Gia au rămas ascunse după o coloană de lemn. Cassie îl observă pe Sebastian.
Era cu spatele,dar totuşi îşi putea da seama că fierbea de nervi.-Cum ai putut să-mi faci asta?urlă o voce de femeie.
Cassandra recunoscu imediat persoana. Era Scarlett care plângea,țipa şi îl lovea pe Seb cu palmele în acelaşi timp.
-De ce ai făcut asta? Spune!țipă ea cu ochii umflați de plâns.
-Dar ce am făcut? Nu mai țipa!rosti Seb calm,fără nicio urmă de ruşine.
-E casa mea,țip cât vreau. Nu fă pe prostul,de ce te-ai culcat cu aia? De ce ai vrut să mă umileşti? Din nou...
-Dar nu am făcut asta! De ce mă judeci fără dovezi.
-Dovezi? Mai ai tupeul să-mi vorbeşti de dovezi? Spencer mi-a spus totul,şi chiar dacă e o minciună,ai făcut asta de atâtea ori încât orice ai avea de spus legat de subiectul ăsta,nu cred nimic! Nimic!Sebastian apucă un pahar de whisky de pe masă şi îl izbi de perete. Scarlett nu reacționase în niciun fel. Doar plângea.
-Crezi că dacă pozezi în victimă,în...bărbatul neglijat,se...schimbă ceva?îngâimă blonda.
-Dar tu,scumpo? Tu crezi că ai să schimbi ceva la mine? Vreodată?se răsti Seb.
-Am vrut,Seb... Te iubesc mai mult decât orice,şi tu ce-mi faci? Te culci cu orice femeie îți iese în cale.
-Nu înțeleg de ce insişti mereu pe tema asta...
-Pentru că mă doare! Ce găseşti la altele şi nu găseşti la mine?
-M-am săturat să domini! Mi-a ajuns. Tu eşti şeful! Fac tot ce vrei tu. Eşti la filmări,mă târăşti după tine,ai concert,trebuie să stau acolo. Te-ai transformat în Chris. Am nevoie de spațiu! Vreau şi eu să conduc în relație pentru că eşti mai rea ca un dictator.
-Nu pot să cred că tot eu sunt de vină! Eşti un...
-Cu tine nu se poate vorbi. Îmi place că toți mă judecați fără să vă gândiți la ce simt eu. Pentru prima dată în viață îi dau dreptate Mirandei,casa asta e un iad. M-am săturat de tine,"iubito"!Cassie clocotea de furie,iar Gia era consternată. Amândouă se întrebau când va coborî cineva să-i oprească pe cei doi.
Tocmai când bruneta era gata să intervină,Chris deschise uşa biroului.
Seb îngheță. Ştia că nu o să fie bine.-O clipă de linişte... Atât!mârâi Christian. Nici măcar de asta nu am parte.
-Chris,dacă ai şti ce s-a întâmplat,îmi vei da dreptate!rosti Scarlett cu lacrimi în ochi.
-Nu te obosi,am auzit tot! Şi crezi că dacă plângi şi țipi,o să rezolvi problema?
-Gata!zise Seb. Mie-mi ajunge. Am treabă. Mă duc să mă ocup de traficanții ăia. Am de încasat mulți pumni şi nu mai rezist aici.Sebastian ieşi din living cu o falcă-n cer şi una în pământ. Tulburat,nu le observă pe fete care priveau uluite deznodământul "luptei".
Gia se dezmetici înaintea Cassandrei şi păşi mândră în living.
Scarlett era aşezată pe jos,cu genunchii la piept şi plângea. Chris o privea cu o mică urmă de milă.-Christian Evans?glăsui Gia tare.
-Depinde de persoana care întreabă!rânji Chris întorcându-se spre roşcată.
-Gia O'Connell. Vreau să devin intermediar pentru societate. Sunt gata de orice! Ştiu să folosesc o armă,am ceva cunoştințe în lupte şi cel mai important,nu prea stau bine la capitolul compasiune.Cassie se apropie timidă de prietena ei. Chris ridică o sprânceană când văzu paloarea Cassandrei.
-Gia,nu o să accepte!spuse Cassie cu un ton de gheață. Hai,să plecăm de aici!
-Nu,nu!strigă Chris. Mi se pare o idee interesantă. Bun venit în societate,roşcovano!
-Mulțumesc! Nu o să vă pară rău!aprobă Cia.
-Sunt convins de asta,conchise Chris rânjind spre Cassie.Cassandra arăta ca lovită de un fulger. Speranța că refuzul lui Chris îi va spulbera ideile Giei,tocmai se evaporase.
Era clar că a acceptat-o pe Gia doar ca să se răzbune pentru episodul de azi-dimineață.-Cassandra,de ce nu îi arăți fetei camera ei?începu Chris sarcastic.
Cassie nu răspunse. O luă de mână pe Gia şi începu să urce scările. La capătul holului se afla o cameră de oaspeți.
Bruneta o împinse cu putere pe Gia înăuntru şi trânti uşa.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Şi-l imagina pe Chris rânjind triumfător. La urma urmei,reuşise să-i controleze şi ultima ființă la care ținea.
-Eşti o idioată!zbieră Cassie. Am să te omor înainte să faci tâmpenia de a-l asculta pe monstrul de Christian!
-Nu poți să-mi faci nimic,zise calmă Gia. Mă iubeşti prea mult ca să mă răneşti. Acceptă-mi decizia.Cassie se învineți la față când auzi impertinența roşcatei. Cu ultima fărâmă de calm distrusă în bucățele mici de încăpățânarea Giei,bruneta se repezi spre roşcată punând-o la pământ.
-Dovedeşte-mi că poți să-mi faci față,mârâi Cassandra. Dacă eu nu pot să te omor,poți fi sigură că altcineva va putea...
-Dă-te de pe mine,nebuno!urlă Gia.Gia încercă zadarnic să o învingă pe Cassie. Bruneta era greu de dărâmat,iar Gia era conştientă de asta.
-O alegere greşită,Gia,te poate costa totul!şopti Cassie eliberând-o. Să nu spui că nu te-am avertizat...
Cassie se ridică de pe jos şi ieşi ca o furtună din cameră lăsând-o pe Gia plângând.
CITEȘTI
The Little Bastard
ActionPentru Cassandra Holt,a fi doar copilul "din flori" nu inseamna nimic;este chiar un avantaj. Din Brisbane pana in NYC este un drum lung de parcurs,dar va reusi frumoasa cu ochii de cristal sa faca fata familiei Sinclair??