O nouă viață

339 68 9
                                    

   -Domnşioară Sinclair,glăsui şoferul cu o voce răguşită,am ajuns.
   -În sfârşit,se trezi din somn Miranda. Conduci prea încet. Ai noroc că azi sunt în toane bune. Cass,trezeşte-te!

   Cassie dormise tot drumul pe bancheta din spate. Vocea Mirandei o trezi din visare.

   -Miranda...scuze,am adormit!îngâimă bruneta.
   -Stai liniştită,spuse Miranda. Hai,coboară! Nu avem mult timp...
   -Unde suntem? Wooow... Chestia asta se numeşte mall? E gigantic.
   -Ți se pare? E cel mai mare din New York... Dar nu mi se pare wow.
   -Atunci magazinele din Brisbane ar trebui să fie minuscule pentru tine!chicoti Cassie.
   -Regula numărul 1:"Niciodată un mall nu e suficient de mare!"
   -Înțeles,căpitane!
   -Coboară mai repede!
   -Gata,stai...

   Cassie se dădu jos din maşină cu greu şi o prinde pe Miranda de mână. Şoferul coboară şi el închizând uşa maşinii.

   -Să fii aici peste două ore!îi ordonă Miranda.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

   În magazin era aglomerat. Lumea se înghesuia să prindă articolele aflate la reducere. Unii se plângeau că nu-şi permit să cumpere de acolo,alții se chinuiau să care pungile pline cu haine. Un adevărat haos...
   Cassie a rămas uimită când a văzut-o pe Miranda în aproape toate vitrinele magazinelor. Blondina apărea pe posterele magazinelor de renume purtând hainele din noua colecție. Aceasta era imaginea noului parfum Victoria's Secret:"Fallen Angel" şi apărea alături de ceilalți îngeraşi în toate magazinele de lenjerie intimă.

   -Cassie,crezi că te poți comporta mai normal?începu Miranda.
   -Nu ştiam că am să-ți văd fața în toate magazinele din mall,şopti Cassie.
   -Sunt model... Am muncit mult pentru asta,Cass. Mă bucur că eşti mândră de mine.
   -Cum să nu fiu? Doar priveşte în jur,eşti imaginea modei în esența ei.
   -Nu exagera!
   -Miranda...
   -Da,ce e?
   -De ce e David în reclama de la Calvin Klein?
   -David a fost imaginea Calvin Klein de când a început să lucreze ca model.
   -Aaa... Înseamnă că a început mai demult.
   -De mai bine de 14 ani. Şi nimeni nu a putut să-l detroneze pe rege!
   -Hhhmm,David-regele de pe catwalk.
   -Exact!
   -Şi tu-regina.
   -Ehhh,nu vreau să mă laud,spuse blondina trecându-şi dramatic mâna prin păr.
   -Auzi,noi nu ar trebui să mergem să cumpărăm haine?
   -Am uitat! Dacă tu nu te opreşti din vorbit...

   Cele două tinere au început să colinde magazinele în căutarea hainelor noi pentru Cassie.

   Vânzătoarele erau încântate de prezența Mirandei şi îi făceau reduceri şi chiar cadouri. Doar,blondina era pe toate afişele din mall.
   Cassie stătea cuminte şi proba toate hainele alese de Miranda şi vânzătoare. Toate erau frumoase şi scumpe,bineînțeles. Vânzătoarele o admirau pe frumoasa brunetă în hainele care îi veneau perfect.
   Miranda era un adevărat critic al modei. Îi spunea Cassandrei verde-n față ce nu-i plăcea la ținuta ei.
   Aşa s-a scurs o oră...
Blondina a plimbat-o pe Cassandra prin toate magazinele de haine,pantofi,genți şi bijuterii. Cass simțea cum se topeşte de oboseală,dar Miranda părea în formă,fără nicio problemă.

   -Miranda stai puțin locului!încercă să spună Cass.
   -Nu avem timp! Trebuie să mai mergem doar într-un loc şi gata,o repezi blonda.
   -Nici măcar nu am luat pungile din magazine!
   -O să i le aducă cineva şoferului când apare. De ce îți faci atâtea griji?
   -Bine,fie! Faci cum vrei...

   Miranda o conducea pe Cassie prin mulțime. Au ajuns într-un final în fața unui salon. Blondina intră prima şi o trage pe Cass după ea.

   -Miranda Sinclair...rosteşte un bărbat tânăr şi blond,dar foarte scund în comparație cu cele două fete. De când nu ai mai dat pe aici! Am crezut că ai uitat de mine.
   -Marcus,cum aş putea?zise Miranda şi îl îmbrățişează pe piticul blond. M-am întors ieri şi nu am apucat să te sun.
   Salonul lui Marcus era plin de lume. Oamenii stăteau ori pe scaunele de aşteptare ori afară.
   -Pentru tine sunt oricând aici!grăi Marcus flatat. Văd că nu eşti singură... Cine e "prietena" ta?
   -Ea e Cassandra.
   -Uhh,îmi pare bine!zâmbi Marcus întinzându-i mâna Cassandrei,iar aceasta îi răspunde salutului.
   -Am uitat să adaug ceva!întrerupe Miranda atmosfera.
   -Ce?!întreabă Marcus uimit.
   -Cassandra este sora mea.
   Marcus se înecă brusc. O persoană îi întinde o sticlă cu apă. După ce îşi mai revine,acesta spune:
   -Sora ta sau altă persoană cu un grad de rudenie complicat de înțeles?
   -Nu cred că te interesează!îi taie blondina elanul.
   -Ai dreptate. Ce schimbare vrei să-ți fac?
   -Nu mie,ci ei! Şi ai grijă să arate mai wow decât arată.
   -Cred că îmi ceri imposibilul!
   -Marcus,te rog nu mă dezamăgi...
   -O să încerc! Cassandra,vino după mine.

   În tot acest timp,Cass nu fusese atentă deloc. Se juca pe telefon ignorându-i complet pe cei doi. Doar când Marcus bătu din palme,aceasta realiză că trebuie să meargă după el.
   Acesta intră într-un salon separat plin cu imagini cu look-uri noi şi diferite. Miranda nu îi urmează,ci preferă să rămână în spate.

   *Telefonul Mirandei începe să sune*

   *Convorbire telefonică cu Sebastian*:
   "Alo! Blondie,de ce îți ia atât de mult să răspunzi?"
   "Sincer,nici apelantul nu mă tenta aşa mult..."
   "Ha! Aproape că am râs. Ascultă,şobolan blond ce eşti,sună-l pe şofer şi spune-i că vă duc eu acasă."
   "Şi dacă nu o fac?"
   "Atunci,vin şi te târăsc pe jos până la maşină! Şi mă îndoiesc că te va salva adormitul ăla pe care tu îl numeşti şofer."
   "M-am săturat de tine!"
   "Nu cred că mai tare ca mine."
   "Ne vedem în jumătate de oră!"
   "Ok,pa <<surioară>>!"
   "Pa..."

   *Sfârşitul apelului*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

   Marcus iese din salon şi se îndreaptă spre Miranda:
   -Cassandra,poți ieşi acum!

   Cassie iese timidă din salonul privat. Marcus îi ondulase părul şi îi dăduse mai mult volum.

   -Wooow!exclamă Miranda. Ştiam că doar tu o poți face şi mai frumoasă.
   -Păi,doar sunt Marcus!
   -Mulțumesc,Marcus!rosti Cassie îmbrățişându-l pe micul blond simpatic.
   -Pentru nimic! Te mai aştept pe aici. Asta dacă vei rămâne mai mult timp în NYC...
   -Nu va rămâne!interveni Miranda. Ne grăbim,pa Marcus!
   -Aveți grijă grijă de voi!le salută Marcus.

   Fetele ies grăbite din salon şi înaintează spre ieşire.
   În parcare era Sebastian care încerca să îndese în portbagaj pungile aduse de o vânzătoare. Părea nervos şi puțin iritat.

   -Jur că o să vă omor când o să vă prind!mormăi el.
   -Eu ți-am zis să nu apari,rânji Miranda.
   -Nu am crezut că o să luați tot magazinul cu voi. Woow! Cass,ce ai pățit?
   Seb era uimit de înfățişarea Cassandrei.

   -Nu-ți place?întrebă Cassie.
   -Logic că îmi place...răspunde Sebastian. Dar nu avem timp de vorbă. Haide,urcați!

The Little BastardUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum