Maşina opri în fața cafenelei "Wylde". Vremea era rece,iar cerul înnorat.
Cassie coborî repede din maşină şi îl atenționă pe şofer că va întârzia.
Picături de ploaie se aşezaseră în părul brunetei. Cass ignoră fiorul ce-i inunda corpul.Cafeneaua avea un aspect diferit față de cele din New York. Totul era vechi,nimic nou în New Orleans...
Tânăra păşi temătoare înăuntru. Oamenii erau liniştiți în timp ce îşi savurau cafeaua şi citeau ziarul USA Today. Trupa de jazz contura atmosfera de modă veche a cafenelei.
Miranda stătea la o masă retrasă din spate. Îmbrăcată cu un palton negru şi cu părul lăsat pe spate,blondina nu îşi observă sora. Era prea absorbită de telefonul mobil.
-Miranda!şopti Cassie,iar blonda tresări. S-a întâmplat ceva?
-Aaa...nu,răspunse Miranda. Tu să-mi spui dacă s-a întâmplat ceva. Mi-ai dat un mesaj în grabă fără să îmi spui despre ce e vorba.
-Ştiu,s-au întâmplat multe şi nu ştiam ce să fac...Cassandra este oprită de un chelner care vine să le aducă două cafele. Tânărul aproape scapă ceştile când Miranda îl fixă cu privirea ei de gheață.
-Mulțumesc!spuse Cassie.
-Cu plăcere!rosti tânărul timid.-În fine,continuă blonda,termină-ți fraza.
-L-ai speriat puțin...chicoti Cass.
-Nu m-am putut abține! Îl ştiu de ceva timp. Mereu veneam în locul ăsta cu David sau cu Scarlett.
-Legat de asta,ce ştii despre fiecare Evans?
-De ce te interesează?
-Tu povesteşte,apoi îți spun de ce vreau să ştiu.
-Păi,nu sunt prea multe de spus. Toți patru sunt extrem de frumoşi şi sadici. Adoră să mintă şi să-i vadă pe ceilalți suferind.
-Am observat...
-Christian e întruchiparea răului,părerea mea. E mereu în căutare de persoane pe care să le rănească şi îşi doreşte să conducă lumea. Scarlett e sufletul lui,aşa că îți dai seama că nu prea ține la Sebastian. Şi totuşi e cel mai bun prieten al lui...
-Asta am observat. Acum e rândul lui Scarlett.
-Scarlett... Suntem destul de apropiate. Ea şi Seb au o poveste complicată. Nu ştiu cum de îl mai acceptă pe frățiorul nostru după toate prostiile pe care le-a făcut şi încă le face. Scar e o fire dură şi e foarte impulsivă. Acționează la nervi şi e foarte posesivă cu lucrurile ei. Printre "lucrurile" ei se numără şi Sebastian.
-Scarlett m-a speriat când am cunoscut-o prima dată. Ştiam câteva lucruri despre ea,doar e cântăreața mea preferată. Mă mir că nu am auzit până acum de relația ei cu Seb.
-Presa are interdicție să publice ceva despre ei.
-Spencer...
-E mult de spus despre Spencer. Fratele nobil care menține echilibrul în societate. El pare cumpătat şi într-un fel bun,dar este mai periculos decât Chris. E în stare de orice pentru familia lui. Poți să faci orice pentru el,poți fi iubirea vieții lui,dar dacă trebuie să aleagă între tine şi oricare dintre frații lui,pe unul dintre ei îl va alege.
-Şi Fayre...?
-Ha! Singura care nu vrea să audă de societate. E doar un suflet pribeag. Bea,fumează,sare de pe munți... Are tot felul de pasiuni nebune. David nu poate pleca de lângă ea... El tot crede că noi suntem datori familiei Evans pentru că ne-au salvat de părinții noştri.
-Şi acum sunteți sclavii lor,nu ai părinților voştri.
-Exact! Acum 8 ani,David a fugit cu mine şi cu Seb. Am trăit undeva în Florida,într-un cartier mărginaş. Sărăcie lucie! Apoi Dav a început să lucreze ca model şi aşa a cunoscut-o pe Fayre care era fotograf. Fayre a început să iasă cu David şi aşa am ajuns noi în Ravenwood Abbey.
-Tu aveai doar 10 ani...
-10 ani şi multă ambiție. Am vrut să scap de acolo. La 16 ani,după ce am învățat tot ce era nevoie să ştiu pentru a intra în societate,m-am angajat ca model. Am plecat în Londra. Am vrut să plec,să scap de toți.
-Nu prea îți place să stai în conac.
-Nu-mi place? Detest locul ăla! Încerc să plec cât mai devreme dimineața. Nu prea am unde să mă duc,aşa că rătăcesc pe străzile oraşului.Miranda oftă privind pe fereastră doi copii care dansau prin ploaie.
-Dacă aş fi avut şi eu copilăria lor...murmură blonda. Poate nu mai eram acum o criminală plătită în ochii tăi.
-Voi nu o să fiți niciodată criminali în ochii mei! Voi sunteți victimele unor alte victime...
-Nu suntem victime. Până la urmă am omorât mulți oameni. Mereu am crezut că suntem oamenii nepotriviți la momentul potrivit.
-O să fac orice e nevoie ca să vă scot din societate. Orice!
-Cassie,nu te mai amăgi! Nu putem ieşi din societate decât cu picioarele înainte.
-O să îți arăt că se poate şi altfel.
-Tocmai mi-a dat mesaj o colegă. E o prezentare de modă în apropiere de New Orleans şi trebuie să ajung. Vrei să mergi cu mine?
-Nu,lasă! Nu ți-am spus de ce te-am chemat.
-Spune!
-Fayre mi-a spus ceva de David...şi vizitele lui în Rusia. Ştii cumva de ce se duce acolo?
-Cassie,nu crede tot ce spune Fayre. Probabil are treabă pe acolo. Spencer îl trimite peste tot,de zici că e porumbelul mesager.
-Poate ai dreptate...
-Mă grăbesc. Trebuie să plec acum! Pa,scumpo!
-Pa.Miranda ieşi grăbită din cafenea. Sunetul tocurilor ei pe podea producea un ecou. Până şi trupa cafenelei ținea ritmul cu paşii blondinei.
Cassie privea rătăcită pe fereastră cum sora ei se urca într-o maşină albă. Blondina a dispărut într-o perdea de ceață."Poate ar trebui să vorbesc cu Gia. Nu am mai văzut-o de mult!"gândi Cassie.
Tânăra îşi scoase telefonul din geacă şi începu să caute numele Giei printre contacte. Îl găsi repede şi apăsă tasta Apel.
°°°°°°Convorbire telefonică°°°°°°
"Alo?!se auzi vocea răguşită a Giei. Cine e?"
"Hey Gia,sunt eu,Cassandra!"
"Cassie,în sfârşit ai sunat! Am crezut că ai uitat de mine..."
"Cum să uit? Doar că am avut nişte probleme şi am fost ocupată."
"Cum e noua ta familie?"
"E mult mai complicat decât mă aşteptam,dar e bine... Mă simt mai bine acum."
"Mă bucur că nu mai eşti atât de tristă. Sper că azi nu te văd în negru..."
"Ohhh,Doamne... Dacă îți spun că am uitat să mă schimb şi am ieşit din casă în trening,m-ai crede?"
"Ai ieşit din casă,pe străzile din NYC în trening,ştiind că ai o familie celebră?"
"Păi asta e problema,nu sunt în NYC. Şi chiar voiam să ne întâlnim..."
"Unde eşti acum? Poate ajung eu cumva..."
"În New Orleans. Cam departe de NYC..."
"Serios? Părinții mei locuiesc aici! Am zburat spre New York ca să mă angajez. Eu aici locuiesc."
"Ne putem întâlni undeva?"
"Sigur,ştii parcul de pe strada Gold?"
"Ahhm...nu! Dar,şoferul sigur ştie. Ne vedem acolo. Ai grijă de tine!"
"Mi-ai lipsit,Cassie. Şi tu!"°°°°°°°°Sfârşitul apelului°°°°°°°°°
Bruneta scoase din buzunar o bacnotă de 20 de dolari şi o lăsă pe masă.
Când ieşi din cafenea,aerul rece o izbi că un fulger. Şoferul nu se mişcase din locul în care îl lăsase să aştepte.
Cassie urcă în maşină şi închise portiera cu putere.-Parcul de pe strada Gold,spuse ea.
-Imediat ajungem!conchise şoferul.
CITEȘTI
The Little Bastard
ActionPentru Cassandra Holt,a fi doar copilul "din flori" nu inseamna nimic;este chiar un avantaj. Din Brisbane pana in NYC este un drum lung de parcurs,dar va reusi frumoasa cu ochii de cristal sa faca fata familiei Sinclair??