N'olur kalk ayağa" sesler kulağımı delip geçiyordu"Lütfen onu öldürmeyin!"
Bir ses daha
"Nanami! Nanami uyan! Benim suçum neydi? Neden başıma kaldın sen ya? Uyansanaa"
Evet evet çok güçlü birşey beni sallıyor!
Lütfen ölmüş ol !
Gözlerimi açarak cevap verdim
"Ne mutlu sana! Çünkü henüz ölmedim!"
"Tomoe!" bu adamdan nefret ettim.
"Başıma kaldın,sokağa da atamıyorum!"
"Neden? İstersen şimdiye kadar beni kapı dışarı atmıştın!"
"Beni yöneten Tanrılar var! Onlara karşı gelirsem ne kadar güçlü olursan ol ,güçlerimi kaybederim! Sonsuza kadar! Ama senin gibi zavallı bir aptal bundan ne anlasın?"
Hakaret olmazsa olmaz!
"Anladım hem beni-"
Gurrr
Karnım guruldadı.Şimdi bunun sırası mıydı? Hemen arkamı döndüm.
"Afedersin" yüzüm kıpkırmızı kesildi.O ise kahkaha atmaya başladı.
"Nesi komik bu-"
Gülen gözleri ne kadar güzeldi. Kalbim neden deli gibi çarpıyor? Bu ne?
Hemen kendini topladı.
"Anladım. Acıkmışsın. Al bunu..."
Kocaman bir balık önüme koydu.
Bir göbeğime bir de kendime baktım.
"Sence ben bunu yer miyim?"
"Neden yemiyecekmişsin? Sonuçta siz insan kızlar dünyaları yersiniz ama hiç mi hiç kilo almazsınız! Bu sana bu akşamlık yeter!Merak etme yarın sabah da getiririm!"
Kendimden soğudum bir an.Ben bu kadar fazla mı yiyorum?
"Ama ben bu kadar fazla yiyemem! Ayrıca sen nede yemiyorsun?"
" senden arta kalırsa yerim tabii. Ama hiç sanmıyorum.Ben yemek yemeden de yaşayabilirim. Yemeği sadece zevk için yeriz.Nede olsa sen benden önce gelirsin."
"Hemen gelirim"
Bu söz kalbime bir ok gibi saplandı. Hemen gidip keskin bir alet getirdim. Zaten Pişmekte olan balığı pişince çoğu Tomoenin olacak şekilde böldüm
" Ne halt ediyorsun? "
"Balığı bölüyorum."
"Ama-"
"Ama bu kadarı bile bana fazla.Ayrıca bundan sonra bana getirirken küçük balıklar getir.Birde iki tane.Başkası bana bakarken yemek yememi beklemiyorsun değil mi?Ayı kadar bu!"
Tomoe'nin Tarafından
İnsanlardan hoşlanmamama rağmen, bu kız çok gıcık dediğim dedik , kendini beğenmiş ve tatlı. Hayır hayır tatlı fazla. Sadece biraz nazik.çok az.Ama nedense kendime bir, çok az, sadece bir anlık yakın hissettim.
Balığı önüme itti.
"Ye hadi.Yoksa beni de yeme ihtimalini var! Nede olsa vahşi bir şeytansın!"
Son sözleri içimdeki insanlara olan nefreti bir anda körükledi.
"Merak etme!Senin gibi işe yaramazları yiyecek kadar aciz değilim."
"Ne- ne kadar alıngansın! Sadece şaka yaptım."
O el! İnsan eli! bana doğru geliyordu.Yarı youkai olması umrumda bile değildi. Eline vurdum.
"Dokunma bana!İnsan!Güçsüzler bana dokununca kendimden iğreniyorum!Ben sana dokunabilirim,ama sen bana asla ama asla dokunamazsın!"
Elini hemen geri çekip ovuşturdu.Çok mu hızlı vurdum? Aslında bu benim en yumuşak vuruşumdu.İnsanlar çok narin.Bu yüzden olmalı.
Nanami'nin Tarafından
Bu adam... Ne kadar şiddet yanlısıydı.Bir şakadan da hemen alınıyor.
"Çok alıngansın hiçbir şey yapmadım. Ayrıca evet! Kendinden iğrenmelisin çünkü sana hiçbir şey yapmayanlara saldırıyorsun! Sen koruyucu ruhluğu bir kenara at! Çünkü beceremiyorsun! Git balığını tek başına ye! Ben nehre gidiyorum! Tabii varsa bu dağ başında! Neyse arar bulurum! Gece olmasına rağmen." aklımı mı kaçırdım ben? Ne dedim az önce? Lanet olsun! Söz ağızdan bir kere çıkar, ne yapayım. Gidiyorum.
Ayaklandım ve dışarı çıkıp sağa doğru koşmaya başladım. Tomoe arkamdan seslendi.
"Nehire sol taraftan gitmem lazım aptal!"Ve ekledi
" Vahşi hayvanlara yem olmak istiyorsan sağdan gitmeye devam et!hiç uğraşmam! Seçim senin"
"Uwaah? So-sorun değil! Za-zaten sol tarafa dönecektim ve ayrıca ben insan düşmanlarıyla konuşmam kapa çeneni seni aptal tilki!"
"Ama hala konuşuyorsun?"
"Aaah"
"Bende geleceğim! Bekle "
"Hayıırr! Yıkanacağım!
Tabana kuvvet koşmaya başladım.Ben nasıl bir yalan söyledim öyle? Arkamdan bağırdı.
"Gece gece çıplak suyun içine mi gireceksin ev ne için var?gece gece youkailerin görüp kendinden mi geçireceksin bekleeee!"
"Elbisem üzerinde giderim!
Etek uçlarımı yıkarıım giiiit!"
Oof sonunda kurtuldum şundan! Anne gibi! Sert anne! Aman ne saçmalıyorum ben
Nehir kenarını buldum sonunda!elimi yüzümü ağızımı çalkaladım yıkadım. Eteklerine bulaşan çamuru temizledim! Babamı özledim. Yalnız kalınca bunu daha iyi anladım. O olsa bana aynı günde 2 kere bana vurmazdı.Beni severdi. Kucaklardı.Ama Tomoe bırakın sevmeyi, insanlara yaklaşmıyor bile.
Bende nefret ediyor! Bu düşünceler gözlerimin dolmasına neden oldu. Yüzüme su çarptım ama daha kötü oldum. Bu sefer kafamı suyun içine soktum... İyi geliyor gibiydi. Rahatlatıyor. Acılarım diniyor gibi. Gözlerimi suyun içinde açtım. Youkai!evet evet youkai gördüm. Kafamı çıkarmak istedim biri kafamı daha derinlere sokuyor! Tomoe mi? Bana kızdı mı? Hayır hayır hayır o olsa bir kere derine sokup çıkarırdı. Bu kişi ise ölmemi ister gibi. Nefesim...azalıyordu. Hareket edemiyorum!
"Şansa bak! Bu günkü avımız güzeller güzeli tochigami.Daha iyi bir av olamazdı."
B-bilincim. Eriyor!"
Tomoe'nin Tarafından
Kalbim! Huzursuzlukla çarpıyor! Nanamnin bu saate kadar dönmesi gerekirdi! Gelince ona dersini vereceğim! Çok başına buyruk!
"Tomoe! Kurtar beni!"
Nanami! Başına bir iş geldi!youkailer! Dayan nanami!
Derhal nanami'nin yanina gittim. 2 youkai kafasını suyun içinde bastırıyor! Nanami!
Bırakın onu hemen! Tilki ateşimle ikisini de yaktım! Nanami! Hic kıpırdamayor! Olamaz hay sıçıyım boyle işin içine! Nanami!
Yanına koştum. Suyun içinden başını çıkardım. Kalbini dinledim!Şükürler olsun yaşıyor! O ölse?Ama neden? Nefes almıyor? Hayır! Yapacak başka birşeyim kalmadı. Burnunu tıkayıp dudaklarına yaklaştım. İçinde kalan suyu gücüm yettiğince çekmeye çalıştım,tükürdüm bu işlemi birkaç defa daha daha yaptım. Hadi ama! Ne kadar uyuşuksun aç gözlerini!
"Öhhö öhö
Açtı! Açtı! Şükürler olsun! Ben bu kıza ne zaman bu kadar bağlandım?
"Tomoe? Bana ne-öhö öhö,?"
Sonra herşeyi teker teker sana anlatacağım Nanami. Uyu şimdi.
Kızın kollarımda gözleri kapandı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Işık
Lãng mạnAşk yüzde değil kalpte başlar .Ben kimim? Normal bir kız değil miyim? Neden annemle ilgili sorular babam tarafından geçiştiriliyor?Neden alnımda bir iz var? Annem nerede?Asıl sorunum ise koruyucu ruhuna salak gibi aşık olmam!Ama o beni neden sevmiy...