Okunma ve voteler artsın lütfen yorum yapmayı unutmayın ♥.♥ seviliyorsunuz olmayan takipçilerim ssjsjsjs>.< >.< ♥.♥itaf şeysi yaocam bende bundan sonra vee ilk şanslı kişimiizz
Medya no akura ou kskskks
...
Yüzüme vurulan buz gibi su ile titreyerek uyandım.
Anlaşılan Tomoe beni kurtaramamış...her neyse,artık önemi yok!bir Tomoe bir ben varız zaten hedef alınacak şu dünyada! Başka neden kimse yok?
Etrafımdaki sürüyle toplanmış tanrı askerleri bana acıyarak baktı. Burada acınacak ben değilim ama!"Neye bakıyorsunuz?işinize dön.."
Yüzüme tokat attılar pislikler!Gerçekten sert bir tokat!
"Senin gibi acınası bir kızın yerinde olmayı ne kadar çok isterdik biliyorumusun(!)"
"Benim yerimde olmayı beceremezsin!çünkü benden daha aşağılıksın!hahaha!en azından benim arkam sağlam! Onları bekliyorum.yakında gelecek iki kişi hepinizi boğazlayacak belki de dört... sonra buraya elveda diyeceğiz "
Ellerimde ve ayaklarımda bağlı olan kelepçeyi çekiştirdim.
"Hayal gücün gerçekten çok güçlüyümüş!buradan tek kurtuluş ölüm!"
Pis nefesini Yüzümde hissettim ve yüzümü geri çektim.öğreniyorum herkesten!
"Defol!"
"Efendimi öldürmek neymiş burada ızdırap çekerek ağlarken anlarsın...küçük p*ç ! Senin gibilerine tanrı kelimesini nasıl yakıştırırlar ki? Önce hırsızlık sonra da..."
"Ne oluyor orada?zindana yine kim doluştu?"
Zindan bekçisi bütün askerleri dışarı kovaladıktan sonra kapıyı kapatıp kilitledi."
Neredesin Tomoe?Peki ya akura ou?
Akura ou'nun isminden de belli olduğu gibi kana susamış biridir.Beni taciz etmeye çalıştıktan sonra uzun bir süre kendime gelememiştim.üstüne bir de Tomoe'nin yanlış anlaşılması çıktı...belki de o kadar kötü biri değildir? Belki de sadece sevilmek istemiştir? Neden hep gülümsüyor ki? Üstelik bana yardım etti!Tomoeyi kurtardık.O artık iyi.ondan sonrası önemli değil! Ama bir dakika! Tomoe'nin tüm yaptıklarını unutacak mıyım? Hayır hayır!buradan çıkınca tüm yaptıklarını ödeteceğim!yani sağ kurtulusam!bana bir can borcun var Tomoe! Gel ve kurtar beni!Tomoe'nin tarafından
Başıma indirilen darbe...Nanami.... Nanamii?!!
"Nanami! Nanami!bitti haydi çık ortaya!!"Biraz durduktan sonra aklıma geliyor.... Neler olduğu...NANAMİYİ GÖTÜRMÜŞLERDİ!
"Hey ise yaramaz kızlar! Siz ne biçim arkadaşlarsınız!birde nanamiyi seviyoruz diye dolaşırsınız ortalıkta!gidip bulun onu?hadi neyi bekliyorsunuz?ama bulamazsınız!benden başka kimse bulamaz!"
"Artık fazla oluyorsun sen!Mâdem öyle korusaydın?bizi de uyuşturdular!Ne yap et bul o kızı! Kendi dünyamıza götüreceğiz!"
Şu sakura denilen salak birşey yapamaz!
"Öldürmezlerse..."
Aradan zaman geçmişti.ve hava kararmaya başlamıştı .lânet! Elimden hiçbir şey gelmiyordu!Lanet olsun!
"Tomoeeeee!"
Akura ou'nun kulak tırmalayıcı sesi...
Onunla bile konuşmak istemiyorum!ne yapacağımı bilemiyorum!
Kapıyı kırıp içeri daldı.Her zamanki gibi neşeliydi. Sanırım neler olduğundan haberi yok."Hahhhaaa!Nanamiyi buldum!"
Ne?Dalga geçiyordu.
"Şakanın sırası değil!"
"Şaka yaptığımï da nereden çıkardın?"
Ciddiydi...o...Nanaminin yerini...biliyordu!biliyordu!
"Nerede O!"
"Bu zamana kadar neredeydim sanıyorsun? Sarayıma giderken gördüm ve takip ettim!Nanamiyi yer altı mahzenlerinin birisinde tutuyorlar!"
"Gidelim!orayı biliyorum!"
"Sakin ol adamım!ilk önce düşünelim! Bizim oraya çok kısa bir sürede gideceğimizi biliyorsun!gece yarısı gidelim!herkes uyuyorken... "
"Hey siz!...siz de gidip dilek tanrısına Nanamiyi diğer dünyaya kaçırmak için dilek hakkınızı kullanacaksınız!"
"Dur biraz!biz onun yerini bilmiyoruz!"
"Nanaminin kâğıtlarından alıp gidin!"
"Anlaştık!"
"Nanaminin eşyalarını toplayacağım!gece yarısı harekete geçeceğiz!Akura ou..."
Yine yemek yiyordu!
"Ne var!"
"Bırak tıkınmayı!"
"Açııım!"
Gözlerimi devirerek Nanaminin odasına gittim ve eşyalarını toplayadım.herşey hazır sayılırdı. Nanamiyi alıp gidecektik sonra.
"Tomoeeee!"
"Ne var yine? "
"Şu kız bana çok komik birşey sordu.bir bebek ne kadar sürede oluşurmuş..."
"Hö?"
"Bende ona üç ay gibi kısa bir sürede oluşacağını söyledim. "
"Anladım... Demek sen o yüzden böylesin!"
"Ne varmış Nasılım?"
Kahkaha atarak yanıt verdim.
"Bebekler üç değil iki buçuk ayda oluşur. Normal insan bebekleri ise dokuz ay gibi.yani aralarında yedi buçuk ay fark var.sen sanırım yarım ay geç doğdun ve aklın bazen böyle gidip geliyor.Sıkıcısın..Akura ou..."
Nanami neden böyle şeyleri merak etsin ki?bu tür konuları¹ konuşmaktan nefret eden biri...neden?..
...
Nanami..?
Nanaminin tarafındanNe zaman öldürüleceğim?bir an önce geberip gitmek istiyorum. Bu kelepçeler çok sıktı. Ve bacaklarımı hissetiyorum.
Tomoe'yi kurtarmamın bedeli buydu.ölüm... Keşke biraz daha fazla o gıcık askerlerden yaralamayıp vursaydım başlarına öldürseydim.!Tomoe'nin yanında kalarak onun kopyası oldum.
Ve de...Onun bana yaptıklarını düşününce.... Keşke ...hiç ...tanışmamış olsaydım...
Akura ou ile iş birliği yapmak güzeldi. O kadar da kötü biri değilmiş!yada sadece bana karşı iyidir?ha?..
Gece yarısı olmuştu ve ben karanlıktan çok korkardım.Bunu Tomoe de bilirdi.çok korkardım..nedeni yok..
"Lütfen! Birisi bana ışık getirsin!korkuyorum!"
Diye bağırdım.
"Ne var ne bağırıyorsun?"
"Işık..."
Zayıf ve güçsüz çıkmıştı sesim..
Evet!işte meşale getiriyorlar!ama bu..bu o...sahibini öldürdüğüm asker!
"Işık istemişsin?al sana ışık!"
Yüzme doğru ateşi yaklaştırdı.
"Epey güzel yüzün varmış! Sevdim..ama biz mahkumlarımıza ne yaparız biliyor musun?"
Ateş ile yüzümün arasında çok küçük bir mesafe vardı.
"Onları....YAKARIZ!"
Tomoe...
Tomoe'nin tarafındanGünün en sevdiğim zamanı... Gece...özellikle bu geceyi diğer geceleerden daha çok sevdim!
Bu gece bu lanet dünyamızdan ayrılacağımız gece!sakura ve hinata yola çıkmışlardı. Sıra bizdeydi.
Akura ou'ya sokularak gözlerimi kapattım ve açtığımda İkimizde yer altı mahzeninin girişindeydik.sessizliği bozan sadece bir ses vardı.O tarafa doğru ilerledik.
Herkes uyuyordu.bir bekçi hariç...
"Siz de kimsiniz?"
"Onu boşver...senin de uykun olmalı değil mi?neden gidip uyumuyorsun?Ben izin verdim.Gidip yatmalısın!"
"Hemen buradan gidin yoksa...herkesi başınıza toplarım!"
"Çok kabasın!Sana izin verdiğimi söylemiştim! Bundan sonra devamlı uyuyacaksın!"
Kılıcımla adamın bedenini yere serdim.
Akura ou ya burada beklemesini söyledim...
"İyi uykular..."
Diye mırıldanarak sessizce içeri süzüldüm...
Hızlı ve sessiz bir şekilde..
Sessizliği bozan kişinin sesi daha belirgin oldu...
Ama bu...Bu adam ölümü çoktan haketmiş..
"Tomoeeee..."
İşte buna öylece sessiz kalamam!Nanaminin çığlığı!
"Biraz da ben oynamak istiyorum şu ateşle"
Adamın elinden meşaleyi aldığım gibi yüzüne yapıştırıp ağzını kapattım.
"Ateşle oynamaman gerektiğini annen öğretmedi mi sana?bak başına bunlar gelir.Bir daha şeytana ait birisine dokunmamayı ÖĞRENİRSİN işte"
İnsanın çığlığı kesilmişti. Çünkü artık canlı değildi.gözleri yanmıştı...Nanami dolmuş gözleri ve donuk yüzü ile bana bakıyordu.
"Tomoe..."
Kelepçeleri kırarak onu kendime sardım ve sıkıca sarıldım.
"Bunu senin gözlerin önünde yapmak istemezdim...affet.."
"Seni çok özledim...Tomoe..çok..."
"Geçti artık.ben buradayım."
Nanami sakinleştikten sonra sırtlanarak mahzenden ayrıldık.Yürürken aniden nanaminin annesi karşıma çıktı
"Seni bıraktığımı mı sandın?kızımla buradan kaçıp öylece gidebilecek misin?"
"Tomoe?Noldu kendine gel!"
"Akura ou...Nanamiyi al ve koş!.."
Durumu anlamış olacak ki nanamiyi kucağına aldı.
"Ben buradan gidemezsem...ona iyi bak...sende onlarla git!"
"Tomoe...ama sen-"
"Benim ödenmesi gereken bir hesabım daha var."
"Koş! Git!"
Nanami kucağında koşarak gitti.Şimdi tek düşüncem ...yalnız yaşama pahasına nanamiyi korumaktı...
Yorum ve vote yapmayı unitanin gece samara olup rüyasına gircem dndnsjsjdjdjdj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Işık
RomanceAşk yüzde değil kalpte başlar .Ben kimim? Normal bir kız değil miyim? Neden annemle ilgili sorular babam tarafından geçiştiriliyor?Neden alnımda bir iz var? Annem nerede?Asıl sorunum ise koruyucu ruhuna salak gibi aşık olmam!Ama o beni neden sevmiy...