Tomoe'nin İtirafı

51 6 2
                                    

Ttomoe?! Yaptı mı?! Bböyle birşey...
Tüm gücümle boğazım yırtılana kadar bağırdım!
"K-kal ayağı seni pislik tilkkkiiiiii!!!!!
Nne halt eetin seni lanet olası!!!??"
"Uvaah!Nne! Ne!? "
Ağlamam başladı. Artık ağlamaktan göz pınarlarım kuruyacak duruma geldi yeter! Ben neden mutlu olamıyorum!?
Gözleri ikisininde birden açıldı! Hayır hayır, bu dünyada ya ben öleceğim ya ben! o bir youkai! O ölmez ki?! Ölmem şart!
"Aytayataata! Bâ-başım!"
Kadına soğuk kanlılıkla seslendim.
"Tomoe dono'n ile iyi se....! G-git!yoksa ölürsün"
Tomoe seni asla affetmeyeceğim!Kadın bir anda her şeyini toplayarak ortadan kayboldu! Giderken de Tomoe'ye öpücük gönderdi! öpücük gönderdi?!!?
Artık göz yaşlarımı saklayamıyordum!Soğuk kalmıyordum! Gerçekten de birşey mi olması lazım!
"Nanamii, hani? Ne zaman ?o kadınla yer değiştirdin.!!? Bu bir şakaysa hiç eğlenceli değil!"
Her şeyi oyuna bağlıyor oyun oynadığımı sanıyor!
"Tomoe! Ben ne zaman geldim! Ne için onunla yer...!hık.!!"
Sinirden konuşamıyorum artık!
"Yapma Nanamii! Dün bana ait o-"
"Sana mı ait oldum!"
Yüzüne hızlı bir tokat çarpmamla iğrendim! O kadın demek her yerine dokunmuş..?
"Ne!??..."
"Kes şunu artık!!!Ben ağlıyorum görmüyor musun!? Ben orada can çekişirken sen... Karşıma temizlen de gel! Gerçi ne kadar temizlesen de işe yaramaz ama neyse!"
Kapıdan çıkarken seslendim!
"Tomoe! Keşke ölseydim ama senin başkanlarına dokunduğunu...Bu rezaleti görmeseydim!ölmek ne güzel bir şeymiş bunun yanında!"
Kapıdan çıkıp hızlıca ağlayarak odama koştum! Eşyalarım hala dağınık! İçki şişeleri hala yerde!Tomoe ben sana ne yaptım? Daha doğrusu  sen bana ne yaptın?! Neden ...!?Neden!?... Neden lanet tilki neden?!!?
Odanın ortasına bir anda çökelek çığlık attım.!O başkasına...... B-ben onu se-sevmiştim!
*15 dakika sonra***
"Nanami!?"
"Kes sesini! Bir daha benim ismimi söyleme! Bana Nanami deme!"
"Ne diyeyim peki?"
"Kadınım na-"
Tekrar yüzüne tokat attım!
"Aptal !
Sen başkasıyla oldun! Sen başkasına ait oldun!Anla artık şunu!"
"He?"
"N-nanami oyun oynama ben...."
Bir iki saniye hareketsiz kaldı.
"Ben o kadını sen olarak gördüm! İçki içince yanıma geldin! B...."
"Yalancı!"
Bu adam beni aptal zannediyor herhalde!
"Sen beni aptal mi zannettin? Ben burada ağlıyorum, ve sen hiçbir şey olmamış, oyun oynadığımı sanıyorsun! Canımı mı yakmak istiyorsun? Evet,evet canım yanıyor! Başkaları sana ait olduğu için canım yanıyor! Bu hissi daha önce hiç yaşamadım ben tamam mı?"
"N-nnanami...."
"Ben giriyorum!"
"Nereye! Hayır yanımda kalacaksın!"
Beni iğrenç bedenine yasladı.
"Dokunma! Bundan sonra Tomoe,Nanami için bir yabancı. Belki sinirim geçince gelirim! Peşimden gelirsen gerçekten kendimi öldürürüm!"
Kapıdan çıktım, eşyalarımı toplamadan sonunda dışarı çıktım!
"Nanami!!! Özür dilerim! Gerçekleşen sarhoştum!"
"Hala yalan söylüyorsun! Ben artık seni sevmiyorum, senden nefret ediyorum!"
Ne olduğunu anlamadan önüme geçti ve beni kendine yaklaştırıp öptü!.... Beni öptü!!!?
"Ben,seni seviyorum! Nanami"
Duyduğum her sözle daha çok şoka giriyordum!!bu gidişle kalbim bu acıya dayanamayacak!!
"Yalancı! Senden nefret ediyorum Tomoe bir daha eve asla gelmeyeceğim!Rahat bırak beni sıkıyorsun!!!"
Arkama bakmadan evden çıktım! Ve koştum!
"Nanamii!!"
Artık ev gözden kaybolmuştu.Keşke beni youkailer götürse,öldürse.Yada akura ou bana sahip çıksa. Ne aptalca bir düşünce? O beni gördüğü yerde boğazlar.Artık ormanın içinde boş boş geziniyorum.Youkailer... Korkusu ile yaşamak istemiyorum! Youkailer... Yine gördüm işte! Benim onlardan çektiğim zorlukları ve korkuyu Umarı...
"Tochigamiyi yakalayııın!"
Birde bebek youkailer üzerime geliyor! Hepsi çok küçük! Ben onlara zarar veremem!Kasaba ne tarafa çıkıyordu? Koş Nanami kooşş!!
"Tochigami!Sadece sizi yiyeceğiizz!Günlerdir İnsan eti yemediik!"
Günlerdir mi?
"Uzak durun yoksa hepinizi öldürürüm!."
....Hayır öldüremem!Tomoe olsa onları bir bir doğramıştı!
"Hihihii ! Biz bölünerek çoğalırız!Lanet olsun! Lanet olsun..."
Köşeye sıkışmıştım! Artık sadece ölümü beklemek kaldı.
Yapacak başka birşey yok!
"Çekiliinn!"
Ha? İki kız.... Kurtuldum sanırım!
"Çekilmezseniz geberirsiniz! Hem de elektrik ile!"
"Elektrik?"
Yavrular ikisinin üstüne atladı.
"Dikkat edin!"
Ama o ne? Hepsi hareketsizdi!
"Olamaz! Öldüler!!"
"Hayır,baygınlar"
Neden bütün ölüm sahneleri babamın öldüğü sahneye benziyor ki?
"acele edin! Aileleri gelecek!"
"A-afeders-sin! Biz...kaybolduk!her yer orman!"
"Kaçmamız lazım! Aileleri gel-gelecek!"
Etrafımızda baygın çocuklara bakıp birde bize bakan iğrenç youkailer vardı!
"Geldiler!"
Durumu anlatmaya çalıştım!
"A-afedersiniz!ço-çocuklarınız bayıldı da!ehehehe!"
Panik yapınca saf aptal oluyorum!
"Sizi...sizi ateşli demirlerde kızartacağız!Çocuklarımızın intikamını alın! Saldırın!
" Hinata! Saldıralım!"
"Ben de yardım edeceğim! "
Bu işlerden pek iyi anlamam ama!
"Bunu al! Üstüne gelenlere daya! Şu gösterdiğim yere bas! kendinde sakın kullanma!"
Parmagı ile bir yeri işaret ediyordu!Bana metal bir Zımbırtı verdi.
"Nedir bu?"
"Saldıralım!"
G-gerçekten çatışıyorduk!Korkuyorum!İnsanlara karşı youkailer!
Sadece üç kişiyiz! Onlar daha çok!
Hem savaşıyor, hem de yanımda bulunan fudalara" görünmez"yazıyorudum.
"İkinizde!şunları yapış! Aaaa!"
Çok sert bir şey midemin üzerine indi! Hemen yazıyı kendime yapıştırdım!
"Hinataa!"
"Sakura!!!"
İkiside yakalandı!
Olamaz!harekete geçeceğim!yerimden kalka bilirsem!Sürünerek ikisinin yanlarına gittim!Sürünüyorum çünkü ayağa kalkamıyorum!
"Onları kızartalım!!"
"Hayır! Haşlama Yapalım!"
"Bence çiğ yiyelim!"
"Üstlerine yumurtalar kıralım!"
"Evet!milyonlarca yumurta!"
"Hayır kızartalım!"
Fırsatı değerlendirmem lazım! Ortalık kavgaya dönecek!İkisininde iplerini çözdüm!
"Gidelim!"
"Hey! Avlarımız yok!"
"Arayın çabuk!"
"Koşun! Koşun Hemen!"
"Seni bırakamayız!"
Heey!! Ayaklarım yerden kesildi çünkü ismini bilmediğim pembe saçlı kız beni sırtına aldı!
"Koşuyoruz!hinata!"
"P-peki..."
Olay yerinden çok uzaklaştık! Sonunda kasabaya indik!
"Sı-sırtından insem güzel olur!?"
"İyi olduğuna emin misin?"
"Evet!"
Sırtından biraz sert bıraktı!
"Kyaah!!acıdı!artık fudalarımızı çıkardık!"
"Kurtardığını..-"
"Hayır!biz teşekkür ederiz!yoksa haşlama et olacaktık!hahha!biraz değişik bir duygu!"
Benimle aynı cümleyi sordu!
"Adınız ne?"
"İlk önce siz cevap verin!"
"Bir dakika!bu o!!"
"Ha?kim o?"
"Hinata ve Sakura! İkimizde bir gece aynı rüyayı gördük! Seni gördük! Sonra da hazırlanıp bir kapıdan geçtik! Görevimizi hala bilmiyoruz!kapıya ulaşmaya çalışıyoruz ama görevi bitirmeden gidemeyeceğiz  sanırım!görevimiz sensin sanırım! Aradığımız kişiyi bulduk ama ne yapacağız seninle?biz iki normal lise öğrencisi!?kaçıncı yüzyıldayız?"
"1500 yılındasınız!Adım Nanami! Ne yapacaksınız. Beni? Neden ben? Ormanda nasıl buldunuz beni?"
"Kaybolduk! Geldiğimiz ilk günden beri ormandayız! Oysa Sadece iç güdülerimiz ile de kasabayı bulabilirmişiz! Buranın insanları çok değişik!Tarihimizin bu kadar ilginç olabileceği hiç aklıma gelmezdi."
"Sakura tarih dersinden hep nefret eder ve hep düşük not alır."
"Hinataaaa!!"
"To-tomoe....."
İkisi de bana baktı.!
"He!?"
"Tomoe beni aldattı!Ben geri dönemem! Ne yapacağım? !!"
Gözlerim doldu! Ağlama noktasına geldim!
"Ha? Tomoe? O kim?"
"Aaa Sa-sakura.... Bence onu da yanımıza alalım! Bak şurada karşıda kiralık evler var! "
"Haklısın! Hinata"

Bu insanlara güvene bilir miyim? Güvenilir görünüyorlar. Belki bana Tomoe'nin acısını bile unuttururlar.

Herkese merhaba!karakterlerde isim benzerliği olabilir! Ama sadece o kadar! Vote ve yorumları bekliyorum .
Hepinizi çok seviyorum...;)

IşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin