Taciz

73 5 7
                                    

Burayı lütfen mutlaka okuyunuz ;)Sonra bölüme geçeceğim!

Kitabımla ilgili untup veremediğim bilgileri şimdi vereyim aklım o zaman neredeydi hiç bilmiyorum :') Neyse:
1-Bu kitap animeden yola çıkılarak hazırlanmıştır...
2-Tomoe,o dönemde yaşayan,korkutucu, koruyucu ruh grubundaki şeytanlardan biridir.omzunda bunu belli eden bir damga vardır.damga bir şekile çıkar veya çıkarılırsa,tekrar koruyucu ruh olmak için sınava tabii tutulur... Mavi ateşlerine tilki ateşi adını nanami takmıştır.
3-herkesin bildiği gibi kitap Japonlara hitap eder .
4-Demiştim animeden yola çıkılarak hazırlandığı için sakura ve hinata adında iki kız kardeş vardır ama normal bildiğimiz Naruto'dakiler gibi değildir.Sadece isimleri aynıdır ^^
5-üstteki sakura multisi ^^
6-acemiyim bir şeyleri yeni farkesiyorum,ama ikinci kitabımda böyle olmaz...Karakterler anime karakteridir.
7-Bu arada üzgünüm özel nedenlerden dolayi bu sene iki ay giremedim telafi edeceğim...
8-Sakura tsundere.Hinata deredere ^^Tomoe'yi hiç sormayın .
Bölüm başlasın!!\>o<\
9-ha bide bu bölüm çok uzun olacak çünkü birkaç bölümü birleştirdim.Tamam susutum@.@
2. Kısım +18!!! Dikkate alin!!!
Hehe!...ahaahahah...!hehehehe...
Kendi kendime kıkırdayıp olanların sadece bir hayal olduğunu düşünüyordum.Eveeet tam bir hayal!bböyle şeyler hiç olmadı kızım hepsi kötü bir kabustu sadece...
Sakura'nın sesini duydum!
"Kafayı sıyırmış ggibi kendi kendine kıkırdıyor... Ne yaşadı kim bilir?!Ama onu sevdim hoş biri ..."
Konuşmaları yan odadan olsa bile duyabiliyordum.Biraz daha kapıya yaklaşıp iç sesimi susturdum.Benim iç sesim benden çok konuşur ve ne oldu ne bitti demeden birde bakmışsınız olayı anlamadan bitmiş.Çoğu zaman böyle olur.
"...öyle ama olanları anlatmasını istemeliyiz.Çok üzgün gibiydi. Belki yardım ederiz!Hadi yanına gidelim.
Ayaklandıklarını anlayınca kendim kapıyı açtım ve karşılarına dikildim.
" Aaaa uyanmışsın!?"diye sevindi hinata?nn-neden sevindi ki??
"Ee-evet!öhmmm!"
Sesim berbat!!Nyaaaa berbatsın Nanami bu ses ne! Dedi iç sesim!ilk defa haklıydı.
"Afedersin!senin sesine Noldu ??hasta mısın?ağlamaktan gece uyuyamadık da.ne sen uyudun ne bizi uyuttun!"
"Ssakuraaa!!sus biraz"
Ne ben uyumuşum ne onları uyutmuşum!ühüüü!!!Ggerçi hala ağlayasım var ama...
"Üzgünüm..."
"Ayyy!" dedi ikiside bir anda
İlk defa kendi sesim kulaklarımı tırmaladı..İç sesimyine konuşmaya başladı.sen hiç konuşma Nanamii! Mahvettin kızların kulaklarını !kes sesini otur yerine,hem onlar rahatlasın bir daha konuşmayı deneme!!
İç sesim çok sert çıktı.
"Eee???hep böyle bakışarak mı anlaşacağız?Hinata git çabuk kalem kağıt getir. Olanları anlatsın.Bende senin boğazına iyi gelecek birşeyler yapacağım!!"
Beni yerime oturttular ben olanları yazmaya başladım Hinata tatlı tatlı bana bakıyordu,merakla YAZDIKLARIMI inceliyordu. YAZDIKLARIMI bitirince kağıdı verdim.
Hinata okuyunca şok olmuş gibi bir hali vardı.
"Bu kağıdı sakura okumasın nanami! Geri yırtalım b-biz bunu"
"Neyi okumayacakmışım?ve neden okumayacakmısı bu.. "
Elinde birşeyler vardı.Ve önüme neredeyse fırlatırcasına bıraktı.
Ne bu atar?neden yani...Bu kız Tomoeden bile beter çıktı nanami biz kaçalım buradan. Ggerçi bizde iyice coştuk daha nereye kaçacaksak?o pis bizi aramıyor baksana şimdi geneleve kızların yanına gitmiştir!hah !Neden arasınki?daha dün adamı yatakta yakaladın!
B'i sus yaaa!!
"Nanami!!!!bu...BU NE DENSİZLİK!!BU TOMOE KİM! HATA SENDE!SEVMEYECEKTİN!!"
Söylemiştim!Bu kız bizi parçalar.Bu iç ses belası da son günlerde başıma çıktı...
"Sakuraaa!hey! Seninde bir erkek için koştuğunu unutmadım ehhheh azmi onun için süs...."
"KES SESİNİ HİNATA!!"
"Özür dilerim!"
Kağıda tekrar birşey yazdım.Sakura kağıdı alıp yüksek sesle okudu.
"Siz...hangi dünyadan geliyorsunuz?ve benimle dersiniz ne?....ÖNCE ÖNÜNDEKİNİ İÇ .BU KAĞITLAŞMA ÇOK CAN SIKICI!!"
Önündeki tiksindirici yeşil suya baktım ve midem bulandı.
"Hadi nanami!Çok iyi gelecek!"
Nanami kız bizi zehirlemeye çalışıyor!O suyu sakın içme!!!
Sakurayi bir bakış attım.Ggözleri çok korkunç bakıyor!
"İçmeyeceksen yardımcı olabilirim!"
Önündeki yeşil sıvıyı bir dikişte içtim.Ve midem çok kötü bulandı.
"Sakura kusacak!kusacak!!neden içirdin!!kusacakk!!"
"Kusarsa tekrar içiririm!"
"Biraz dayan nanami sakın kusma lütfen....bak geçecek şimdi"
Öööggghhh anneciğim!nanami canım çıkıyor!beyaz ışığa gidiyorum ben!!Tomoe canımızı almadı bu kız alacak! Kendi iç sesimden nefret ediyorum!
Birden üzerime bir rahatlama geldi. Konuşmayı denedim.
"Nasılsın?"
"Huzurluyum! Ve acı çekiyorum!"
Gözlerimin dolduğunu fark ettim.
Sakura yakınıma yanaştı.
"Daha çekecek çok açın var ve sen yolun başındasın.ama unutma arkanda biz varız.Nede olsa hayatımızı kurtardın!Bbende yaşadım.biliyorum nasıl olduğunu ama sana yardım edeceğiz!Sonsuza kadar!!"
"Nanamiyi de kendi dünyamıza götürelim!"Ne diyor bunlar nanami!ben hiç bir yere gitmem!Tabii orada da yakışıklılar varsa o ayrı kendi iç sesime bi'şeyler oldu.Yabancı gibi! Bana bak ben Tomoeden önce düşünmedim ve düşünmeyeceğim!zaten hayatıma giren tek yakışıklı Tomoe idi oda seni sattı!!Sen neden diğer iç seslerden farklısın???
" heeeyyy!Nanami duymuyor musunu? Deminden beri seni çağırıyoruz!"
Hah!al işte yine aynı şey!
"Yyyoo düşündüğünüz gibi değil değil!dinliyorum!"
İkisi de garip garip baktılar.
"Nn-nee??"
"Deminden beri kendinden geçmiş bir haldeydin!"
Ha???
"Ha!"
"Evet! B'i an öldüğünü yada ruh filan çağırdığını düşündük."
"Tamam!anlatın neden buradasınız!!"
"Sana yardım için!ormanda da anlatmıştık.Şimdi bizimle bizim dünyamıza gelmeni istiyoruz."
"Nn-Neden?"
"Mazojist falan mısın?burada kalıp ruhen daha çok acı çekmeyi mi planlıyorsun?!! Gerçi seni nasıl götüreceğiz!?yada biz nasıl döneceğiz?" diye bağırdı Sakura.
"M-majo? Ne?"
"Boşver. Öğreneceğin çok şey var.yardım edebilecek birini tanıyor musun?Sanada...bizede..."
"Şifa tanrısı!"
"Evet! Diye bağırdı hinata"
Sakura da onayladı."eveet...çünkü senin gerçekten tedavi olman lazım!öyle biri ne yapacak bize !!"
Haklı...sus iç ses senin yüzünden hepsi delirttiniz sen ve şu..şu...şu..şu canımı yakan kişi!!

IşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin