Hamile?

24 4 0
                                    

Medyadaki Tomoe malının gözdesi kız yuugiri uyuzu!hiç sevmedim cehennemde çürüsün o beyaz tenin jdksjak ama Nanami en güzeli hıh shsjaja
Neyse iyi okumalar yorum ve voteyi unutmayın haaa wjsajajqow :3

B-ben daha kendim çocuğum.. Henüz 18.doğum günümü bile kutlamış değilim!
Şaka değil mi?... Kötü bir şaka...
"N'olur bana şaka yapıyorum de!be-ben..hamile kalmış olamam...hele Tomoeden olması imkânsız...b-bir yanlış anlaşılma var!"
"Ugh..."
"B-BEN HAMİLE DEĞİLİM! HEPİNİZ YALANCISINIZ!"
Öyle bir bağırdım ki herkes uyanmış olmalı..
Sonra sesli şekilde çığırıp ağlamaya başladım...
"Nanami ağlama lütfen...herşey iyi olacak..."
"Olmayacak!olmayacak"
"Nanamii! İyimisin?"
"Neyin var?"
"Hamile olduğunu.. "
"Nanami!tatlım gel yatağına yatıralım seni..."
"Nanami? İyi misin?"
"Git şuradan Tomoe!"
"Değilim! Hepsi beni kandırıyor!hiçbiri doğruyu söylemiyor... Bana doğruyu söyle Tomoe..."
Sakura beni içeri odama sokup kapıyı kapattı.. Ardından güçlü bir kusma hissi geldi.
"Sak..öaaaaghh!"
Parke rezil olmuştu...sakura poşet getirdi,akura ou sırtımı sıvazladı,tomoe saçlarımı tuttu...hiçbiri umrumda değil! Ben hamile değilim!

"Tomoe...değilim değil mi? Ben değilim..değilim... Değilim söyle hadi!söylersen seni affederim!söz bir daha seni zorlamam hiçbir konuda...tatlı da istemeyeceğim!ama lütfen bana..." aptalca konuşma Nanami tabii ki değilsin " de..."
"Shhh...uyu bak yarının herşeyden daha güzel olacak!"
"Akura ou...o ne olacak?.."
"Dışarıda bekleyecek!yanımıza gelmeyecek..değil mi akura...hadi bak şimdi kapat gözlerini.."
Akura ou dışarı çıktı odada yalnızca ikimiz kaldık.
"Beni affet...n'olur...sana zalimce ve küstahça davrandığım için.. Seni yalnız bırakmanın nedeni yeni bir ev için sana sürpriz yapmaktı! Ve bende bu tür işlerden pek anlamadığım için..."
"Y-yeni mi?"
"Evet!bundan sonra sen ne istersen o olacak..."
Deyip burnuma parmağıyla vurdu.
"Ya o kadın? Yuugiri?sen onu seviy-.."
"Ben ondan nefret ediyorum ve o sadece senin yaranı bastırmak içindi.açıkçası... Seni unutableceğimi zannetmiştim.."
"Neden onunla balon bıraktın ve Nanamiyi köşeye attın?Nanamisiz tutmuşsun dileğini..."
"Ne dileği neden bahsediyorsun?sadece ikimiz balon seçtik! Sonra seninle tutacaktım dileği!balonu da hala saklıyorum...iyileşirsen seninle birlikte havaya bırakacağım..."
"Tomoe...Nanami gerçekten hamile mi?neden?ama ben bu bebeği istemiyorum!hepsi senin yüzünden!senin yüzünden genelevdeki kadınlara döndüm..."
"Alakası bile yok biliyor musun?çünkü sen bir tek bana aitsin!onlar ise...önlerine kim çıkarsa... Kendi parçanı istemiyor musun? Neden?"
"İstiyorum ama Küçüğüm... Çok küçük.. Ve sen birgün benden sıkılıp beni bırakacaksın!biliyorum...birde.. Acı çekeceğim.. Değil mi!?"

"Hayır! Ben acı çekmene izin vermem!asla ama asla...en acısız şekilde doğar youkailerin çocukları.."
"Gerçekten mi?(😮)"
"Tabii..ben bundan sonra seninleyim..ama...onu bırakmalısın.."
"TOMOE!KADINIMIN AKLINI DOLDURMAYI BIRAK!O BENİM...YUUGİRİ NEREDE?ONA GİT!"
"UMRUMDA DEĞİL!O BEBEĞİN BABASI BENİM NE DE OLSA...ASIL SEN BUNDAN SONRA NANAMİ İLE BENİ RAHATSIZ ETME!"
"HA TOMOE... AKLIMA GELMİŞKEN...GEÇEN GÜN YUUGİRİ'yi ELİMDEN KURTARMIŞTIN!YANILIYOR MUYUM?"
"Ugh..."
"Böyle donup kalırsın işte! Şimdi... Bas...dışarı.."
"GÖRÜRSÜN SEN..SEFİL KRAL!"
Odadan çıktı..
"Tomoeee!"
"Aah boşver onu Nanami! İki saniye gözümü ayırmaya gelmiyor p*ç hemen sana sarıyor!"
"Uyusam?hiç uyanmasam? "
"Sen uyursan tatlıların bana kalır..."
"Çocuk muamelesi yapma bana!"
*gurrrr*
"Ah..afedersin.."
"Yumurtacığın karnı acıkmış anlaşılan..."
"Tatlı..."
"Tatlı getir bana!"
Tatlı istiyorum!önüme on çuval konsa bile hepsini yerim!
"O-olur sanırım..."
Hıçkırık tuttu,gözlerim doldu...kimse beni böyle görmesin.ben hâlâ şaka olduğunu düşünüyorum. Yalancı onlar,ben hamile olamam ya!değilim!
"Nanami!bir tek bunu bulabildim!evdekilerin hepsini yemişsin!daha dün doluydu !"
"O-olsun "
Elindeki çikolata kutusunu açıp hızla içini süpürdüm.
"Hepsini yiyecekmisin?bana yokmu?"
"..."
"Bana küstün mü?"
"..."
"Ama sana n'aptım?nedenini söylemeyecek misin??"
"Yalancı. Ben hamile değilim! Bana yalan söyledin!"
"Sana yalan söylemem kesinlikle!o maalesef doğruydu..A-ama ikimiz yepyeni ve güzel bir hayata başlayacağız söz. Ben hep seninle olacağım."

IşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin