Multi hinata^^...
...
İğrencim...Kirlendim.!Hahaa!ne güzel!!
Ben de o kadınlara dönüm! Sevdiğini sandığım kişi bana istemeden sahip oldu...B-ben...bunların hiçbirini istememiştim!Biz iğrenciz!
İğrenç olan yanındaki...Sanki bizmi istedik böyle olmasını.?Ama çook yakında yeni bir hayat kuracağız kendimize! Güzel ve yepyeni bir hayatımız olacak!göreceksin!Şimdi ağlayarak Şu iğrenci sevindirme!!Gece boyu ağladım zaten! Kalk giyin ve git!
Birden parçalanmış elbiselerimin olduğu tarafa baktım! Yoklar...artık...iyi diyorsun da iç ses elbise nereden bulacağız?!Giy şu asalak şeytanın kıyafetlerini!
"Haahaha olur aslında! Beni gören Herkes Tomoe köye geri döndü deyip kaçışırlar!" Bu halimde bile gülüyorum!
"Kes sesini kadın!!!"
Al şu yastığı boğ şunu!!! Sinirlerimi bozuyor!!!tiksinç...Sanki isteyerek beraber olduk!O da ayrı bir dert!
Hemen buradan gitmek istiyorum!
Haklısın gideceğiz!aniden ayağa kalktım ve karnıma giren ağrıyla yere çöktüm..!
Aptal!aptal!aptal!aptal!Keşke öldürseydin beni...İşkence çekeydim daha iyiydi.keşke beni kirletmesiydi onun için ddeğişen birşey yok!
Kesin yine kendini affettirmeye çalışacak ama yazık.... Çünkü biz burada olmayacağız!Dayan dayan!!
Bedenime birkaç şey doladım ve ayağa dikilerek ayağımı tomoenin yüzüne koyup bir güzel ezdim!!
"Kalk!!!"
"Ayağını yüzümden çeker misin!??Canım acıyor!"
"Birde utanmadan bunu mu diyorsun! Seni yastıkla boğup vücudunu 48 parçaya ayırıp o parçaları toprağa göme de bilirdim!benim kadar canın yanamaz!""Ne istiyorsun...."
Parçalanan elbiselerimi gösterirken yine gözlerimin dolduğunu fark ettim!.
Ağlama!ağlama!ağlama!ağlama!Arkamı dönüp oturdum!o sırada dayanamadım yine ağladım. Gözümden yüzüme sıcak bir damla yaş düştü!
"Nanam-"
"Kes sesini!bana kıyafet getir!"
Birkaç dakika sonra elinde birkaç parça elbise ile döndü. Hiç giyinmediğim kadar hızlı giyinip kapıya koştum!Bir an önce bu iğrenç yerden gitmek istiyorum!!!."Elveda....Tomoe...bir daha o yüzünü hiç göremeyeceğime seviniyorum!Bana ruhen ve bedenen çok acı çekeceğimi söyledimiştin!açıkçası inanmamıştım!çünkü her zaman bana dostça yaklaşmıştın ve ben bunu aklımdan bile geçirmemiştim!bunun ne olduğunu bile bilmiyordum!..Sen bunu da öğretene kadar!Hi-Hiç mi düşünmedin!Senin için bir şey değişmedi ama beni hiç mi düşünmedin! Gözlerimi görüyor musun? Görüyorsan Sana eskiden olduğu gibi bakmadığını da biliyorsundur!...aslında daha söyleyecek çok sözüm vardı ama hiç birini sana yakıştıramadım! Heh!Kkeş-ke keşke annem beni doğurmasaydı...."
"An-annen?!??"
"Noldu? Yüzünün rengi değişti?ben seninle neden konuşuyorsam?'
Kapıdan giderken bağırdı.
" evet!"
"?..."
"Hatalıyım!ama kimse bana doğruyu ya da yanlışı öğretmedi!küçükken de bilmiyordum şimdi de bilmiyorum!Kestiremiyorum!Biliyorum sözlerim birbiri ile uyuşmuyor!Ve çok canını yaktım!Biliyor musun....Hah!Ben başlı başına kemdimden tiksiniyordum!Buradakiler bile beni sırf güçlüyüm ve ünüm var diye seviyor! Normalde küçükken kimse yüzüme bile bakmazdı...Bunun konumuzla hiçbir alakası yok.Onu da biliyorum, Sen haklıydın böyle güçlü değil zavallı görünüyorum!Seni buraya kaçırdım! İstesem yaşadığım evi anında düzeltip tekrar kaldığımız yerden devam edebilirdik...
Ama tek amacım benimle mutlu olmandı...Ve ben çok büyük bir hata yaptım,Diğerleri ile kıyasladım,ister diye aptalca şeyler düşündüm! Normalde hiç düşünmediğim şeyleri düşündüm!belki çok daha mutlu olur deyip bencillik ettim..Mutlu değilsin ve hayatını mahvettom"
Yerime çöküverdim.!Kalkmak istemiyorum! Yine seni kandırmasına izin verme!!!giitt!Hayır!Gidemiyormusun? İyi kal öyle!
"... Ben hiçbir zaman insanların benden korkmalarını istemezdim!Ama küçükken sırf şeytanım diye saldırdılar..
.. İşkence çektirdiler...Sizi korurum bana sahip çıkarsanız dedim alay ettiler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Işık
RomantikAşk yüzde değil kalpte başlar .Ben kimim? Normal bir kız değil miyim? Neden annemle ilgili sorular babam tarafından geçiştiriliyor?Neden alnımda bir iz var? Annem nerede?Asıl sorunum ise koruyucu ruhuna salak gibi aşık olmam!Ama o beni neden sevmiy...