Oyuncak bebekle dans

23 2 0
                                    

Medyada nanaminin bi fotoğrafı daha vaaarrr :3

Kırmızının en korkunç tonu buymuş demek ?

O korkunç gözlere bakarken...karnıma saplanan ağrı ile çığırdım!ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok!
"Nanami!nanami!..."
Ah!en son endişeli gözlerle koşarak yanıma gelmişti,sonrasında...sesler yine gitti...ışıklar kapandı... Her zamanki klasik olay!
"Anne gözlerini! Ben buradayım!ayağa kalkman lazım! Özür dilerim... Canını yakmak istememiştim!"
"Ne yapıyor?"
"Sus bi bebekle konuşuyor!anlamaya çalışıyorum!"
"Çekil ben bakacağım! Yeteri kadar durdun!"
"Hayır!defol odadan!"
"Onu korkunç gözlere kızı korkutmadan önce düşünseydin!sen çekil!"
"Hazır nanami uyuyorken...heheee..."
"Anladım!seni devirmenin vakti geldi! Nanami ve ben çocuğumuzla mutlu olacağız! Bu yüzden seni ortadan kaldırmam lazım!"
"Aklımı okudun!seni p*ç!"
Bu manyaklar fırsattan istifade kavga mı edecek?benim uyuduğumu düşünüyorlar!
Kyaaa sessiz ol Nanami!çok eğleneceğiz!
"Başla!!"
"Kesinn!uyutmadınız b'i!bebekle uyumaya çalışıyorum!"
"O bebek değil! Masum değil o!katil bebek chukky!katil olac-"
(>;) korku filim setlerine döndü sjsjsj))
"Sus!o çeneni kapat!sana ne demiştim?"
"Ne?bir şeyler saklıyorsunuz!açık konuşun!"

Tomoenin tarafından;
Nasıl açıklayacağım?anormal güçte bir bebek olup doğarken ölme ihtimalin var diye... Normal doktorun b'i şeyden anladığı yok!biz de o iğrenç şifa tanrısını eve çağırmak zorunda kaldık.ve bu bebegin doğduğu andan itibaren iyi terbiye edilmezse kontrolden çıkacağını söyledi.
"Birşey söyleyin! Neden onun hakkında böyle konuşuyorsunuz?bana bakın o manyak fikirleri kafanıza kim soktu?o daha doğmadı bile."

"Ş-şey...haklı.. Karnındaki mahlukat masum değil!"
Nanami akura'nın saçına yapıştı.ve parmağımı bile oynatmadım.Gebersin!

"Ne dediğine dikkat et...siz çok vahşi olabilirsiniz ama,bebeğim öyle olmayacak
Olmayaacak!nghh!"
"Saçlarımı yolmayı bırak deli!ben birşey yapamam!!"
"B'i şeyler yap lütfen!!"
Önce dövdü, sonra saçını okşuyor!garip kadın...
"N-nanami tek çaresi var..."
"Buldun mu?"
"S-sanırım.."
"Söyle çabuk!"
"Onun..."
"Evet?"
Ben söyleyemem böyle bir şeyi! Bu yüzden o'na yıktım!
"Öldürülmesi gerek..."
"Eh?..."
Nanami'nin tarafından;
O-onu öldürmek?...y-yanlış anladım!hayır hayır!
"N-ne saçmalıyorsun Akura ou? Şaka yapma bana!ehehe"
"Bu doğru nanami...bende onun ölmesini istemezdim!ama ölmezse insan dünyasına çok büyük sorunlar açabilir!"
"S-sen.."
"Üzgünüm."
"Sen asla bir baba olamayacaksın!senin gibi bebeğini öldürmek isteyen alçak biri baba olamaz!defolun!"
"Bunu ben mi istedim?b-bencilce davranmayı bırak,ve hemen kendini topla!"
Odadan paldır küldür çıktı. Ardından Akura ou... Da..odadan tek kelime etmeden gitti...
"Anne!anne!o haklı! Beni öldürmen lazım! Asla sana kızmam! Çünkü doğduğumda... Kimse beni istemeyecek..ben kötü olacağım anne?neden?bende senin gibi iyi kalpli olmak istiyorum!"
"H-hayır canım...sen yaşayacaksın!ölmene izin vermem!ayrıca sen kötü biri olmayacaksın..babacık bize şaka yaptı.."
"Anne şaka değildi! Herkesin düşüncelerini biliyorum!hatta sen...üzülüyorsun...ağlamak,bağırmak istiyorsun!canını sıkma ve dediklerini bir an önce yerine getir!"
"Asla!sen benimsin!asla öldürmem seni!!bu yüzden...se-seni istemezlerse...kaçarak kendimize yeni bir hayat kurarız ve herşey yine güzel olur!kimse bulamaz bizi!"
"Anne..."
"Efendim?"
"Seni seviyorum...anneciğim..."
"Bende seni...canım... Anne de seni seviyor..."

IşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin